eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane na terenie obiektu Komendy Powiatowej Policji w Opocznie.



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Łódź: Roboty budowlane na terenie obiektu Komendy Powiatowej Policji w Opocznie.
Numer ogłoszenia: 409764 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na terenie obiektu Komendy Powiatowej Policji w Opocznie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nieprzewidzianych robót budowlanych związanych z: budową drenażu opaskowego wraz z przepompownią i zasilaniem; izolacją pionową ścian piwnicznych; zmianą układu komunikacji wewnętrznej i zagospodarowania terenu; montażem dodatkowych drzwi kuloodpornych na strzelnicy obiektu Komendy Powiatowej Policji w Opocznie przy al. Dąbrówki 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa MIKULEC Andrzej Mikulec, Biała Niżna 504, 33-330 Grybów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 814593,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 969184,92

  • Oferta z najniższą ceną: 969184,92 / Oferta z najwyższą ceną: 969184,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.5 uPzp. Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na pismo Wykonawcy dotyczące zalania piwnic wodami gruntowymi pomimo wykonania robót zgodnie z dokumentacją techniczną, dokonano ustalenia przyczyn zaistniałej sytuacji przy udziale projektanta i inspektorów nadzoru inwestorskiego. Ustalono, że teren na którym zlokalizowany jest budynek został zmeliorowany w postaci pionowych zasypów piaskowych w rowach na gł. 1.00 m i w rozstawie co 1,50 - 2,00m. System tej melioracji nie został uwidoczniony na żadnej dokumentacji, która stanowiła podstawę do opracowania dokumentacji projektowej. W/w system powodował obniżenie poziomu wód gruntowych, co podczas badań geologicznych dało podstawę do zaprojektowania tradycyjnej izolacji ścian piwnicznych. Podczas prowadzenia robót nastąpiło przerwanie tego nieuwidocznionego systemu, co spowodowało znaczne podniesienie poziomu wód gruntowych. Budynek usytuowany na przecięciu krzywej spadkowej, wyposażony tylko w izolację przeciwwilgociową nie jest w stanie oprzeć się naporowi wody i konieczne jest wykonanie drenażu opaskowego. W związku ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego miasta zaistniała konieczność wprowadzenia zmian związanych z usytuowaniem zjazdów i usytuowaniem parkingów. Z uwagi na zmianę przepisów dotyczących strzelnic, które weszły po dacie opracowania dokumentacji zaszła konieczność montażu drzwi kuloodpornych z pomieszczenia strzelnicy do punktu pierwszej pomocy medycznej. Powyższe roboty wykonane będą na podstawie nowej umowy na roboty niemożliwe do przewidzenia w momencie przygotowania inwestycji do realizacji, konieczne do zrealizowania zadania podstawowego w prawidłowy sposób

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.