eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz kursów certyfikowanych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Miasta Dąbrowa Górnicza. Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG 135. Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, bezpieczną wymianą butli gazowej oraz obsługą kas fiskalnych. Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowawczego oraz egzaminu kwalifikacyjnego SEP E G1 w ramach II naboru uczestników projektu (...)c. d. nazwy zadania sekcja II.3 ogł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz kursów certyfikowanych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Miasta Dąbrowa Górnicza. Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG 135. Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, bezpieczną wymianą butli gazowej oraz obsługą kas fiskalnych. Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowawczego oraz egzaminu kwalifikacyjnego SEP E G1 w ramach II naboru uczestników projektu (...)c. d. nazwy zadania sekcja II.3 ogł
Numer ogłoszenia: 410832 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333804 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz kursów certyfikowanych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Miasta Dąbrowa Górnicza. Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG 135. Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, bezpieczną wymianą butli gazowej oraz obsługą kas fiskalnych. Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowawczego oraz egzaminu kwalifikacyjnego SEP E G1 w ramach II naboru uczestników projektu (...)c. d. nazwy zadania sekcja II.3 ogł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą. Opis przedmiotu zamówienia: I. Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG 135 1.Cel kursu - uzyskanie kwalifikacji zawodowych poprzez zdobycie umiejętności spawania spoin pachwinowych elektrodą metalową w osłonie gazowej metodą MAG (135), to jest wg procesów i numerów opisanych normą PN-EN ISO 4063 oraz po zdaniu egzaminu uzyskanie uprawnień spawalniczych zgodnie z normą PN-EN 278-1:2007 lub serią norm PN-EN ISO 9606. 2.Zakres kursu - kurs powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, w skrócie IS. 3.Wymiar godzinowy kursu - 145 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, zgodnie z wytycznymi IS W-07/IS-02. Zajęcia teoretyczne powinny być realizowane w grupach o liczebności nie większej niż 19 osób, a zajęcia praktyczne w grupach o liczbie uczestników odpowiadającej liczbie posiadanych stanowisk spawalniczych - zgodnie z wytycznymi IS W-07/IS-41. 4.Plan realizacji kursu - Program kursu określający szczegółową tematykę kursu winien być opracowany zgodnie z wytycznymi IS W-07/IS-41. Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje uczestnikom kursu egzamin spawaczy spoin pachwinowych według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-17. Koszty egzaminu wykonawca uwzględni w cenie ofertowej. Po podpisaniu umowy, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych, od dnia otrzymania imiennego wykazu uczestników, dostarczyć Zamawiającemu harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem. 5.Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci podręcznika przeznaczonego dla słuchaczy kursu spawania w osłonie gazów metodą MAG 135 i materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. 6.Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas kursu praktycznego zapewni uczestnikom odpowiednie dla spawaczy środki ochrony osobistej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP. 7.Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu na wzorze MEN (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) wraz z suplementem oraz po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu, przeprowadzonego pod nadzorem IS dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych - Książeczkę spawacza i odpowiednie Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wg normy PN-EN 287-1:2007 lub serii norm PN-EN ISO 9606. 8.Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs powinien zostać zrealizowany na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w zatwierdzonej przez IS bazie szkoleniowej (wymagany jest Atest lub jednorazowa zgoda IS na przeprowadzenie przedmiotowego kursu spawania). Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się po zajęciach szkolnych w wymiarze nieprzekraczającym 4 godzin zegarowych dziennie i trwać nie dłużej niż do godziny 20:00. W dni wolne od nauki szkolnej z pominięciem niedziel i świąt zajęcia mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00 w wymiarze nieprzekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie. Termin realizacji kursu-do 30 grudnia 2014 r. 9. Liczba uczestników kursu: maksymalnie 37 osób II. Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, bezpieczną wymianą butli gazowej oraz obsługą kas fiskalnych. 