eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie usług wyceny majątku Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa będącego we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach w 2010r postępowanie nr FS-SGZ-016-12/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Suwałki: Wykonanie usług wyceny majątku Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa będącego we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach w 2010r postępowanie nr FS-SGZ-016-12/09
Numer ogłoszenia: 410350 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach , ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5627995, 5652174, faks 087 5665861.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług wyceny majątku Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa będącego we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach w 2010r postępowanie nr FS-SGZ-016-12/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na Wycenę majątku Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa będącego we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach, zwanej dalej wyceną majątku. Zamówienie obejmuje określanie wartości rynkowej nieruchomości, opisywanie stanu technicznego budynków i budowli na potrzeby operatu, oraz innych usług wymienionych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji, zlokalizowanych na terenie powiatów: augustowskiego, białostockiego, miasto Białystok, bielskiego, ełckiego, giżyckiego, gołdapskiego, grajewskiego, hajnowskiego, kolneńskiego, łomżyńskiego, miasto Łomża, monieckiego, oleckiego, piskiego, sejneńskiego, siemiatyckiego, sokólskiego, suwalskiego, miasto Suwałki, węgorzewskiego, wysokomazowieckiego, zambrowskiego i terenu gminy Mikołajki w roku 2010..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na każdą część zamówienia odrębnie w kwocie 2000 zł (słownie: dwa tysiące zł). 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ S.A. O Suwałki Nr 28 2030 0045 1110 0000 0154 3550, z dopiskiem wadium na wykonanie usług wyceny na rok 2010 , 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdować się będzie na koncie Zamawiającego. Kserokopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy oferent wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Sportowa 22, w Suwałkach,- kasa ANR OT Olsztyn Filia w Suwałkach, najpóźniej w terminie składania ofert. Kserokopię wniesionego wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 7. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod rygorem nieważności. 8. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w pkt 4, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum) , spełniający warunki określone w ustawie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - dysponują minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z art. 177 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004 roku nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) w przypadku złożenia oferty na 1 (jedną) lub 2 (dwie) części, - dysponują minimum 3 (trzema) osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości w przypadku złożenia oferty na 3(trzy) części, - dysponują minimum 4 (czterema) osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości w przypadku złożenia oferty na 4 (cztery) lub części 5 (pięć) części, - dysponują minimum 5 (pięcioma) osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości w przypadku złożenia oferty na 6 (sześć) lub 7 (siedem) części. Jeżeli ofertę składa osoba fizyczna posiadająca uprawnienia rzeczoznawcy to uważa się, że jest ona zaliczona do liczby osób którymi dysponuje wykonawca.. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności: wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 40.000 (słownie: czterdzieści tysięcy) Euro określoną zgodnie z §4 rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego - (Dz. U. Nr 207, poz. 2112) w związku z art. 175, ust. 4 i 5 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Wymóg ubezpieczenia dotyczy także osób wskazanych w ust.1 pkt.2 lit.d tiret 2-5. niniejszego rozdziału. Wymagany okres ważności ubezpieczenia to czas trwania umowy, co najmniej do 31 grudnia 2010. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. 5) Wniosą wadium. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w ust 1 pkt 2 , 3, 4 i 5 spełniają łącznie 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy): a. Formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ jako załącznik nr 1 do SIWZ; b. Formularz cenowy Tabela 1 zgodny z częścią zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), c. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne w treści ze wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ, d. Zamawiający zastrzega, że wykonawca nie może powierzyć dla podwykonawcy usług wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy Tabela 1. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz stosownie do postanowienia art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz formy, jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy zwanego dalej rozporządzeniem , Wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: Do formy i treści dokumentów wymienionych w pkt 2 składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski stosuje się postanowienia §2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 roku. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz podmiotów (na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Niniejszy wykaz są zobowiązani przedłożyć tylko ci wykonawcy, którzy zatrudnią wymienionych w wykazie podwykonawców. 2) wykaz osób (na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do specyfikacji), które po stronie wykonawcy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z załączeniem: a. świadectw nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, zgodnie z art. 177 ustawy o gospodarce nieruchomościami dla osób wskazanych w wyżej wymienionym wykazie, b. uprawnienia Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych NOT dla osób wskazanych w wyżej wymienionym wykazie, c. