eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonywanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy w rundzie jesiennej w 2013r. w oparciu o zespół koszykarzy występujący w I Lidze Koszykówki Mężczyzn pod nazwą Astoria Bydgoszcz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Bydgoszcz: Wykonywanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy w rundzie jesiennej w 2013r. w oparciu o zespół koszykarzy występujący w I Lidze Koszykówki Mężczyzn pod nazwą Astoria Bydgoszcz
Numer ogłoszenia: 407754 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392354 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy w rundzie jesiennej w 2013r. w oparciu o zespół koszykarzy występujący w I Lidze Koszykówki Mężczyzn pod nazwą Astoria Bydgoszcz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług promocyjnych na rzecz Miasta Bydgoszczy w rundzie jesiennej w 2013r. w oparciu o zespół koszykarzy występujący w I Lidze Koszykówki Mężczyzn pod nazwą Astoria Bydgoszcz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klub Koszykarski Astoria Bydgoszcz, ul. Czartoryskiego 18, 85-222 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji poprzez sport. Promocja poprzez sport jest jedną z najskuteczniejszych platform komunikowania się z odbiorcą. Wykorzystanie sportu do promocji pozwala na budowę i kształtowanie odpowiedniego wizerunku Miasta Bydgoszczy. Odpowiedni wizerunek prowadzi do skuteczniejszego funkcjonowania miasta tak na wysoce konkurencyjnej płaszczyźnie turystyki, jak i biznesu. Koszykówka mężczyzn jest w Polsce jedną z bardziej popularnych dyscyplin sportowych. W wielu miastach koszykówka osadzona jest silnie w lokalnym środowisku i ma długą historię. W przypadku Miasta Bydgoszczy takim zespołem jest Franz Astoria Bydgoszcz występująca w rozgrywkach I Ligi Koszykówki Mężczyzn prowadzonych przez Polski Związek Koszykówki. Klub Astoria Bydgoszcz to organizacja z wieloletnimi tradycjami i sukcesami, znana w Polsce ze swoich wiernych sympatyków. Podczas każdego meczu na trybunach hali sportowej gromadzi się kilkuset oddanych kibiców. Mecze rozgrywane są w nowoczesnej hali przy ul. Waryńskiego w Bydgoszczy mogącej pomieścić 750 osób. Rozgrywki Klubu są obszernie relacjonowane w lokalnych mediach bowiem prezentowane są tam bogate relacje fotograficzne z poszczególnych spotkań, co dodatkowo potęguje przekaz reklamowy realizowany na rzecz miasta Bydgoszczy. Ze względu na bogatą tradycję klubu, sięgającą okresu międzywojennego, Klub cieszy ogromnym zainteresowaniem i zaufaniem fanów. Jego pozytywny wizerunek trwale oddziałuje na postrzeganie miasta jako miejsca, w którym funkcjonuje. Początek bydgoskiej koszykówki to 1924 rok, od tego momentu miało wiele transformacji, a obecny Klub Koszykarski Astoria Bydgoszcz to spadkobierca i kontynuator wspaniałych tradycji koszykarskich w mieście Bydgoszczy. Najlepszy wynik drużyna osiągnęła w 2005 roku zajmując szóste miejsce w rozgrywkach organizowanych przez Polską Ligę Koszykówki S.A. W sezonie 2012/2013 w I półroczu 2013 roku Wykonawca będzie świadczyć usługi promocyjne na rzecz Miasta Bydgoszczy używając w nazwie Bydgoszcz jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny Franz Astoria Bydgoszcz. Wykonawca zobowiązuje się również do ekspozycji logo Miasta: 1) na strojach meczowych, 2) na dwustronnych bandach reklamowych ustawionych w hali meczowej, 3) na ściankach reklamowych eksponowanych podczas wywiadów udzielanych przez trenerów i zawodników 4) we wszystkich wydawnictwach klubowych, 5) na oficjalnej stronie internetowej klubu www.astoria.bydgoszcz.pl z przekierowaniem na oficjalną stronę Miasta Bydgoszczy www.bydgoszcz..pl. Miasto Bydgoszcz funkcjonuje na wysoce konkurencyjnym rynku jednostek terytorialnych. Wielokanałowa, multimedialna i aktywna promocja sprzyja pozyskiwaniu inwestorów oraz przyciąganiu turystów do miasta. Możliwość realizowania przez miasto działań promocyjnych dodatkowo uzasadnił ustawodawca, pozycjonując promocję jako zadanie własne gminy(art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity -Dz.U z 2013r. poz. 594 ze zm). Biorąc pod uwagę współczesne trendy marketingu terytorialnego, strategiczne cele miasta Bydgoszczy oraz pozytywny wizerunek klubu Astoria Bydgoszcz Zamawiający postanowił w I półroczu 2013 roku kształtować wizerunek Miasta poprzez drużynę Wykonawcy, tj. Franz Astoria Bydgoszcz. Zatem Zamawiający oczekuje od Wykonawcy profesjonalnego i rzetelnego wykorzystania wszystkich dostępnych narzędzi marketingowych, które przyczynią się do kształtowania wizerunku nowoczesnego, rozwijającego się i zachęcającego do przyjazdu w charakterze turystycznym. W tym stanie rzeczy, udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust 1 pkt 1 lit.a uPzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.