1.Kurs realizowany będzie dla maksymalnej liczby 17 osób, które ukończyły 18 lat w pełnym zakresie i dla maksymalnej liczby 4 osób, które nie ukończyły 18 lat w ograniczonym zakresie - z pominięciem kursu obsługi wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej, to znaczy: - moduł magazyniera dla maksymalnej liczby 21 osób - moduł obsługi kas fiskalnych dla maksymalnej liczby 21 osób - moduł obsługi wózków jezdniowych dla maksymalnej liczby 17 osób, które ukończyły 18 lat - moduł bezpiecznej wymiany butli gazowej dla maksymalnie 17 osób, które ukończyły 18 lat. 2.Cel kursu - podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie wielomodułowego kursu magazyniera, kierowcy/operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej oraz obsługi kas fiskalnych, a po zdaniu egzaminu zdobycie uprawnień kierowcy/operatora wózka jezdniowego i uprawnień do bezpiecznej wymiany butli gazowej, wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT). 3.Zakres kursu - kurs powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. Kurs kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci uczestnikom kursu egzamin przed Komisją UDT, a koszty egzaminu uwzględni w ofercie. 4.Wymiar godzinowy szkolenia - 105 godzin zegarowych, w tym 8-godzinne szkolenie w zakresie obsługi kas fiskalnych oraz 67-godzinny kurs kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych. (UWAGA - jeżeli wykonawca posiada zatwierdzony przez UDT inny niż 67-godzinny program kursu kierowców/operatorów wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - wówczas wymiar godzin przedmiotowego kursu winien być zgodny z posiadanym programem). 5.Plan realizacji kursu - Program kursu w zakresie kursu kierowcy/operatora wózków jezdniowych i program kursu w zakresie bezpiecznej wymiany butli gazowej - wydany i/lub zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego. Program kursu w zakresie kursu magazyniera powinien być opracowany w oparciu o Krajowe Standardy Kwalifikacji Zawodowych MPiPS w obrębie zawodu: Magazynier [kod zawodu: 413103] i powinien zawierać zagadnienia z zakresu: - przepisów bhp i ppoż. w magazynie - hurtowni - odbioru towarów - zasad poprawnego przechowywania towarów - wydawania towarów - obsługi programów komputerowych do prowadzenia gospodarki magazynowej, np. MAGAZYN MULTI, SUBIEKT dla WINDOWS lub inny równoważny, - dokumentów magazynowych - sporządzania i obiegu. Program kursu w zakresie kursu obsługi kas fiskalnych powinien zawierać zagadnienia z zakresu: - podstaw prawnych gospodarki kasowej - budowy kas fiskalnych i zakresu ich działania - programowania kas fiskalnych - dokumentacji obrotu kasowego. Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane w celu odpowiedniego wyszkolenia uczestników w ramach realizacji usług, będących przedmiotem zamówienia. Po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymaniu imiennego wykazu uczestników dostarczyć Zamawiającemu harmonogram kursu z uwzględnieniem poszczególnych modułów szkoleniowych. Kurs realizowany będzie zgodnie z przyjętym harmonogramem. 6.Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem kursu w postaci skryptów do obsługi kasy fiskalnej (w formie drukowanej), a w postaci książek: do kursu magazyniera oraz do obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowej (w formie drukowanej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu kursu w/w materiały przejdą na własność uczestników. 7.Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas kursu praktycznego zapewni uczestnikom modułu kierowcy/operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej środki ochrony osobistej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP. 8.Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik otrzyma: zaświadczenie o ukończeniu kursu magazyniera z obsługą kas fiskalnych oraz o ukończeniu kursu obsługi wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - odpowiednio, na wzorze MEN (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) wraz z suplementem, a osoby, które uzyskają pozytywny wynik egzaminu przed komisją UDT - zaświadczenie o uprawnieniach kierowcy/operatora wózka jezdniowego i zaświadczenie o uprawnieniach do bezpiecznej wymiany butli gazowej wydane przez UDT. 9.Termin i miejsce przeprowadzenia szkolenia: Kursy powinny zostać zrealizowane na terenie miasta Dąbrowa Górnicza Zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze nieprzekraczającym 4 godzin zegarowych dziennie winny odbywać się po zajęciach szkolnych, nie dłużej niż do godziny 20:00. W dniach wolnych od nauki szkolnej z pominięciem niedziel i świąt zajęcia w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00. Termin realizacji - do 30 grudnia 2014 r. 10. Liczba uczestników kursu: maksymalnie 21 osób, (maksymalnie 17 osób, które ukończyły 18 lat w pełnym zakresie szkolenia i maksymalnie 4 osoby, które nie ukończyły 18 lat w ograniczonym zakresie szkolenia - jak to określono szczegółowo w pkt 1). III. Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowawczego oraz egzaminu kwalifikacyjnego SEP E G1 1.Cel kursu - podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie kursu w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV, przygotowującego do egzaminu kwalifikacyjnego w celu uzyskania uprawnień SEP E G1. 