eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko Wyżne › Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym w ramach pilotażowego rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych ,CYFROWA SZKOŁA, 2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Krościenko Wyżne: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym w ramach pilotażowego rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych ,CYFROWA SZKOŁA, 2012 r.
Numer ogłoszenia: 409558 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351036 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne, woj. podkarpackie, tel. 013 4315190, 4316870, 4316871, faks 013 4316860.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym w ramach pilotażowego rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych ,CYFROWA SZKOŁA, 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ,Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym w ramach pilotażowego rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych ,CYFROWA SZKOŁA, 2012 r., Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z instalacją, uruchomieniem pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych wymienionych poniżej: 1) przenośny komputer dla ucznia - 30 szt., 2) przenośny komputer dla nauczyciela - 6 szt., 3) szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 2 szt., 4) sieciowe urządzenia wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie - 1 szt., 5) tablica interaktywna z systemem mocowania - 2 szt., 6) system do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt., 7) projektor krótkoogniskowy - 2 szt., 8) głośniki (zestaw) - 2 szt., 9) wizualizer - 1 szt., 10) kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt., 11) punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 7 szt., 12) router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt., oraz szkolenie instruktażowe nauczycieli oraz administratora sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.13.40.00 - Meble komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STIMO Niedzielski Sp. j., ul. Sikorskiego 11a, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136925,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 142100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178532,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.