To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Lublin: Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 409636 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366542 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I postępowania:Broszura w formie książeczki dla pracodawców-2000 szt., Broszura w formie książeczki dla bezrobotnych-5000 szt., Ulotka Klub Pracy-2000 szt.,Ulotka PPZ-2000 szt., Karteczki na notatki-500 kpl., Planner na biurko-200 szt., Kalendarz trójdzielny na rok 2010-600 szt.,Kalendarzyk listkowy na rok 2010-500 szt., Teczka kartonowa-500 szt., Teczka kartonowa dla Klubu Pracy-500 szt., Teczka kartonowa zapinana na gumkę-500 szt., Notes z logo MUP-300 szt., Notes Klub Pracy-300 szt., Plakat Klub Pracy-100 szt., Wizytówki-15000 szt., Podkładka pod szklankę-200 szt., Torba reklamowa papierowa -500 szt.,Torba reklamowa foliowa-200 szt., Kalendarz planszowy z planem miasta-100 szt., Kalendarz na biurko z logo i danymi MUP-150 szt., Koperta C4 z logo i danymi MUP-1000 szt., Ofertówka A4 z logo i danymi MUP-1000 szt., Plastikowa koperta na dokumenty-500 szt., Podkładka pod myszkę z logo i danymi teleadresowymi MUP-200 szt., Puzzle z danymi MUP-200 szt., Karta rejestracyjna dla bezrobotnego-15000 szt., Część II postępowania: Etui metalowe na wizytówki własne-50 szt., Etui ze skóry ekologicznej-50 szt., Wizytownik albumowy z logo MUP-100 szt., Szufladka z logo MUP na dokumenty- 300 szt., Metalowy klip do notatek- 200 szt., Baloniki z logo MUP-1000 szt.,Brelok z logo MUP-100 szt., Kubek izotermiczny z logo MUP-100 szt., Maskotka z logo MUP-100 szt., Koszulka bawełniana z logo MUP-30 szt.,Cukierki reklamowe z logo MUP-25 kg, Stojak mix na ulotki- 4 szt., Ścianka wystawiennicza POP-UP-1 szt., Część III postępowania: Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP-200 szt., Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP-250 szt., Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP-300 szt., Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP-300 szt., Organizer z logo MUP-100 szt., Portfel męski z logo MUP- 50 szt., Portfel damski z logo MUP-50 szt., Teczka z logo MUP-20 szt., Aktówka z logo MUP-40 szt., Teczka skórzana z logo MUP-5 szt., Stacja pogodowa z logo MUP-25 szt., Parasol z logo MUP-100 szt., Parasolka z logo MUP-100 szt., Filiżanka z logo MUP-100 szt., Kubek z logo MUP-200 szt. Wykonawca we własnym zakresie przygotuje matryce do tłoczenia w ilości 3 szt. według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 4 do SIWZ, pkt IV poz. 1-3, oraz przekaże je Zamawiającemu po wykonaniu zadania - dotyczy części II i III postępowania. Do oferty Wykonawca dołączy po jednym egzemplarzu okazowym (próbce) oferowanego towaru. Zamawiający dopuszcza, aby na egzemplarzach okazowych (próbkach) znajdowały się inne, niż wymagane przez Zamawiającego loga, nadruki i tłoczenia - dotyczy części III postępowania. Zamawiający przekaże, po podpisaniu umowy z Wykonawcą, projekty dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia - dotyczy części I - III postępowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 17738.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Materiały promocyjne dla MUP w Lublinie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUŚ SYLWIUSZ 3R AGENCJA REKLAMOWO MARKETINGOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUŚ SYLWIUSZ 3R AGENCJA REKLAMOWO MARKETINGOWA
- 3R Agencja Reklamowo Marketingowa, ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17738.80
- Oferta z najniższą ceną: 17738.80 oferta z najwyższą ceną: 28255.10
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodów - LUB.WOP.260.2.2024
- Interwencyjne koszenie roślinności na siedliskach susła perełkowanego, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" finansowanego ze środków NFOŚiGW - V cz.
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego dla następujących dróg wojewódzkich" Zadanie nr 1: droga woj. nr 878, Zadanie nr 2: droga woj. nr 849, Zadanie nr 3: droga woj. nr 848
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Rykach
- Dostawa samochodów - 2 części
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa gadżetów promocyjnych i materiałów konferencyjnych z logo.
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.