eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › budowa budynku socjalno-komunalnego w Sokółce wraz z robotami towarzyszącymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40845

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: budowa budynku socjalno-komunalnego w Sokółce wraz z robotami towarzyszącymi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji w Białymstoku, do kontaktów: Janina Szymańska, Ewa Filipczuk, ul. Zwycięstwa 10a, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6526215, fax 085 6526219, e-mail: poi.sekretariat@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poi.bialystok.uw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Przedsiębiorstwo Państwowe; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku socjalno-komunalnego w Sokółce wraz z robotami towarzyszącymi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sokółka, ul. Majowa, woj. podlaskie, działki geod. 3107/29; 3827; 3109; 3789; 274. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego socjalno-komunalnego, murowanego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodociągową, elektryczną, kanalizacyjną i ciepłowniczą o pow. zabudowy 439,0m2; pow. użytkowej - 1523,4m2; kubaturze 5083,0m3; dł 33,57m; wys. 12,37m; izb -57; mieszkań 21 wraz z przyłączem wodociągowym z rur PE fi 63 dł= 18,5m; przyłączem kanalizacyjnym z rur PCV fi 200 dł 42,0m i PCV fi 160 dł 10,5m; przyłączami ciepłowniczymi do budowanego budynku dł 229,5 m oraz istniejącegobudynku dł 21m, dojazdami i dojściami utwardzonymi (parkingami) w Sokółce przy ul. Majowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca udokumentuje, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przez złożenie dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert) potwierdzającej dobrą sytuację finansową określoną jako możliwość dostępu lub dysponowaniem środkami finansowymi w wysokości minimum 1000000,00zł wystarczającymi do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonane roboty dokonana będzie w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w uiszczaniu opłat i skladek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy Naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległościpodatkowych, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległuch płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 7) wykaz robót wykonanych (tj.rozpoczętych i zakończonych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (07.2001-07.2006)- nie mniej niż 1 zamówienie -budynku użyteczności publicznej, budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze nie mniejszej niż 2000m3, pow. użytkowej nie mniejszej niż 500 m2 i wartości nie mniejszej niż 1000000zł brutto każdy (z podaniem pow. użytkowej, kubatury, wartości przedmiotu zamówienia, inwestora oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 8) dane kierownika robót wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izb Inżynierów Budownictwa; informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w ostatnich 3 latach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 euro i poniżej 5278000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium 44000 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcyktórzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych 2) wykazują się dobrą sytuacją finansową określoną jako możliwość dostępu do dysponowaniem środkami w wysokości 1000000zł wystarczającymi do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonane roboty dokonana będzie w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury; 3)posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykonali (tj rozpoczęli i zakończyli)w okresie ostatnich 5 (07.2001-07.2006) nie mniej niż 1 zamówienie - budynku użyteczności publicznej, budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze nie mniejszej niż 2000m3 i pow. użytkowej nie mniejszej niż 500m2 i wartości nie mniejszej niż 1000000zł brutto każdy.Spełnienie powyższego warunku porównywalności oznacza konieczność spełnienia oszystkich opisanych wyżej przesłanek dot. charakteru, wartości i wielkości 4) udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace 5) roboty ogólnobudowlane wykonają osobiście (siłami własnymi), zaś roboty branżowe wykonają osobiście bądź podzlecą podwykonawcom Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonana będzie wg. kryterium spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) wypełnione formularze ofertowe i cenowe (wg wzoru określonego na str. internetowej 3) zaakceptowaną umowę 4) oświadczenie dot. realizacji robót (podwykonawcy) 5) dokumenty wyszczególnione w pkt II.1.6 (informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego) wzory druków przetargowych do pobrania na stronie internetowej zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poi.bialystok.uw.gov.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1)za zaliczeniem pocztowym w przypadku przesyłki pocztowej 2)gotówką, lub za okazaniem potwierdzenia wpłaty przelewem na rachunek bankowy zamawiającego przy bezpośrednim odbiorze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 11:15, Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji, 15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa 10A, pokój 201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.