eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II dla zadaniaPrzebudowa drogi gminnej Stara Wieś - Franki - gmina Krośniewice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Kutno: Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II dla zadania: Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś - Franki - gmina Krośniewice.
Numer ogłoszenia: 414220 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego , ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3552345, faks 024 3552345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II dla zadania: Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś - Franki - gmina Krośniewice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie Zamawiającego dla projektu: Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II nosi nazwę: Przebudowa drogi gminnej Stara Wieś - Franki - gmina Krośniewice. 2.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3.Miejsce wykonania: Stara Wieś - Franki, Gmina Krośniewice 4.Opis: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku Stara Wieś - Franki w gminie Krośniewice. Klasa drogi gminnej D, kategoria ruchu KR-3. Długość drogi 3 736,00 m, szerokość 5,0 m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. Droga zawiera piętnaście łuków poziomych o parametrach podanych w planie sytuacyjnym. Ponieważ na niektórych fragmentach jedni nie występują przełomy lub występują w stopniu minimalnym, zostanie ona wykorzystana jako podbudowa. Odcinki istniejące zostaną poszerzone do 5,00 m. Wszystkie warstwy nawierzchni oraz podłoże gruntowe zostanie na nich wymienione. Zaprojektowano spadki dwustronne 2% na całym odcinku, z wyjątkiem tych łuków poziomych, które wymagają spadków jednostronnych i poszerzeń. Przewidziano pobocza ze spadkiem 6% wzmocnione kruszywem naturalnym pochodzenia miejscowego. Przekrój jezdni z wykorzystaniem istniejącej warstwy bitumicznej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm; podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm; przy poszerzeniu: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm; podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm; kruszywo łamane 0/63 gr. 20 cm; kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm 2,5 Mpa gr. 25 cm; piasek średnioziarnisty gr. minimum 10 cm; przy pełnej wymianie nawierzchni i warstw słabego gruntu: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm; podbudowa z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7 cm; kruszywo łamane 0/63 gr. 20 cm; kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm 2,5 Mpa gr. 25 cm; piasek ziarnisty gr. minimum 10 cm. Przed ułożeniem każdej warstwy bitumicznej, warstwę poprzedzającą oraz podbudowę z kruszywa łamanego należy oczyścić, a następnie skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 - 0,6 kg/m2. Szczegółowy zakres zadania zawiera dokumentacja projektowa: kosztorys nakładczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3 i załącznik nr 11. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót i kosztorys nakładczy jest tylko materiałem pomocniczym do wyceny przedmiotu umowy. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz kosztorysie nakładczym mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)roboty pomiarowe i przygotowawcze b)profilowanie i zagęszczenie podłoża c)miejscami wymiana nawierzchni i warstw słabego gruntu d)wykonanie poboczy e)wyrównanie i wykonanie podbudowy tłuczniowej f)wykonanie nawierzchni asfaltowej g)odmulenie rowów i wykonanie zjazdów h)oznakowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) tj.: a)wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania) minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zakończenie i oddanie do użytku w latach 2004 - 2009 minimum trzech inwestycji drogowych o wartości każda nie mniej niż wysokość złożonej oferty. b)posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają środki finansowe w kwocie minimum na wysokość kwoty, za jaką Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia lub posiadają potwierdzoną przez bank zdolność kredytową do kwoty minimum na wysokość kwoty, za jaką Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia. 5.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę minimum na wartość kwoty, za jaką Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli kwota ubezpieczenia na moment składania oferty jest niższa Wykonawca zobowiąże się do podniesienia wartości ubezpieczenia oświadczeniem. Zamawiający wymaga wówczas złożenia wraz z polisą oświadczenia, w którym wykonawca zobowiąże się, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, do podniesienia wartości ubezpieczenia OC do kwoty, za jaką oferuje wykonanie zamówienia. Wywiązanie się z tego zobowiązania będzie stanowiło warunek zawarcia umowy z wykonawcą. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, które są w posiadaniu lub dyspozycji wykonawców (wg załącznika nr 4). 3.wykaz osób i podmiotów (wg załącznika nr 5), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi: kserokopiami uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg; aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz opłaceniu bieżących składek. 4.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 6). 5.informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 8). 8.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 5a), jeżeli w załączniku nr 5 do siwz Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 11.Informacje dotyczące podwykonawców - załącznik Nr 5 do siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrk.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego ul. Wojska Polskiego 10 a 99 - 300 Kutno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego ul. Wojska Polskiego 10 a 99 - 300 Kutno pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia publicznego korzysta z dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.