eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemień › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemień oraz PSZOK-u w 2015 i 2016 r..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Siemień: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemień oraz PSZOK-u w 2015 i 2016 r..
Numer ogłoszenia: 410904 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385790 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemień, Ul. Stawowa 1B, 21-220 Siemień, woj. lubelskie, tel. (083) 354 70 01, faks (083) 354 70 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemień oraz PSZOK-u w 2015 i 2016 r...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Siemień w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania. Powierzchnia Gminy Siemień wynosi 110,93 km2. Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Siemień na koniec 2013 roku wynosiła 4875 osób. Orientacyjna liczba nieruchomości zamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne szacuje się na 1300 sztuk, w tym nieruchomości objęte selektywną zbiórką odpadów 800. Szacunkowa liczba osób stale zamieszkałych na terenie Gminy Siemień - 4100. Na terenie Gminy Siemień znajduje się trzy punkty selektywnego zbierania odpadów w Siemieniu ul. Stawowa 1B - punkt zbierania metalu, popiołów oraz odpadów niebezpiecznych, w Siemieniu oczyszczalnia ścieków - punkt zbieranie szkła oraz papieru i tektury, w Siemieniu parking ul. Stawowa - punkt zbierania zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon. Szacunkowa ilość odpadów planowanych do odbioru i zagospodarowania wynosi 600Mg. Ilość wytworzonych i odebranych z terenu Gminy Siemień odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Podaną wyżej ilość odpadów należy traktować jako orientacyjną i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia czy odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: ustawa z dnia 2.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2013 r., poz. 672 z późn. zm.), ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21), ustawa z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.), ustawa z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2012 r. poz. 1232 z późn. zm.), ustawa z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (Dz.U. z 2012r. poz. 145 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16.07.2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz.U. 2009r. nr 104 poz. 868), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8.12.2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2010r. nr 249 poz. 1673), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2001r. nr 112 poz. 1206), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29.05.2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U z 2012r. poz. 645), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29.05.2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2012r. poz. 630), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25.05.2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz.U. z 2012r. poz. 676), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r. poz. 122), Uchwała Nr XXIV-397-2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30.07.2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017, Uchwały Nr XXIV-128-2013 Rady Gminy Siemień z dnia 29.10.2013 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Siemień i uchwała Nr XXIV-129-2013 Rady Gminy Siemień z dnia 29.10.2013 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. Wykonawca wraz z Zamawiającym opracuje zgodnie z regulaminem utrzymania czystości harmonogram odbioru odpadów. Wykonawca przy współpracy z Zamawiającym zobowiązany będzie dostarczyć harmonogram mieszkańcom w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował poza dniami wolnymi od pracy (niedziele i święta), przy czym odbiór odpadów powinien odbywać się dla danej nieruchomości zawsze w ten sam dzień tygodnia (np. poniedziałek). W przypadku, gdy wyznaczony dzień tygodnia lub miesiąca przypada na dzień wolny od pracy, wykonawca odbierze odpady w następnym dniu, następującym po dniu wolnym. Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór odpadów był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawianie odpadów do odbioru. Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 3 dni przed wyznaczonym zgodnie z harmonogramem dniem odbioru zaktualizowany wykaz nieruchomości na których gromadzone będą odpady w sposób segregowany oraz nieruchomości z których oddawane będą odpady zmieszane. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki o pojemności nie mniejszej niż 110 l. przeznaczone do gromadzenia odpadów zmieszanych należy wyłącznie do właściciela danej nieruchomości. Wyposażenie nieruchomości w worki o pojemności nie mniejszej niż 110 l. przeznaczone do gromadzenia odpadów segregowanych leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z zadeklarowanego w deklaracji obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację potwierdzającą zaistniałą sytuację. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, jakiej nie prawidłowości w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów do instalacji regionalnej lub zastępczej w przypadku braku regionalnej lub awarii regionalnej instalacji. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych zostały określone uchwałą Nr XXIV-129-2013 Rady Gminy Siemień z dnia 29.10.2013 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Odbiór odpadów zmieszanych odbywać się będzie co najmniej 1 raz w miesiącu, selektywnie zebrane odpady - co najmniej 1 raz na dwa miesiące, odpady wielkogabarytowe i rozbiórkowe - 2 razy w roku. Odbiór odpadów z punktu zbiórki selektywnej w Siemieniu w miarę potrzeb. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z pojemników i worków o pojemności nie mniejszej niż 110 L, które zostaną wystawione przed posesję w dniu odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywanie dokumentacji z ważenia Zamawiającemu kwartalnie przez okres wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu w sposób ciągły z wykorzystaniem transmisji danych poprzez technologię GPRS ewidencjonowanych danych dotyczących realizowanych odbiorów w formie elektronicznej z informacjami o dacie i godzinie realizacji odbioru odpadów, rodzaju odbieranych odpadów, rzeczywistego przebiegu trasy pojazdu, czasie i miejscu przekazania odebranych odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia spełniając odpowiednie standardy sanitarne dotyczące wykonania zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, uchwały Nr XXIV-128-2013 Rady Gminy Siemień z dnia 29.10.2013 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy Siemień Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29.05.2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. Zamawiający zastrzega możliwość żądania innych dokumentów od Wykonawcy monitorujących gospodarkę odpadami na terenie gminy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8.12.2010r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w SIWZ. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Piwonia 73, 21-200 Parczew, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 351000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 351000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 351000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 351000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.