eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › ZAPROJEKTOWANIE I WYMIANA ISTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY I INTERNATU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. B. PRUSA W SIEDLCACH UL. FLORIAŃSKA 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Siedlce: ZAPROJEKTOWANIE I WYMIANA ISTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY I INTERNATU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. B. PRUSA W SIEDLCACH UL. FLORIAŃSKA 10
Numer ogłoszenia: 413902 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa , ul. Floriańska 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. (025) 632 55 88, faks (025) 632 55 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prus.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYMIANA ISTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY I INTERNATU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. B. PRUSA W SIEDLCACH UL. FLORIAŃSKA 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I Dokumentacja projektowa Opracowanie map do celów projektowych 1.Opracowanie dokumentacji na wymianę instalacji elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej w istniejącym budynku szkoły 3 egz 2.Opracowanie dokumentacji na wymianę instalacji elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej w istniejącym budynku internatu 3 egz. 3.Opracowanie projektu elektrycznego nowej rozdzielni głównej dla szkoły 3 egz. 4.Opracowanie projektu elektrycznego nowej rozdzielni głównej dla internatu 3 egz. 5.Opracowanie opisowe ( w punktach) połączeń poszczególnych odbiorów, które muszą być pod napięciem w czasie wymiany rozdzielni (istniejącej na nową) ze względu na funkcje i bezpieczeństwo obiektu (np. serwer, alarm, radiowęzeł, kuchnia w internacie) i inne obwody uzgodnione z obsługą 3 egz. 6.Opracowanie układów pomiarowych 7.Włączenie istniejących nowych obwodów do nowych rozdzielni. 8.Opracowanie przedmiarów robót oddzielnie dla szkoły i internatu po 3 dla każdego budynku 9.Opracowanie kosztorysów szczegółowych dla każdego budynku oddzielnie po 3 egz. 10.Opracowanie projektów ciągłej niezachwianej pracy szkoły i internatu podczas wymiany instalacji 3 egz. 11.Przeprowadzenie wszelkich badań, pomiarów oraz przygotowanie wszelakich dokumentów związanych z odbiorem robót 3 egz. 12.Przeprowadzenie wszelkich badań, pomiarów związanych z oddaniem instalacji do użytkowania oraz innych dokumentów ( atesty, gwarancje na urządzenia itp.) 3 egz. 13.Opracowanie i przekazanie zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczych oddzielnie dla szkoły i internatu po 3 egz. 14.Opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót oddzielnie dla szkoły oddzielnie dla internatu po 3 egz. Etap II Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej Wykonanie robót w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację techniczną w zakresie: DLA BUDYNKU SZKOŁY: - oprzewodowania instalacji oświetlenia na powierzchni użytkowej (przewody miedziane) - oprzewodowania gniazd wtykowych przeznaczenia ogólnego. - oprzewodowania instalacji telefonicznej logicznej - wewnętrzne instalacje zasilające - tablice rozdzielcze - montaż opraw oświetleniowych - montaż osprzętu instalacji oświetleniowej - przygotowanie podłoża pod osprzęt - montaż centrali telefonicznej, rozdzielników i łączówek - instalacja nagłośnienia (radiowęzeł) - instalacja p.poż. (drogi ewakuacyjne) - instalacja sieci antywłamaniowej (alarm) - rozbudowa instalacji monitoringu - montaż głównego wyłącznika prądu - pomiary elektryczne - budowa sieci komputerowej dla pracowni 10,11,12, 13,14,15, 16, 18, 20, A3, 21, 22, 24,26, 28, 29, 33, 35, 34, 36, 37 - demontaż istniejących instalacji elektrycznych i telefonicznych - uzupełnienie tynków po zdemontowanej boazerii. Demontaż boazerii wykona zamawiający. DLA BUDYNKU INTERNATU - instalacje elektryczne wewnętrzne na powierzchni użytkowej (przewody miedziane) - oprzewodowania instalacji oświetlenia - oprzewodowania gniazd wtykowych przeznaczenia ogólnego - oprzewodowania instalacji telefonicznej, logicznej - wewnętrzne linie zasilające - tablice rozdzielcze - montaż opraw oświetleniowych - montaż osprzętu gniazd wtykowych przeznaczenia ogólnego - montaż osprzętu gniazd wtykowych siłowych - pomiary elektryczne - instalacja p. poż. (drogi ewakuacyjne) - instalacja sieci antywłamaniowej (alarm) - instalacja monitoringu - montaż głównego wyłącznika prądu - demontaż istniejących instalacji elektrycznych - uzupełnienie tynków po zdemontowanej boazerii. Demontaż boazerii wykona zamawiający..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 22.12.2009 r. do godz. 9oo wnieść wadium w wysokości 30.000,00zł.(słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielonych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr109 poz.1158 z późn.zm.) Wadium w formie pieniężnej oferent wpłaci przelewem na konto I Liceum Ogólnokształcącego im . B. Prusa PKO BP S.A. O/ Siedlce nr 65 1020 4476 0000 8402 0228 6193 Siedlce ul. B. Świrskiego 45 z dopiskiem: WADIUM NA ZAPROJEKTOWANIE I WYMIANĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY I INTERNATU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. B. PRUSA W SIEDLCACH, UL. FLORIAŃSKA 10

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: 1.1 Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: 2.1 Dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.2 Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 500 000, 00 zł każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: 3.1 Przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500 000,00zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych o specjalności instalacje elektryczne i teletechniczne (wymiana lub budowa) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. - Załącznik nr 3. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 2. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500 000, 00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://siedlcelo1.bip.e-zeto.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Księgowości I Liceum Ogólnokształcące im. B. Prusa ul. Floriańska 10 08-110 SIEDLCE (cena: 30,00 zł brutto + koszt przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Dział Księgowości I Liceum Ogólnokształcące im. B. Prusa ul. Floriańska 10 08-110 SIEDLCE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.01.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.