Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Wieliczka: Remont dróg o nawierzchni tłuczniowej na terenie miasta i gminy Wieliczka
Numer ogłoszenia: 41105 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781294, faks 012 2786860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg o nawierzchni tłuczniowej na terenie miasta i gminy Wieliczka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg o nawierzchni tłuczniowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w trzech rejonach. Rejon nr 1 : Wieliczka, Brzegi, Grabie, Śledziejowice, Czarnochowice, Mała Wieś, Węgrzce Wielkie, Strumiany, Kokotów, Sułków, Zabawa Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2. Rejon nr 2 : Chorągwica, Dobranowice, Grajów, Jankówka, Lednica Górna, Mietniów, Pawlikowice, Raciborsko, . Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2. Rejon nr 3 : Byszyce, Golkowice, Gorzków, Grabówki, Janowice, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Podstolice, Rożnowa, Siercza, Sygneczów. Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych. Szczegółowy zakres prac wymieniony jest w przedmiarach robót. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. 1.6 uPzp, jeżeli nastąpi konieczność wykonania robót związanych pkt. 1 - 6 przedmiaru, powstałych wskutek zniszczeń powstałych w wyniku niesprzyjających warunków atmosferycznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, bądź wykonaniu nowej nawierzchni drogowej o nawierzchni tłuczniowej o wartości nie mniejszej niż 50 000zł na każdą część ( rejon) zadania. W przypadku składania oferty na dwie części Wykonawca musi udokumentować wykonanie min. dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda lub min. Jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kartę tytułowa oferty. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp. Oświadczenie o udzieleniu rocznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): 1. zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, 2. prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców, 3. zmiany kierownika budowy, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień, braku przynależności do stosownej Izby), 4. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z niekorzystnych warunków atmosferycznych, 5. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), 6. zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. W przypadku rozliczenia w formie kosztorysowej może ulec zmianie kwota umowy zgodnie z kosztorysem po wykonawczym, 7. zmiany technologii lub zastosowania materiałów dokonanych przez Zamawiającego, 8. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej UMiG Wieliczka, ul. Limanowskiego 32 pok. 16
tel. (012) 278-32-53, fax 288-25-00 w godz. 800 - 16 00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon nr 1 : Wieliczka, Brzegi, Grabie, Śledziejowice, Czarnochowice, Mała Wieś, Węgrzce Wielkie, Strumiany, Kokotów, Sułków, Zabawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon nr 2 : Chorągwica, Dobranowice, Grajów, Jankówka, Lednica Górna, Mietniów, Pawlikowice, Raciborsko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon nr 3 : Byszyce, Golkowice, Gorzków, Grabówki, Janowice, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Podstolice, Rożnowa, Siercza, Sygneczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2002C Gierkowo - Skłudzewo na odcinku 350 m
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.