eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › zorganizowanie festynu integracyjnego dla uczestników programów aktywności lokalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Puławy: zorganizowanie festynu integracyjnego dla uczestników programów aktywności lokalnej
Numer ogłoszenia: 411634 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293805 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie festynu integracyjnego dla uczestników programów aktywności lokalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie festynu w zakresie integracji ze społeczeństwem, na wolnym terenie, podczas 4-godzinnej imprezy dedykowanej dla 200 osób niepełnosprawnych - uczestników festynu (uczestników programów aktywności lokalnej z terenu powiatu puławskiego) z możliwością dostępu osób nie posiadających zaproszeń. Uczestnicy festynu to osoby niepełnosprawne z orzeczoną grupą inwalidzką lub niepełnosprawnością w stopniu znacznym, umiarkowanym bądź lekkim. Wśród ww. są osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim. Niepełnosprawni uczestnicy programów aktywności lokalnej to osoby w rożnym wieku, przeważająca grupę stanowią osoby w wieku 18-45 lat. W festynie będą brały również udział dzieci niepełnosprawne w wieku 2-18 lat. 1. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie ma być zrealizowane w dniu 4.12.2011r. ( niedziela) w godzinach pomiędzy 11:00-15:00. 2. Miejsce realizacji: . Zamawiający zastrzega, ze zamówienie ma być zrealizowane w Sali Gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Wąwolnicy ( ul. Rynek 24A, 24-160 Wąwolnica) 3. Plan ramowy imprezy Zamawiający zastrzega, że festyn ma być zrealizowany zgodnie z poniższym planem ramowym: 11:00 - rozpoczęcie festynu, przywitanie zaproszonych gości, wystąpienie Dyrektora PCPR w Puławach oraz wystąpienia zaproszonych gości, 11:20 - występ grupy ze Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych Otwarty Krąg z Kurowa, 11:40 - występ zespołu tańca ludowego Bystrzacy z Wąwolnicy, 12:10 - występ grupy teatralnej Teatrzyk szkolny z SOSW w Kęble, 12:40- prezentacje multimedialne stowarzyszeń statutowo działających na rzecz osób niepełnosprawnych, 13:10 - mini zawody sportowe w przeciąganiu liny, bieg ze szklanką wody, rzut piłką lekarską, rzut do tarczy ( w każdej z tych konkurencji udział ma wziąć 10 osób), 13:40-14:00- zabawy mikołajkowe i integracyjne 14:00 - poczęstunek, 15:00 - zakończenie festynu 4. Sposób prowadzenia imprezy Organizacja i prowadzenie imprezy zostanie w całości powierzone Wykonawcy. Festyn ma być prowadzony przez konferansjera i zarazem animatora imprezy, który będzie prowadził imprezę zgodnie z planem ramowym. 5. Szczegółowe wymagania w zakresie wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia: Wykonawca nie może pobierać od uczestników imprezy żadnych opłat. Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt wykonania zamówienia także: 5.1 scenę bez zadaszenia o wymiarach 6mx8m wraz z jej rozłożeniem przed rozpoczęciem imprezy i uprzątnięciem po zakończeniu imprezy; 5.2 oprawę akustyczną imprezy wraz z pracą akustyka, do którego zadań należeć będzie m.in. zadbanie o odpowiednie nagłośnienie imprezy oraz jej oświetlenie; 5.3 sprzęt i nagłośnienie sceny odpowiednie do warunków imprezy odbywającej się na otwartym ternie, w tym do prezentacji multimedialnej oraz występów zespołów muzycznych wraz z montażem sprzętu i nagłośnienia w dniu imprezy przed jej rozpoczęciem i demontażem po zakończeniu imprezy, przy czym wszystkie użyte sprzęty i elementy nagłośnienia mają być sprawne i bezpieczne dla uczestników imprezy; 5.4 stoły - 2 szt., każdy o wymiarach co najmniej 1mx5m oraz 250 krzeseł oraz co najmniej 5 koszy na śmieci każdy o poj. co najmniej 120 l. wraz z ich ustawieniem w dniu imprezy przed jej rozpoczęciem oraz uprzątnięciem po jej zakończeniu, 5.5 co najmniej 2 stoiska z popcornem oraz co najmniej 2 stoiska z watą cukrową, dostępne przez cały czas trwania festynu, o wydajności co najmniej 50 porcji na 1 godzinę; produkty mają być wydawane uczestnikom imprezy nieodpłatnie; każde z ww. urządzeń ma być sprawne i bezpieczne dla uczestników imprezy, posiadać aktualne atesty i badania techniczne oraz ma być obsługiwane przez właściwie przeszkolone osoby; 5.7 wykonawca zobowiązany będzie zorganizować oraz poprowadzić w sposób bezpieczny dla uczestników imprezy mini zawody sportowe, tj: w przeciąganiu liny, w biegu ze szklanką wody, w rzucie piłką lekarską, w rzucie do tarczy; w każdej z tych konkurencji udział ma wziąć po 10 osób; wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie materiały oraz sprzęty niezbędne do przeprowadzenia zawodów tj. m.in. 2 piłki lekarskie, 1 lina, 1 tarcza wraz z lotkami, 2 szklanki; wykonawca zobowiązany jest również