eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana okien i drzwi balkonowych PCV w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. znak postępowaniaWM/SZP/PN/38/2012/G

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Wrocław: Wymiana okien i drzwi balkonowych PCV w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. znak postępowania: WM/SZP/PN/38/2012/G
Numer ogłoszenia: 410160 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370520 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych PCV w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. znak postępowania: WM/SZP/PN/38/2012/G.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych PCV w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. znak postępowania: WM/SZP/PN/38/2012/G. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okien i drzwi balkonowych PCV zwanych dalej stolarką w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. 3. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej . 4. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 10 dni od podpisania umowy projektów okien i drzwi balkonowych zwymiarowanych, zawierających widoki oraz przekroje okien z wyraźnym zaznaczeniem słupka, ślemienia i ewentualnych szprosów oraz informację dotyczącą typu szprosu (powinien być zewnętrzny, dopuszcza się naklejony) i rodzaju słupka. Powyższe dokumenty zostaną złożone przez Zamawiającego do Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków w celu uzyskania pozwolenia konserwatorskiego (w przypadku obiektów wpisanych do rejestru zabytków do Miejskiego Konserwatora Zabytków wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ); 2) demontaż w danym lokalu starej istniejącej stolarki (skrzynkowej, zespolonej), dostarczenie i obsadzenie nowej stolarki jednoramowej posiadającej aktualną Aprobatę Techniczną z szybą zespoloną termoizolacyjnie Float o współczynniku U=1,1 W/m2K oraz wykonanie podokienników i parapetów drewnianych lub stalowych (zewnętrznych i wewnętrznych); 3) obrobienie na gotowo otworu okiennego i drzwiowego z tynkami i malowaniem. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz przedmiar robót na wymianę 1 m2 stolarki (załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Wykaz adresowy lokali mieszkalnych, w których nastąpi wymiana stolarki z podziałem na zadania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany adresu lokalu, w którym ma być wykonana wymiana stolarki pod warunkiem, że nie zwiększy to łącznej ilości m2 przeznaczonych do wymiany. Zmiana ta nie wymaga aneksu, lecz pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 7. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. III. OFERTY CZĘŚCIOWE Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na 4 następujące zadania: 1) Zadanie nr 1 obejmujące wymianę stolarki w rejonach D, E Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ilość stolarki do wymiany: 210,00 m 2 . 2) Zadanie nr 2 obejmujące wymianę stolarki w rejonach J, K Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ilość stolarki do wymiany: 210,30 m 2. 3) Zadanie nr 3 obejmujące wymianę stolarki w rejonach M, N Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ilość stolarki do wymiany: 212,70 m 2. 4) Zadanie nr 4 obejmujące wymianę stolarki w rejonach C, L Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ilość stolarki do wymiany: 191,82 m 2. Termin wykonania zamówienia: do dnia 10 grudnia 2012 roku, zgodnie z harmonogramem wykonania robót, przedstawionym przez Wykonawcę w terminie określonym w projekcie umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 obejmujące wymianę stolarki w rejonach D, E Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ilość stolarki do wymiany: 210,00 m 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIROX Sp. z o o., ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130622,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92897,70

  • Oferta z najniższą ceną: 92897,70 / Oferta z najwyższą ceną: 125193,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 obejmujące wymianę stolarki w rejonach J, K Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ilość stolarki do wymiany: 210,30 m

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIROX Sp. z o o., Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130808,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93030,41

  • Oferta z najniższą ceną: 93030,41 / Oferta z najwyższą ceną: 125372,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 obejmujące wymianę stolarki w rejonach M, N Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ilość stolarki do wymiany: 212,70 m

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIROX Sp. z o o, Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133301,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94092,10

  • Oferta z najniższą ceną: 94092,10 / Oferta z najwyższą ceną: 122898,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 obejmujące wymianę stolarki w rejonach C, L Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ilość stolarki do wymiany: 191,82 m

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIROX Sp. z o o., Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119313,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84855,41

  • Oferta z najniższą ceną: 84855,41 / Oferta z najwyższą ceną: 114355,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.