eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › ZAPROJEKTOWANIE I WYMIANA ISTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY I INTERNATU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. B. PRUSA W SIEDLCACH UL. FLORIAŃSKA 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-02

Siedlce: ZAPROJEKTOWANIE I WYMIANA ISTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY I INTERNATU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. B. PRUSA W SIEDLCACH UL. FLORIAŃSKA 10
Numer ogłoszenia: 29640 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413902 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa, ul. Floriańska 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. (025) 632 55 88, faks (025) 632 55 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYMIANA ISTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY I INTERNATU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. B. PRUSA W SIEDLCACH UL. FLORIAŃSKA 10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYMIANA ISTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ WEWNĘTRZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY I INTERNATU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. B. PRUSA W SIEDLCACH UL. FLORIAŃSKA 10. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I Dokumentacja projektowa Opracowanie map do celów projektowych 1.Opracowanie dokumentacji na wymianę instalacji elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej w istniejącym budynku szkoły 3 egz 2.Opracowanie dokumentacji na wymianę instalacji elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej w istniejącym budynku internatu 3 egz. 3.Opracowanie projektu elektrycznego nowej rozdzielni głównej dla szkoły 3 egz. 4.Opracowanie projektu elektrycznego nowej rozdzielni głównej dla internatu 3 egz. 5.Opracowanie opisowe ( w punktach) połączeń poszczególnych odbiorów, które muszą być pod napięciem w czasie wymiany rozdzielni (istniejącej na nową) ze względu na funkcje i bezpieczeństwo obiektu (np. serwer, alarm, radiowęzeł, kuchnia w internacie) i inne obwody uzgodnione z obsługą 3 egz. 6.Opracowanie układów pomiarowych 7.Włączenie istniejących nowych obwodów do nowych rozdzielni. 8.Opracowanie przedmiarów robót oddzielnie dla szkoły i internatu po 3 dla każdego budynku. 9.Opracowanie kosztorysów szczegółowych dla każdego budynku oddzielnie po 3 egz. 10.Opracowanie projektów ciągłej niezachwianej pracy szkoły i internatu podczas wymiany instalacji 3 egz. 11.Przeprowadzenie wszelkich badań, pomiarów oraz przygotowanie wszelakich dokumentów związanych z odbiorem robót 3 egz. 12.Przeprowadzenie wszelkich badań, pomiarów związanych z oddaniem instalacji do użytkowania oraz innych dokumentów (atesty, gwarancje na urządzenia itp.) 3 egz. 13.Opracowanie i przekazanie zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczych oddzielnie dla szkoły i internatu po 3 egz. 14.Opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót oddzielnie dla szkoły oddzielnie dla internatu po 3 egz. Etap II Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej Wykonanie robót w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację techniczną w zakresie: DLA BUDYNKU SZKOŁY: -oprzewodowania instalacji oświetlenia na powierzchni użytkowej (przewody miedziane) -oprzewodowania gniazd wtykowych przeznaczenia ogólnego -oprzewodowania instalacji telefonicznej logicznej -wewnętrzne instalacje zasilające -tablice rozdzielcze -montaż opraw oświetleniowych -montaż osprzętu instalacji oświetleniowej -przygotowanie podłoża pod osprzęt -montaż centrali telefonicznej, rozdzielników i łączówek -instalacja nagłośnienia (radiowęzeł) -instalacja p.poż. (drogi ewakuacyjne) -instalacja sieci antywłamaniowej (alarm) -rozbudowa instalacji monitoringu -montaż głównego wyłącznika prądu -pomiary elektryczne -budowa sieci komputerowej dla pracowni 10,11,12, 13,14,15, 16, 18, 20, A3, 21, 22, 24,26, 28, 29, 33, 35, 34, 36, 37 -demontaż istniejących instalacji elektrycznych i telefonicznych -uzupełnienie tynków po zdemontowanej boazerii, demontaż boazerii wykona zamawiający. DLA BUDYNKU INTERNATU -instalacje elektryczne wewnętrzne na powierzchni użytkowej (przewody miedziane) -oprzewodowania instalacji oświetlenia -oprzewodowania gniazd wtykowych przeznaczenia ogólnego -oprzewodowania instalacji telefonicznej, logicznej -wewnętrzne linie zasilające -tablice rozdzielcze -montaż opraw oświetleniowych -montaż osprzętu gniazd wtykowych przeznaczenia ogólnego -montaż osprzętu gniazd wtykowych siłowych -pomiary elektryczne -instalacja p. poż. (drogi ewakuacyjne) -instalacja sieci antywłamaniowej (alarm) -instalacja monitoringu -montaż głównego wyłącznika prądu -demontaż istniejących instalacji elektrycznych -uzupełnienie tynków po zdemontowanej boazerii. Demontaż boazerii wykona zamawiający..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY ZELTECH STANISŁAW PRZESMYCKI, BRZESKA 139, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000000 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 466631,13

  • Oferta z najniższą ceną: 429839,00 / Oferta z najwyższą ceną: 466631,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.