To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Bydgoszcz: Remont dachu w budynku OR KRUS w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 407544 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381330 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy, ul. Leona Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3415261, faks 052 3415781.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu w budynku OR KRUS w Bydgoszczy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu wraz z wymianą opierzeń i remontem ogniomuru w budynku siedziby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania przedstawiają załączniki do wzoru umowy: specyfikacja techniczna oraz szczegółowa specyfikacja techniczna (załącznik nr 1), przedmiar robót (załącznik nr 2) dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i sztuki technicznej, obowiązującymi normami i wymaganiami Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót nie objętych niniejsza umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą z realizacji przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej. 6. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy. 7. Z chwilą przekazania terenu budowy, Wykonawca ponosi, aż do chwili wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 8. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim wynikłe na terenie budowy. 9. Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy przeprowadzać w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 10. Wykonawca zakupi na swój rachunek materiały konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszt tychże materiałów pokryje w całości Wykonawca. Zakup materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 12. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. 13. Wykonawca z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14. Przed wejściem na teren budowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu listę osób upoważnionych do realizacji robót budowlanych. 15. W czasie realizacji robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci. 16. Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego. 17. Wykonawca będzie prawidłowo prowadził dokumentację związaną z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 18. Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy w terminie do dnia wyznaczonego na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca udziela gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 2 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 20. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad powstałych w okresie jej trwania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
- Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb, ul. Dworcowa 51, 85-009 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117701,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120000,00
Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Przebudowa skrzyżowania ulic Hutniczej i Nowotoruńskiej i modernizacja wiaduktu w ciągu ulicy Nowotoruńskiej
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych - płynów do wlewów
- Dostawa produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole
- Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre - II postępowanie
- Remont budynku nr 16 na terenie kompleksu wojskowego w Niedźwiedziu - etap 2
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.