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 4. a)W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie obowiązywania umowy na kwotę wskazaną przez Zamawiającego. b) W przypadku gdy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności jest rozłożone na raty należy przedłożyć aktualny dokument zapłaty ostatniej raty. c) W przypadku załączenia przez Wykonawcę dokumentu ubezpieczenia o wartości kwoty ubezpieczenia mniejszej niż określona w SIWZ lub o terminie nie obejmującym pełnego okresu umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oświadczenie (Załącznik nr 8) o gotowości zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej spełniającego wymagania SIWZ w terminie 10 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu ( nie później niż do dnia zawarcia umowy) na korzyść wykonawcy składającego oświadczenie. d) Jeżeli wielkość ubezpieczenia będzie niższa niż określona w SIWZ lub nie będzie obejmowała całego okresu umowy, a oferent nie złoży oświadczenia o którym mowa w ppkt. c to wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Dokumenty wymienione powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Jeżeli złożone przez wykonawcę kserokopie dokumentów wymienionych w rozdziale 9, ust. 1-4 będą nieczytelne lub będą budziły uzasadnione wątpliwości, co do ich prawdziwości, a nie będzie można sprawdzić ich prawdziwości w inny sposób, to Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginałów tych dokumentów lub notarialnie potwierdzonych kopii. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo winno określać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. 8. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale 9 ust. 1 lit. c; ust. 2 pkt 1 oraz w ust.4. 9. Działając na podstawie art. 23 ustawy ust 4, zamawiający żąda, po ogłoszeniu o wyborze oferty, od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłożenia umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej - jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania. Postanowienia rozdziału 8 ust1 pkt 1 SIWZ dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio. W przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl/pl/section/zp_suwalki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach, ul. Sportowa 22 , w dni pracy Filii, w godz. 8:00 do 14:30. za odpłatnością 100 zł, bezpłatnie na stronie internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:30, miejsce: w sekretariacie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach, ul. Sportowa 22 , (I piętro), codziennie w dni pracy Filii, w godz. 8:00 do 14:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wycena majątku Zasobu WRSP na terenie powiatów: giżycki, węgorzewski, teren gminy Mikołajki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje określanie wartości rynkowej nieruchomości, opisywanie stanu technicznego budynków i budowli na potrzeby operatu, oraz innych usług wymienionych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji, zlokalizowanych na terenie powiatów: giżyckiego, węgorzewskiego, terenu gminy Mikołajki w roku 2010..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wycena majątku Zasobu WRSP na terenie powiatów: suwalski i miasto Suwałki, sejneński, gołdapski, augustowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje określanie wartości rynkowej nieruchomości, opisywanie stanu technicznego budynków i budowli na potrzeby operatu, oraz innych usług wymienionych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji, zlokalizowanych na terenie powiatów: augustowskiego, sejneńskiego, suwalskiego, miasto Suwałki i gołdapskiego w roku 2010..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wycena majątku Zasobu WRSP na terenie powiatów: ełcki, olecki, grajewski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje określanie wartości rynkowej nieruchomości, opisywanie stanu technicznego budynków i budowli na potrzeby operatu, oraz innych usług wymienionych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji, zlokalizowanych na terenie powiatów:ełcki, olecki, grajewski w roku 2010..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wycena majątku Zasobu WRSP na terenie powiatów: kolneński, piski, łomżyński i miasto Łomża, zambrowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje określanie wartości rynkowej nieruchomości, opisywanie stanu technicznego budynków i budowli na potrzeby operatu, oraz innych usług wymienionych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji, zlokalizowanych na terenie powiatów: kolneński, piski, łomżyński i miasto Łomża, zambrowski w roku 2010..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wycena majątku Zasobu WRSP na terenie powiatów: sokólski, moniecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje określanie wartości rynkowej nieruchomości, opisywanie stanu technicznego budynków i budowli na potrzeby operatu, oraz innych usług wymienionych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji, zlokalizowanych na terenie powiatów: monieckiego, sokólskiego w roku 2010..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wycena majątku Zasobu WRSP na terenie powiatów: białostocki i miasto Białystok, wysokomazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje określanie wartości rynkowej nieruchomości, opisywanie stanu technicznego budynków i budowli na potrzeby operatu, oraz innych usług wymienionych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji, zlokalizowanych na terenie powiatów: białostockiego, miasto Białystok, wysokomazowieckiego w roku 2010..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wycena majątku Zasobu WRSP na terenie powiatów:bielski, hajnowski, siemiatycki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje określanie wartości rynkowej nieruchomości, opisywanie stanu technicznego budynków i budowli na potrzeby operatu, oraz innych usług wymienionych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji, zlokalizowanych na terenie powiatów: bielskiego, hajnowskiego, siemiatyckiego w roku 2010..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.