eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Opracowanie dok. proj. na wymianę rozjazdów i torów tramwajowych we Wrocławiu dla następujących zadań:Z.1 -wymiana dwóch rozjazdów dwutorowych pojedynczych wraz z łukami na skrzyżowaniu ulic Świdnicka - Podwale, Z.2-wymiana rozjazdu dwutorowego podwójnego na ul. Borowskiej od ul. Ślężnej, Z.3-wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego na pl. Powstańców Warszawy, rozjazd od strony mostu Pokoju, Z.4-wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego na pl. Legionów, rozjazd od strony ul.Sądowej, Z.5-wymiana torów tramwajowych na ul.Kujawskiej, tor od pl. Wróblewskiego do estakady

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Wrocław: Opracowanie dok. proj. na wymianę rozjazdów i torów tramwajowych we Wrocławiu dla następujących zadań:Z.1 -wymiana dwóch rozjazdów dwutorowych pojedynczych wraz z łukami na skrzyżowaniu ulic Świdnicka - Podwale, Z.2-wymiana rozjazdu dwutorowego podwójnego na ul. Borowskiej od ul. Ślężnej, Z.3-wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego na pl. Powstańców Warszawy, rozjazd od strony mostu Pokoju, Z.4-wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego na pl. Legionów, rozjazd od strony ul.Sądowej, Z.5-wymiana torów tramwajowych na ul.Kujawskiej, tor od pl. Wróblewskiego do estakady
Numer ogłoszenia: 414270 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, w imieniu której działa Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 355 90 76, faks 71 373 49 06, 355 08 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzp.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dok. proj. na wymianę rozjazdów i torów tramwajowych we Wrocławiu dla następujących zadań:Z.1 -wymiana dwóch rozjazdów dwutorowych pojedynczych wraz z łukami na skrzyżowaniu ulic Świdnicka - Podwale, Z.2-wymiana rozjazdu dwutorowego podwójnego na ul. Borowskiej od ul. Ślężnej, Z.3-wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego na pl. Powstańców Warszawy, rozjazd od strony mostu Pokoju, Z.4-wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego na pl. Legionów, rozjazd od strony ul.Sądowej, Z.5-wymiana torów tramwajowych na ul.Kujawskiej, tor od pl. Wróblewskiego do estakady.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na wymianę rozjazdów i torów tramwajowych we Wrocławiu dla następujących zadań: Zadanie 1 - wymiana dwóch rozjazdów dwutorowych pojedynczych wraz z łukami na skrzyżowaniu ulic Świdnicka - Podwale Zadanie 2 - wymiana rozjazdu dwutorowego podwójnego na ul. Borowskiej od ul. Ślężnej Zadanie 3 - wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego na pl. Powstańców Warszawy, rozjazd od strony mostu Pokoju Zadanie 4 - wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego na pl. Legionów, rozjazd od strony ul. Sądowej Zadanie 5 - wymiana torów tramwajowych na ul. Kujawskiej, tor od pl. Wróblewskiego do estakady Poszczególne zadania obejmują; Zadanie nr 1. (ul. Świdnicka - Podwale): -wymiana dwóch rozjazdów dwutorowych pojedynczych wraz z łukami między tymi rozjazdami (jeden rozjazd od strony pl. Kościuszki, drugi rozjazd od strony ul. Podwale) na istniejącej podbudowie wraz z odwodnieniem i ogrzewaniem zwrotnic, -montaż dwóch elektrycznych automatów do przekładania zwrotnic z wyświetlaczem kierunku położenia iglic w zwrotnicach najazdowych. Zadanie nr 2. (ul. Borowska - Ślężna): -wymiana rozjazdu dwutorowego podwójnego, rozjazd od strony ul. Ślężnej, na istniejącej podbudowie wraz z ogrzewaniem i odwodnieniem zwrotnic, -montaż dwóch elektrycznych automatów do przekładania zwrotnic z wyświetlaczem kierunku położenia iglic w zwrotnicach najazdowych. Zadanie nr 3. (pl. Powstańców Warszawy): -wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego, rozjazd od strony m. Pokoju, (bez zwrotnicy najazdowej) wraz z odwodnieniem i ogrzewaniem zwrotnicy zjazdowej, -wymiana podbudowy betonowej pod rozjazdem. Zadanie nr 4. (pl. Legionów): -wymiana rozjazdu dwutorowego pojedynczego, rozjazd od strony ulicy Sądowej, na istniejącej podbudowie, wraz z ogrzewaniem i odwodnieniem zwrotnic, -montaż elektrycznego automatu do przekładania zwrotnicy z wyświetlaczem kierunku położenia iglic w zwrotnicy najazdowej. Zadanie nr 5. (ul. Kujawska): -wymiana szyn tramwajowych oraz szyn kolejowych, -wymiana podkładów betonowych, -wymiana podbudowy i zasypki z tłucznia kamiennego, -naprawa nawierzchni drogowej na przejeździe drogowym, -wymiana rozjazdu jednotorowego pojedynczego na podrozjezdnicach, rozjazd od pl. Wróblewskiego wraz z ogrzewaniem i odwodnieniem zwrotnicy, -montaż elektrycznego automatu do przekładania zwrotnicy z wyświetlaczem kierunku położenia iglic w zwrotnicy najazdowej. 2.Zakres zamówienia dla każdego zadania obejmuje: 2.1.Projekt wykonawczy: a)rozjazdy, b)tory, c)nawierzchnia drogowa 2.2.Projekt podłączenia elektrycznego automatu do przekładania zwrotnic najazdowych 2.3.Inne opracowania: a)przedmiary robót, b)kosztorys inwestorski, c)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2.4.Pełnienie nadzoru autorskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6000

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. projektantem branży drogowej lub kolejowej, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracował co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą wymianę rozjazdu dwutorowego pojedynczego oraz posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub kolejowej i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia: warunek 1 musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1)terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżący-mi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np.: opóźnienia w pozyskiwaniu decyzji administracyjnych, przedłużania terminu uzgadniania dokumentacji z przyczyn niezależnych od Stron, oczekiwanie Wykonawcy na uzgodnienia właścicieli urządzeń obcych, kolidujących z projektowanymi remontami, zmian dokumentacji wynikających z bieżących uzgodnień z jednostkami decyzyjnymi, prace dodatkowe, 2)sposobu rozliczenia prac, 3)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami Stron, 5)rezygnacji z części prac projektowych lub rezygnację z wykonania czynności przewidzianych zakresem umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 6)zmiany zakresu prac projektowych powierzonych podwykonawcom w stosunku do wykazu dołączonego do oferty, 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Anna Nowak-Kiezik, tel. 71 37 60 710.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.