eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyłka › Wyposażenie Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Kobyłce w pomoce dydaktyczne w ramach rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Kobyłka: Wyposażenie Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Kobyłce w pomoce dydaktyczne w ramach rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 411660 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyłka , ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 7863328, faks 022 7863111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobylka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Kobyłce w pomoce dydaktyczne w ramach rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: komputera przenośnego dla ucznia - 38 sztuk, komputera przenośnego dla nauczyciela - 10 sztuk, szafki do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 2 sztuki dostosowane do rodzajów wybranego przenośnego komputera, sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego umożliwiającego co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie - 2 sztuki, tablicy interaktywnej z systemem mocowania - 6 sztuk, projektor krótkoogniskowy 6 sztuk, głośników - 6 sztuk, ekranu projekcyjnego na statywie - 3 sztuki, wizualizera - 2 sztuki, kontrolera WLAN zarządzającego szkolną siecią bezprzewodową - 1 sztuka, punktów dostępowych będących elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 6 sztuk, router - 1 sztuka, projektor multimedialny 1 sztuka, system do zbierania i analizowania odpowiedzi 2 sztuk (komplet) , drukarka 2 sztuki. W przedmiot zamówienia wchodzą również - dostawa wraz z zamontowaniem 6 sztuk switchy, - poprowadzenie zasilania do sali w której będą ładowane komputery przenośne dla uczniów. POZYCJE TE NIE SĄ OBJĘTE WNIOSKIEM O DOFINANSOWANIE - NIE SĄ OBJĘTE PROGRAMEM CYFROWA SZKOŁA. ZAMAWIAJĄCY NIE BĘDZIE SIĘ UBIEGAŁ DO INSTYTUCJI WSPÓŁFINANSUJĄCEJ O ZWROT KOSZTÓW ZA ICH DOSTAWĘ I INSTALACJĘ. WYKONAWCA WYSTAWI NA NIE ODDZIELNĄ FAKTURĘ. ZAMÓWIENIE ICH JEST JEDNAK NIEZBĘDNE, ABY URUCHOMIĆ URZĄDZENIA OBJĘTE WNIOSKIEM..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 38.65.20.00 - Projektory filmowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 31.21.33.00 - Szafy kablowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 800,00 zł (pięć tysięcy osiemset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Kobyłka Bank Millennium nr konta: 69 1160 2202 0000 0002 0389 9479 z dopiskiem w tytule przelewu: Wadium Cyfrowa Szkoła WI.271.8.2012 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna, oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 6. Zgodnie z zapisami art. 111 § 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), jeśli wykonawca złoży wadium w innej formie niż gotówka, do obliczania terminu ważności dokumentu wadialnego nie należy brać daty składania ofert (rozdz. XIV) tylko dzień następny i doliczyć liczbę dni związania ofertą (określoną w rozdz. XII). 7. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwota gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Kserokopię dowodu wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto zamawiającego należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku wykonawca winien wykonać trzy dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (to jest trzy dostawy sprzętu komputerowego (min. 40 komputerów, z czego co najmniej 20 było funkcjonalnie ze sobą połączonych w sieć) wraz z ich zainstalowaniem, zamontowaniem i uruchomieniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku wykonawca winien dysponować co najmniej osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to jest dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą praktyczną i teoretyczną znajomość prac objętych przedmiotem zamówienia potwierdzoną prowadzeniem co najmniej 3 prac polegających na dostawie sprzętu komputerowego (min. 40 komputerów, z czego co najmniej 20 było funkcjonalnie ze sobą połączonych w sieć) wraz z ich zainstalowaniem, zamontowaniem i uruchomieniem), która w przypadku wyboru oferty danego wykonawcy będzie kierowała pracami objętymi przedmiotem zamówienia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55.00
  • 2 - Dodatkowe miesiące gwarancji na komputery przenośne dla nauczycieli (pozycja I z załącznika nr 3 do SIWZ) Maksymalnie 60 miesięcy - 7.75
  • 3 - Dodatkowe miesiące gwarancji na komputery przenośne dla uczniów (pozycja II z załącznika nr 3 do SIWZ) Maksymalnie 60 miesięcy - 2.00
  • 4 - Dodatkowe miesiące gwarancji na tablice multimedialne i rzutniki (pozycja VI i VII z załącznika nr 3 do SIWZ) Maksymalnie 60 miesięcy - 4.00
  • 5 - Dodatkowe miesiące gwarancji na pozostałe urządzenia (wszystko poza urządzeniami ujętymi w kryterium 2, 3 i 4) Maksymalnie 60 miesięcy - 2.00
  • 6 - Zaoferowanie wyższego CPU Mark niż wymagane 3000 dla wszystkich komputerów przenośnych dla nauczycieli (pozycja I.8.) - 8.00
  • 7 - Zaoferowanie wyższego Disc Mark niż wymagane 500 dla wszystkich komputerów przenośnych dla nauczycieli (pozycja I.8.) - 8.00
  • 8 - Zaoferowanie wyższego CPU Mark niż wymagane 2000 dla wszystkich komputerów przenośnych dla uczniów (pozycja II.8.) - 3.00
  • 9 - Zaoferowanie wyższego Disc Mark niż wymagane 400 dla wszystkich komputerów przenośnych dla uczniów (pozycja II.8.) - 3.00
  • 10 - Zaoferowanie Wi-Fi w Sieciowym urządzeniu wielofunkcyjnym umożliwiającym co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie (pozycja IV.3. dziesiąta komó - 0.25
  • 11 - Zaoferowanie wszystkich komputerów przenośnych dla uczniów odpornych na zalanie - 2.00
  • 12 - Zaoferowanie wszystkich komputerów przenośnych dla uczniów z klawiaturą odporną na wydłubywanie klawiszy - 2.00
  • 13 - Zaoferowanie wszystkich komputerów przenośnych dla uczniów odpornych na upadek z biurka - z wysokości do 90 cm - 3.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Szczegółowe warunki zmian ujęte są we wzorze umowy załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, pok. 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, pok. 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.