Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Poznań: Usługi sprzątania pomieszczeń części hotelowej Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników
Numer ogłoszenia: 410440 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń części hotelowej Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzątanie: Zakres i częstotliwość świadczenia usług sprzątania pomieszczeń Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu w części hotelowej obejmuje 35-krotne gruntowne przygotowanie 20 pokoi do przyjęcia operatorów podczas cykli szkoleniowych, gdzie zakwaterowanie zaczyna się w niedzielę a kończy w sobotę rano. Sprzątanie odbywać się ma w sobotę przed i po zakończeniu cyklu szkoleniowego. Przygotowanie to obejmuje: 1) odkurzenie każdego z 20 pokoi, wyczyszczenie z kurzów mebli, ubranie świeżych i zdjęcie brudnych pościeli, odkurzenie ciągów komunikacyjnych, windy, dwóch klatek schodowych, wyczyszczenie łazienek (wraz z myciem sedesu, umywalki, płytek, lustra i kabiny prysznicowej) w każdym pokoju, uzupełnienie papieru toaletowego, , worków na śmieci oraz wyniesienie śmieci. Prace muszą zostać każdorazowo odebrane przez kierownika CPR lub inną wyznaczoną osobę. 2) sprzątanie ciągów komunikacyjnych, windy i dwóch klatek schodowych w części hotelowej (zamiatanie i mycie schodów, przetarcie parapetów i poręczy) oraz dwóch sal szkoleniowych w części hotelowej, sprzątanie odbywać się ma równolegle ze sprzątaniem pokoi, przed rozpoczęciem cyklu szkoleniowego oraz każdego dnia powszedniego (w trakcie trwania cyklu) od poniedziałku do piątku po godzinie 19.00. 3) szacunkowa ilość powierzchni do sprzątania w m2: każdy pokój ok. 20 m2 - wykładzina, każdy przedpokój ok. 5 m2 - wykładzina, każda łazienka ok. 4,5 m2 - płytki, każdy korytarz ok. 48 m2 na każdym piętrze - wykładzina (trzy piętra), każda klatka schodowa ok. 100 m2 - płytki (schody + półpiętra), sale szkoleniowe 2 x ok. 67 m2. 2. Pranie bielizny pościelowej i ręczników - obiekt Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu (ośrodek szkoleniowy) Zakres prac dot. każdego cyklu szkoleniowego: 1) odbiór brudnej bielizny pościelowej transportem Wykonawcy (po każdym cyklu szkoleniowym); 2) przywóz wypranej i wyprasowanej bielizny pościelowej i ręczników nie dłużej niż 5 dni kalendarzowych od dnia odbioru brudnej bielizny i ubranie świeżych pościeli, nie później niż w przeddzień rozpoczęcia cyklu szkoleniowego; 3) pranie i prasowanie zestawów bielizny pościelowej. w skład pojedyńczego zestawu bielizny pościelowej wchodzą następujące elementy: poduszka 79x80 prześcieradło 150x200 pościel mikrofibra 140x200 ręcznik kąpielowy 70x140 ręcznik do rąk Szacowana ilość ww. zestawów wynosi 535. 3. Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem o dokładnych terminach realizacji przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany umowy polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego al. Niepodległości 16/18 Poznań pokój 455 budynek A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno-Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa konserwacyjno - serwisowa węzłów cieplnych na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu ZKZL Sp. z o.o., w podziale na 3 części.
- roboty budowlane i instalacyjne dla roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 częsci.
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do posiadanych narzędzi wielorazowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawy immunoglobuliny stosowanej w ramach programu lekowego B.67 dla potrzeb pacjentów Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wsparcie psychologa w punktach informacyjnych w Centrach Integracji Cudzoziemców w Poznaniu i Pile
- Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
- Usługa pralnicza
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- Usługa sprzątania
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.