eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Fizyczne zabezpieczenie i ochrona obiektów Muzeum Zagłębia w Będzinie, ul. Świerczewskiego 15 wraz z przynależnościamiZespół pałacowo - parkowy oraz Zamek z murem okalającym przy ul. Zamkowej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Będzin: Fizyczne zabezpieczenie i ochrona obiektów Muzeum Zagłębia w Będzinie, ul. Świerczewskiego 15 wraz z przynależnościami: Zespół pałacowo - parkowy oraz Zamek z murem okalającym przy ul. Zamkowej 1
Numer ogłoszenia: 414304 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zagłębia w Będzinie , ul. Świerczewskiego 15, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2677707, faks 032 2677707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczne zabezpieczenie i ochrona obiektów Muzeum Zagłębia w Będzinie, ul. Świerczewskiego 15 wraz z przynależnościami: Zespół pałacowo - parkowy oraz Zamek z murem okalającym przy ul. Zamkowej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fizyczne (minimum 2 osobowe na zmianie) zabezpieczenie i ochrona obiektów Muzeum Zagłębia w Będzinie wraz z przynależnościami: a) Zespół pałacowo - parkowy tj: - budynek: Pałac - budynek: oficyna południowa - przyległy park o powierzchni około 4 ha terenu zielonego, b) Zamek z murem okalającym. Świadczenie usług w ramach przedmiotowego zamówienia odbywać się będzie 24 godz./dobę w dni robocze i wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) w systemie minim. dwuzmianowym. 2. Zleceniodawca umożliwi korzystanie z pomieszczenia socjalnego w oficynie południowej i pomieszczenia stróżówki w Zamku. 3. Strzeżenie powierzonego mienia i terenu, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem. 4. Ochrona i zabezpieczenie obiektów przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny. 5. Wykonywanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom oraz przeciwdziałanie szkodom wynikającym z takich zdarzeń. 6. Przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na terenie obiektów. 7. Obchody obiektów chronionych, nie rzadziej niż co jedną godzinę. 8. Prowadzenie raportu z pełnienia dyżurów i przedkładanie informacji kierownictwu Muzeum. 9. Monitorowanie sygnałów alarmowych i obsługa istniejących systemów alarmowych. 10. Wykonanie co najmniej 1 patrolu prewencyjnego (podjazdu) każdego z ochranianych w ramach niniejszego zamówienia obiektu, w ciągu każdej doby o zmiennych porach, patrol będzie wykonywany przez grupę interwencyjną poruszającą się oznakowanym samochodem patrolowym, w składzie co najmniej dwóch osób - pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony określoną w art. 25 ust.2 pkt 1 ustawy z z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) 11. Utrzymanie w gotowości do natychmiastowego działania i zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej, poruszającej się oznakowanym samochodem patrolowym w składzie co najmniej 2 osób - pracowników ochrony, na wezwanie pracowników wykonawcy lub zamawiającego (personelu w obiekcie, pracowników monitoringu lub pracowników zamawiającego), celem usunięcia zagrożenia, zapobieżeniu szkodzie lub zatrzymaniu sprawcy wykroczenia lub przestępstwa dokonanego w chronionych obiektach, które nastąpi niezwłocznie po wezwaniu, przy czym czas podjęcia działań w obiekcie nie będzie dłuższy niż: 15 minut od wezwania w godz. 8:00-20:00 oraz 5 minut od wezwania w godz. 20:00-8:00; członkowie grupy interwencyjnej będą posiadać co najmniej licencję I stopnia, a dowódca licencję II stopnia, będą umundurowani w sposób identyfikujący ich jako służbę ochrony, zaopatrzeni w czytelne identyfikatory, wyposażeni w środki łączności oraz środki przymusu bezpośredniego. 12. Pracownicy wykonujący usługę winni posiadać: a) licencję pracownika ochrony I lub II stopnia określoną w art. 25 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.), b) zezwolenie na użycie broni, c) środki przymusu bezpośredniego, w tym: gaz, kajdanki, pałki służbowe i broń palną gazową, jednolite umundurowanie, identyfikujące pracowników jako służbę ochrony, zaopatrzone w czytelne identyfikatory wykonawcy: odzież ochronna i robocza bezwzględnie będzie czysta i wyprasowana, d) własne bezprzewodowe środki łączności do prowadzenia bezpośredniej i stałej komunikacji na wydzielonej częstotliwości, e) identyfikatory imienne ze zdjęciem. 13. Wykonawca winien dysponować liczbą pracowników zapewniających należyte wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia. 14. Wykonawca i osoby, którymi będzie się posługiwał przy wykonywaniu usługi zobowiązany będzie do: a) zachowania w tajemnicy wszystkich informacji powziętych w związku z wykonywaniem usługi lub przy okazji jej wykonywania, b) poszanowania klientów i pracowników, w tym ich godności, c) przestrzegania zasad higieny osobistej i estetycznego wyglądu, d) utrzymania ładu i porządku w rejonie posterunku. 15. Obiekty będące przedmiotem zamówienia są oświetlone w porze nocnej. 16. Obiekty objęte są wykazem obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie przez SUFO..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca okaże się aktualną koncesją wystawioną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art. 15 ust.1 z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) obejmującą działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia wskazaną w art. 3 ust. 1 wskazanej ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (lub wykonuje) usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, np. referencji, potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymaga się wykazania dwóch usług obejmujących swym zakresem ochronę mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu użyteczności publicznej, potwierdzonych dokumentami (np. referencje), każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto w skali roku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży 1) oświadczenie o dysponowaniu urządzeniami do prowadzenia bezpośredniej i stałej łączności na wydzielonej częstotliwości; 2) posiada ważne zezwolenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie przydziału częstotliwości i zezwolenie na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 145 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymaga się: dysponowania osobami posiadającymi licencje I lub II stopnia ochrony fizycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę/umowę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej z sumą ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności deliktowej nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł) dla jednej i wszystkich szkód oraz zakresem ubezpieczenia obejmującym przedmiot działalności wykonawcy, co najmniej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 3. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust.2ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadkach niżej przewidzianych dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za zgodą zamawiającego. 2. Zmiany te mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w siwz.4. Zmiany, o których mowa w pkt. 1, mogą dotyczyć: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.będzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zagłębia w Będzinie, ul. Świerczewskiego 15, 42-500 Będzin, tel. 32 267 77 07.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Zagłębia w Będzinie Sekretariat pok. nr 5, ul. Świerczewskiego 15, 42-500 Będzin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.