Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Ostrów Wielkopolski: Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych (jakościowych i ilościowych) w formie:
Zadanie nr 1: obiadu dwudaniowego - abonamentowanego
Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego
Numer ogłoszenia: 369424 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5921122 w. 244, faks 062 5921216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych (jakościowych i ilościowych) w formie: Zadanie nr 1: obiadu dwudaniowego - abonamentowanego Zadanie nr 2: śniadania i obiadu dwudaniowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i podanie posiłków dla osób dorosłych, podopiecznych Ośrodka z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych ) w formie: Zadanie Nr 1: Przygotowanie i podanie we własnym lokalu i z własnych produktów posiłków w formie obiadu dwudaniowego (obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie) - abonamentowanego dla osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim z zachowaniem obowiązujących norm żywnościowych ( jakościowych i ilościowych) w ilości do 27 000 świadczeń w okresie trwania umowy (jeden raz w miesiącu jedna porcja: kasza 250g, ryż 250g, makaron 300g, kluski kopytka 300g, pyzy 3 szt, naleśniki 3 szt w pozostałe dni ziemniaki 250g, codziennie zupa ok. 500 g, potrawy mięsne: trzy razy w tygodniu sztuka mięsa 150- g, jeden raz w tygodniu drób filet, noga, skrzydełka 2 szt., jeden raz w tygodniu ryba 150g, jarzyny, warzywa gotowane i surowe ok.150g, sok do picia). Zadanie nr 2: przygotowanie z własnych produktów śniadania i obiadu dwudaniowego ( śniadanie i obiad dwudaniowy - licząc jako jedno świadczenie) oraz dostarczenie go własnym środkiem transportu do Domu Dziennego Pobytu w Ostrowie Wielkopolskim ul. Limanowskiego 17 na I piętro ( do miejsca wydawania posiłków ).Przewidywana ilość świadczeń do 7 920 z zachowaniem punktualności w dostarczaniu posiłków. Śniadania codziennie porcja ( pieczywo 120 g, smarowanie 25g, codziennie jedno z: wędlina 50g, parówka 1 szt, pasztet, metka 50g, nabiał codziennie jedno z ; ser twardy 40 g, twaróg biały 50 g, biały twarożek 60g, serek topiony 1 szt, jajko 1 szt, dżem 20 g, zupa mleczna 3 razy w tygodniu , kawa zbożowa z mlekiem 2 razy w tygodniu, herbata codziennie, warzywa sezonowe pomidor, ogórek, sałata). Obiad: (jeden raz w miesiącu jedna porcja: kasza 250g, ryż 250g, makaron 300g, kluski kopytka 300g, pyzy 3 szt, naleśniki 3 szt w pozostałe dni ziemniaki 250g, codziennie zupa ok. 500 g, potrawy mięsne: trzy razy w tygodniu sztuka mięsa 150- g, jeden raz w tygodniu drób filet, noga, skrzydełka 2 szt., jeden raz w tygodniu ryba 150g, jarzyny, warzywa gotowane i surowe ok.150g, sok do picia)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
Adres: ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski pok. 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim Adres: ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski pok. 7 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych, tłuczniowych na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla Gminy Ostrów Wielkopolski oraz Gminy Przygodzice
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego w latach 2024-2025
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 3
- Świadczenie usługi cateringowej oraz podawania posiłków na terenie AGH (budynek A-0), realizowanej w trakcie konferencji 36th HKT - DE-dzp.272-243/24
- "Zapewnienie wyżywienia i prelegentów na dwóch posiedzeniach Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej Województwa Mazowieckiego".
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.