2.Zakres szkolenia na kursie - kurs powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci egzamin kwalifikacyjny przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne - Dz. U. z 2012 r., poz. 1059, z późn. zm.), a koszty egzaminu uwzględni w ofercie. 3.Wymiar godzinowy kursu - 30 godzin zegarowych. 4.Plan realizacji kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę musi obejmować: - przepisy ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059, z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, w szczególności rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Pracy z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.) oraz: - zasady budowy, działania oraz warunki techniczne obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, -zasady eksploatacji oraz instrukcje eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, - ogólne zasady racjonalnej gospodarki energetycznej, wykonywania prac kontrolno-pomiarowych i montażowych, - zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz umiejętności udzielania pierwszej pomocy, - instrukcje postępowania w razie awarii, pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi lub otoczenia. Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane w celu odpowiedniego wyszkolenia uczestników w ramach realizacji kursu, będącego przedmiotem zamówienia. Po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania imiennej listy uczestników dostarczyć Zamawiającemu harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem. 5.Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem kursu w postaci książki i materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. 6.Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV na wzorze MEN (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 622) wraz z suplementem oraz po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV - E G1 - na obowiązującym wzorze (Zał. nr 2 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.). 7.Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs powinien zostać zrealizowany na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. Zajęcia w wymiarze nieprzekraczającym 4 godzin zegarowych dziennie winny odbywać się po zajęciach szkolnych i trwać nie dłużej niż do godziny 20:00. W dniach wolnych od nauki szkolnej z pominięciem niedziel i świąt zajęcia w wymiarze nie przekraczającym 6 godzin zegarowych dziennie mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00. Termin realizacji - do 30 grudnia 2014 r. 8. Liczba uczestników kursu: maksymalnie 15 osób. IV. Pozostałe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy części 1 i części 2 i części 3): 1. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 622). 2. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut - długość przerwy jest ustalona w sposób elastyczny przez Wykonawcę. 3.Wykonawca winien zapewnić i dostosować odpowiednią ilość i jakość pomieszczeń do przeprowadzenia oferowanego kursu oraz wyposażyć je w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne, w szczególności liczba stolików i krzeseł na zajęciach teoretycznych powinna być odpowiednia do liczby uczestników kursu (grupy), a uczestnicy powinni mieć swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych z zapewnioną ciepłą wodą, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i Ppoż., rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69, z późn. zm). 4.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia informacji adresowej o miejscu przeprowadzenia szkolenia teoretycznego i praktycznego w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do wniosku) - szkolenie powinno zostać zrealizowane na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania badań lekarskich, w celu uzyskania przez uczestników oferowanego kursu zawodowego orzeczenia wystawionego przez uprawnionego lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do wykonywania określonego zawodu odpowiednio do rodzaju szkolenia (nie dotyczy Części 3). Koszty badań należy uwzględnić w ofercie przetargowej. Koszt przeprowadzenia badania lekarskiego pokryje Zamawiający w przypadku nieuzyskania pozytywnego orzeczenia lekarskiego przez ucznia i skreślenia go z listy uczestników kursu, na zasadach określonych w § 5 ust. 3 projektu umowy (zał. nr nr 8/1, i (-lub) 8/2, i (-lub) 8/3. 6. Wykonawca po podpisaniu umowy, w ramach oferowanych usług winien ubezpieczyć każdego z uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (suma ubezpieczenia 1 osoby - 5000,00 zł) na czas szkolenia. Polisę lub dokument potwierdzający ubezpieczenie uczestników kursu wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia zajęć (data rozpoczęcia zajęć określona będzie w Harmonogramie realizacji usług - odpowiednio w danym zakresie), w innym przypadku zostaną naliczone kary umowne zgodnie z projektem umowy - zał. nr nr 8/1, i (-lub) 8/2, i (-lub) 8/3 do wniosku. 