Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Włocławek: Dostawy ryb dla Gospodarstwa Pomocniczego przy Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie we Włocławku (nr sprawy: GP.3431-15/2009)
Numer ogłoszenia: 411990 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie we Włocławku , ul. Św. Antoniego 11, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4110380, faks 054 4110380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jadlodajniawloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ryb dla Gospodarstwa Pomocniczego przy Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie we Włocławku (nr sprawy: GP.3431-15/2009).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy niżej wymienionego asortymentu dla Gospodarstwa Pomocniczego przy MOPR: a) Kotlet rybny z warzywami, okrągły od 50g do 70g, I gatunek, w opakowaniu papierowym od 2,5 kg do 10,0 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu, jednostka miary kilogram, ilość 1.920 kg, b) Filet rybny z Mintaja, w płacie od 150g do 200g, o maksymalnej zawartości glazury 20%, I gatunek, zamrożony, w opakowaniu foliowym od 5,0 kg do 10,0 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu, jednostka miary kilogram, ilość 400 kg, c) Filet śledziowy Matias, I gatunek, w opakowaniu plastikowym od 1,0 kg do 5,0 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu, jednostka miary kilogram, ilość 1.500 kg. Jakość wymienionego asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 2. Wykonawca zapewnia transport RYB do siedziby zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu. 3. Transport RYB musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. 4. Miejscem dostaw jest Jadłodajnia przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku. 5. Ilość RYB, o których mowa w pkt 1 może ulec zmianie ilościowo o minus 10%. 6. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00. 7. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego jeden raz w tygodniu każdorazowo do godz. 10:00 8. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.11.00 - 15.22.11.00 15.22.11.10 - 15.22.11.10 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zamieszczonych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy występujący wspólnie składają takie oświadczenia, każdy osobno. 2. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem. Wykonawcy występujący wspólnie składają odpowiedni dokument, każdy osobno. 3. Wykaz wykonanych (minimum jednej), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. (Przez odpowiednią wartość rozumie się dostawy o wartości co najmniej 50% ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu). 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w pkt 3 zostały wykonane należycie (referencje). 5. Wykaz samochodów dostawczych (minimum jeden), jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zamówienia. (Jeżeli wykonawca wskazał w wykazie wyłącznie samochody, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia.) 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 7. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych na każdej ze stron za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (przez wykonawcę należy rozumieć osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz, bądź pełnomocnika).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jadlodajniawloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze przy MOPR
ul. Św. Antoniego 11, 87-800 Włocławek
BIURO I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 15:30, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze przy MOPR ul. Św. Antoniego 11, 87-800 Włocławek BIURO I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja placów zabaw
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2024"
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2024
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2024
- Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owców; Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych na II półrocze 2024 rok
- 2024 - Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Przystań" w Katowicach w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.