wykonać dla zwycięzców zawodów dyplomy (4 sztuki); 5.8 opieka medyczna podczas trwania całej imprezy, tj. w godz. 11:00-15:00, opieka medyczna ma obejmować karetkę z co najmniej 3-osobowym zespołem wypadkowym, w którego składzie będzie obecny lekarz chirurg lub anestezjolog, pielęgniarz oraz kierowca 5.9 zabezpieczenie imprezy tj. ochrona, którą zapewnić ma firma posiadająca koncesję zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2005 Nr 145 poz. 1221 ze zm.), przy czym Zamawiający zastrzega, że wykonawca ma zapewnić co najmniej 6 pracowników ochrony działających pod kierownictwem jednego z nich. 5.10 dostęp do toalet przez cały czas trwania imprezy tj. w godz. 11:00-15:00 tj. co najmniej 1 toaleta przenośna standardowa oraz co najmniej 1 toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, toalety mają być umieszczone na zewnątrz budynku; 5.11 transport autokarowy w obie strony dla 200 osób skierowanych przez Zamawiającego, tj. uczestników programów aktywności lokalnej z Puław, uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej z Nałęczowa, Warsztatów Terapii Zajęciowej z Puław oraz członków Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych Otwarty Krąg z Kurowa, przy czym Zamawiający zastrzega, że wszyscy ww. uczestnicy mają dotrzeć na miejsce realizacji zamówienia o jednakowej godzinie, przed rozpoczęciem imprezy. Wykonawca ma zapewnić transport co najmniej 4 autokarami ( 3 autokary na trasie Puławy - Wąwolnica, 1 autokar na trasie Kurów - Nałęczów -Wąwolnica), przy czym wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich, 5.12 przekąski w ilości 200 porcji łącznie, przy czym na każdą z porcji składać się ma minimum: -gorąca kiełbaska: 300g., - grochówka: 500g., - bigos: 500g., - pieczywo: 200g., - woda mineralna niegazowana:0,5l. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również w ilości co najmniej po 450 sztuk: naczynia jednorazowe, sztućce, kubki oraz serwetki. 5.13 zaproszenia dla wszystkich 200 osób skierowanych przez Zamawiającego wraz z ich rozesłaniem na wskazane adresy; 5.14 plakaty informacyjne - 15 sztuk, każdy o wymiarach minimum 40cmx60cm, które wykonawca rozwiesi na terenie gminy Wąwolnica na co najmniej 3 dni przed terminem organizacji festynu, a następnie uprzątnie je po jego zakończeniu; 5.15 Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć pomieszczenia, w których odbywać się będzie festyn po jego zakończeniu oraz przywrócić na własny koszt do stanu pierwotnego w przypadku jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń; 5.16 Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich skierowanych uczestników na czas realizacji zamówienia łącznie z podróżą; 5.17 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia miejsca na okrycia wierzchnie wszystkich uczestników imprezy oraz czuwania nad nimi przez cały czas trwania imprezy, ponadto wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę, która będzie odpowiedzialna za odbieranie od uczestników i wydawanie im okryć wierzchnich; 5.18 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 10 stołów, każdy o wymiarach 60cmx120 cm oraz miejsce na ich ustawienie w budynku, gdzie realizowane będzie zamówienie a także umożliwić prezentację prac rękodzieła artystycznego twórczości osób niepełnosprawnych ze stowarzyszeń z terenu powiatu puławskiego 6. Wszystkie dokumenty, plakaty, zaproszenia, dyplomy związane z organizacją imprezy mają być oznaczone logo PCPR w Puławach, UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy); 7. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia w widocznym miejscu, gdzie realizowane będzie zlecenie, informacji o treści: Tu Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach realizuje projekt systemowy Samodzielni - nie sami przy udziale środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, opatrzonej logotypem jak w pkt 6 8. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia z należytą starannością dokumentacji dotyczącej wykonanych działań, a w szczególności: ewidencji obecności uczestników, dokumentacji audiowizualnej z wykonanych działań wraz z uzyskaniem od uczestników oświadczeń o wyrażeniu zgody na wykorzystanie ich wizerunku oraz dokumentacji dotyczącej zapewnienia wszystkim uczestnikom warunków, o których mowa w pkt 5..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków EFS w ramach projektu systemowego Samodzielni - nie sami w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamrat Konsulting K&Z Kamratowie s.c., ul. Konstruktorów 62/14, 65-119 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20139,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20848,50

  • Oferta z najniższą ceną: 20848,50 / Oferta z najwyższą ceną: 33998,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.