eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfów Śląski › WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W UBOCZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Gryfów Śląski: WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W UBOCZU
Numer ogłoszenia: 408898 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski , Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7813185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W UBOCZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Uboczu nr 82 Gmina Gryfów Śląski, w skład którego wchodzą: 1. Stoły rozkładane 8 osobowe - 23 szt. 2. Ławki 4 osobowe - 46 szt. 3. Krzesła drewniane - 100 szt. 4. Krzesła metalowe tapicerowane - 8 szt. 5. Regały biblioteczne - 20 szt. 6. Regały ekspozycyjne metalowe - 2 szt. 7. Lada biblioteczna - 1 szt. 8. Stoliki kwadratowe - 2 szt. 9. Biurka komputerowe - 2 szt. 10. Szafki kuchenne stojące - 4 szt. 11. Szafki kuchenne wiszące - 4 szt. 12. Chłodziarka (lodówka) - 1 szt. 13. Kuchenka gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 2 szt. 14. Wyciąg oparów - 2 szt. 15. Stół kuchenny przyścienny z półką ze stali nierdzewnej - 2 szt. 16. Stół ze zlewem 1-komrowym i półką ze stali nierdzewnej lewy - 1 szt. 17. Stół ze zlewem 2-komorowym i półką ze stali nierdzewnej - 1 szt. 18. Garnki z pokrywkami ze stali nierdzewnej - 3 szt. 19. Zastawa stołowa z białej porcelany na 100 osób Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku Opis Wyposażenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.15.51.00 - Wyposażenie bibliotek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gryfow.pl/wiadomosci/lista/7/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1-Ratusz, 59-620 Gryfów Śląski pok. nr 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1-Ratusz, 59-620 Gryfów Śląski pok. nr 4. sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Województwa Dolnośląskiego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Uboczu nr 82 Gmina Gryfów Śląski, w skład którego wchodzą: 1. Stoły rozkładane 8 osobowe - 23 szt. 2. Ławki 4 osobowe - 46 szt. 3. Krzesła drewniane - 100 szt. 4. Krzesła metalowe tapicerowane - 8 szt. 5. Stoliki kwadratowe - 2 szt. 6. Biurka komputerowe - 2 szt. 7. Szafki kuchenne stojące - 4 szt. 8. Szafki kuchenne wiszące - 4 szt. Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku Opis Wyposażenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble biblioteczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Uboczu nr 82 Gmina Gryfów Śląski, w skład którego wchodzą: 1. Regały biblioteczne - 20 szt. 2. Regały ekspozycyjne metalowe - 2 szt. 3. Lada biblioteczna - 1 szt. Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku Opis Wyposażenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.15.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt AGD..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Uboczu nr 82 Gmina Gryfów Śląski, w skład którego wchodzą: 1. Chłodziarka (lodówka) - 1 szt. 2. Kuchenka gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 2 szt. 3. Wyciąg oparów - 2 szt. 4. Zastawa stołowa z białej porcelany na 100 osób Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku Opis Wyposażenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.22.12.00-9, 39.71.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble metalowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Uboczu nr 82 Gmina Gryfów Śląski, w skład którego wchodzą: 1. Stół kuchenny przyścienny z półką ze stali nierdzewnej - 2 szt. 2. Stół ze zlewem 1-komrowym i półką ze stali nierdzewnej lewy - 1 szt. 3. Stół ze zlewem 2-komorowym i półką ze stali nierdzewnej - 1 szt. 4. Garnki z pokrywkami ze stali nierdzewnej - 3 szt. Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku Opis Wyposażenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.22.11.80-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.