eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. W SZCZECINKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-24

Szczecinek: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. W SZCZECINKU
Numer ogłoszenia: 41240 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19750 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Bugno 2, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3740139, faks 94 37533-33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z wyłącznym kapitałem JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. W SZCZECINKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 209 000 EURO. Część Pierwsza - obejmująca ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej: a) ubezpieczenie mienia od zdarzeń losowych, b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku wraz z dewastacją, c) ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, e) ubezpieczenie maszyn budowlanych, f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Część Druga - obejmująca ryzyka komunikacyjne: a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie auto casco, c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, d) ubezpieczenie assistance. Część Trzecia - obejmująca ryzyka środowiskowe: a) ubezpieczenia środowiskowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Region Północny II Oddział Sprzedaży Korporacyjnej w Trójmieście ul. Zwycięstwa 134, 75-950 Koszalin, ul. Zwycięstwa 134, 75-950 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170494,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116846,00

  • Oferta z najniższą ceną: 116846,00 / Oferta z najwyższą ceną: 176065,90

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Ubezpieczenie komunikacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Region Północny II Oddział Sprzedaży Korporacyjnej w Trójmieście ul. Zwycięstwa 134, 75-950 Koszalin, ul. Zwycięstwa 134, 75-950 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133685,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114323,00

  • Oferta z najniższą ceną: 114323,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146372,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Ubezpieczenia środowiskowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AIG Europe Limited Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.