eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont dróg o nawierzchni tłuczniowej na terenie miasta i gminy Wieliczka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Wieliczka: Remont dróg o nawierzchni tłuczniowej na terenie miasta i gminy Wieliczka
Numer ogłoszenia: 41105 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781294, faks 012 2786860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg o nawierzchni tłuczniowej na terenie miasta i gminy Wieliczka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg o nawierzchni tłuczniowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w trzech rejonach. Rejon nr 1 : Wieliczka, Brzegi, Grabie, Śledziejowice, Czarnochowice, Mała Wieś, Węgrzce Wielkie, Strumiany, Kokotów, Sułków, Zabawa Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2. Rejon nr 2 : Chorągwica, Dobranowice, Grajów, Jankówka, Lednica Górna, Mietniów, Pawlikowice, Raciborsko, . Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2. Rejon nr 3 : Byszyce, Golkowice, Gorzków, Grabówki, Janowice, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Podstolice, Rożnowa, Siercza, Sygneczów. Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych. Szczegółowy zakres prac wymieniony jest w przedmiarach robót. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. 1.6 uPzp, jeżeli nastąpi konieczność wykonania robót związanych pkt. 1 - 6 przedmiaru, powstałych wskutek zniszczeń powstałych w wyniku niesprzyjających warunków atmosferycznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, bądź wykonaniu nowej nawierzchni drogowej o nawierzchni tłuczniowej o wartości nie mniejszej niż 50 000zł na każdą część ( rejon) zadania. W przypadku składania oferty na dwie części Wykonawca musi udokumentować wykonanie min. dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda lub min. Jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kartę tytułowa oferty. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp. Oświadczenie o udzieleniu rocznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): 1. zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, 2. prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców, 3. zmiany kierownika budowy, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień, braku przynależności do stosownej Izby), 4. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z niekorzystnych warunków atmosferycznych, 5. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), 6. zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. W przypadku rozliczenia w formie kosztorysowej może ulec zmianie kwota umowy zgodnie z kosztorysem po wykonawczym, 7. zmiany technologii lub zastosowania materiałów dokonanych przez Zamawiającego, 8. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej UMiG Wieliczka, ul. Limanowskiego 32 pok. 16 tel. (012) 278-32-53, fax 288-25-00 w godz. 800 - 16 00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon nr 1 : Wieliczka, Brzegi, Grabie, Śledziejowice, Czarnochowice, Mała Wieś, Węgrzce Wielkie, Strumiany, Kokotów, Sułków, Zabawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon nr 2 : Chorągwica, Dobranowice, Grajów, Jankówka, Lednica Górna, Mietniów, Pawlikowice, Raciborsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon nr 3 : Byszyce, Golkowice, Gorzków, Grabówki, Janowice, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Podstolice, Rożnowa, Siercza, Sygneczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegają na : mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 60 000 m2, wykonaniu nawierzchni z kamienia drogowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.