7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia w postaci Dziennika zawierającego listy obecności (na drukach MEN); protokołów lub innych dokumentów potwierdzających wydanie i odbiór przez uczestników szkolenia wszelkich materiałów szkoleniowych i piśmienniczych; rejestru zaświadczeń MEN wydanych uczestnikom na potwierdzenie odbycia szkolenia zawodowego. Ponadto Zamawiający wymaga wykonania przez wykonawcę dokumentacji szkolenia w postaci materiału fotograficznego (koniecznie z datą) z przeprowadzonych zajęć na kursie (po 5 zdjęć z zajęć teoretycznych i praktycznych) i utrwalenia materiału fotograficznego na płycie CD/DVD. 8. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże wykonawcy: 1) imienną listę osób, które będą uczestnikami szkolenia; 2) wzór dziennika i list obecności; 3) wzór protokołu odbioru usługi; 4) oraz inne informacje niezbędne do ubezpieczenia uczestników oraz do sporządzenia harmonogramu i terminu rozpoczęcia szkolenia zawodowego w oferowanym zakresie. 8. Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia ewaluacji szkolenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: niezgłoszeniu się uczestników na kurs; przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa; innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. 10. Wszystkie prowadzone w trakcie realizacji kursu dokumenty wymienione w punkcie 7, kserokopie zaświadczeń MEN wydanych uczestnikom, dokument potwierdzający zorganizowanie i opłacenie badań lekarskich, kserokopie wydanych orzeczeń lekarskich, kserokopie protokołów z przeprowadzonych egzaminów oraz wyniki tych egzaminów, wzory dokumentów, jakie otrzyma uczestnik po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu oraz dokument potwierdzający wniesienie opłaty egzaminacyjnej w imieniu uczestników kursu (lub w przypadku Części 1 kursu spawania - opłaty za wydanie książeczki spawacza i świadectwa kwalifikacyjnego) zawierający co najmniej imię i nazwisko ucznia, PESEL oraz kwotę wniesionej opłaty, materiał fotograficzny z realizacji szkolenia zarejestrowany na płycie CD/DVD - wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia kursu. W dniu przekazania przez wykonawcę w/w dokumentacji zostanie sporządzony Protokół odbioru usługi. 11. Wszystkie pomieszczenia, materiały szkoleniowe i piśmiennicze wydane uczestnikom, wszystkie dokumenty prowadzone przez wykonawcę w trakcie realizacji kursu oraz zaświadczenia lub inne dokumenty wydane uczestnikom szkoleń zawodowych powinny posiadać informację o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - informacja możliwa jest do pobrania w wersji elektronicznej z pliku Logotypy zał. nr 9 do wniosku). UWAGA - Jeżeli Wykonawca zgodnie z obowiązującymi go przepisami nie może dokonać w/w oznaczenia na wydawanych uczestnikom zaświadczeniach lub innych dokumentach - zobowiązany jest wydać uczestnikom kursu dodatkowe Certyfikaty ukończenia kursu zawierające wymagane oznaczenie EFS i POKL. 12. Rozwiązania równoważne Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawą. W związku z tym : 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację usługi zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. II. Ciąg dalszy nazwy zamówienia dot. sekcji II.1. ogłoszenia: w ramach II naboru uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. III. Dot. sekcji IV.6 niniejszego ogłoszenia: Część 1. Cena netto wybranej oferty: 55 426,00 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną:55 426,00 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 72 150,00 zł. Część 2. Cena netto wybranej oferty: 17 255,00 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną:17 255,00 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 17 255,00 zł. Część 3. Cena netto wybranej oferty: 5 850,00 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną:5 850,00 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 9 342,00 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetancji w regionach Działanie 9.2 -Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.Źródła finansowania: Europejski Fundusz Społeczny: 85%, budżet państwa 2,25%, wkład własny 12,75%.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG 135

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkoleń MIKO, Rosochy 43A, 46-320 Praszka, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63621,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55426,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55426,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, bezpieczną wymianą butli gazowej oraz obsługą kas fiskalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAPZ Sp. z.o.o., ul. Przybylaka 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20888,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17255,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17255,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17255,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowawczego oraz egzaminu kwalifikacyjnego SEP E G1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkoleń MIKO Rosochy 43A 46-320 Praszka, Rosochy 43A, 46-320 Praszka, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9937,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9342,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.