eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa odczynników do analizatora parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa zestawu do terapii nerkozastępczej dostawa dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie z podziałem na dwa pakiety.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Częstochowa: Dostawa odczynników do analizatora parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa zestawu do terapii nerkozastępczej dostawa dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie z podziałem na dwa pakiety.
Numer ogłoszenia: 407144 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony , ul. Mirowska 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 370 21 35, faks 34 370 21 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do analizatora parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa zestawu do terapii nerkozastępczej dostawa dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie z podziałem na dwa pakiety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatora parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa zestawu do terapii nerkozastępczej dostawa dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie z podziałem na dwa pakiety. Pakiet Nr 1 obejmuje dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w okresie 12 miesięcy. Pakiet Nr 2 obejmuje dostawę zestawu do terapii nerkozastępczej do posiadanego przez Miejski Szpitala Zespolony aparatu do hemofiltracji PRISMAFLEX firmy Gambro przez okres 12 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7, 33.14.16.25-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy -osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Wykonawcy występujący wspólnie), którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP oraz spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 PZP, dotyczące 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy PZP. 2)Posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach przynajmniej jedną dostawę lub jedną dzierżawę odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zestawu o łącznej wartości brutto nie mniejszej ogółem niż 375.000 PLN w przypadku składnia oferty na całość zamówienia lub w przypadku składania oferty na jeden z pakietów po jednej dostawie o łącznej wartości nie mniejszej niż w Pakiecie Nr I -300.000 PLN, w Pakiecie Nr II-75.000 PLN i potwierdzą, iż umowa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy - Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości jw. w okresie prowadzonej działalności, 3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. 4)Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. i wobec, których brak jest okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi zostać załączone do oferty przetargowej w oryginale.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach przynajmniej jedną dostawę lub jedną dzierżawę odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zestawu o łącznej wartości brutto nie mniejszej ogółem niż 375.000 PLN w przypadku składnia oferty na całość zamówienia lub w przypadku składania oferty na jeden z pakietów po jednej dostawie o łącznej wartości nie mniejszej niż: w Pakiecie Nr I-300.000 PLN, w Pakiecie Nr II-75.000 PLN i potwierdzą, iż umowa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy - Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości jw. w okresie prowadzonej działalności, oraz dołączyć Oświadczenia o posiadaniu aktualnego świadectwa rejestracji lub świadectwa dopuszczenia do obrotu lub świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia do stosowania lub pozytywna opinia o wyrobie medycznym lub deklarację zgodności CE - zgodnie ustawą z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U z 2010 r. Nr 107, poz.679) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ww dokumentów zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest się dołączyć do składanej oferty w Pakiecie Nr I pełne materiały informacyjne z parametrami technicznymi oferowanego aparatu, z których to jasno będzie wynikało, że zaoferowane urządzenie jest zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji. Wykonawca zapewni gwarancję na dostarczony aparat przez cały okres dzierżawy. Wypełniony i podpisane formularze cenowo -asort. Wypełniony i podpisany druk oferty Oświadczenie o podwykonawcach Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Zaakceptowany projekt umowy Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wykonawcy, będącemu osobą fizyczną i prowadzącemu działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy zgodnie z art. 23 Pzp mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć wymienione dokumenty. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależytego wykonania zamówienia, określona w art. 366 Kodeksu cywilnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust 1 i 3 ustawy PZP 1)zmiana danych Wykonawcy np. zmiana adresu, nazwy lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, skutkującą sukcesją generalną. 2)zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i lub SIWZ. 3)zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy. Powyższe wskazane zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony z siedzibą w Częstochowie przy ul.Mirowskiej 15 Sekcja Zamówień Publicznych, Pawilon G pok.nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony z siedzibą w Częstochowie przy ul.Mirowskiej 15 Sekretariat, Pawilon G, pok.nr 17..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 obejmuje dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Miejskiego Szpitala Zespolonego w okresie 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 obejmuje dostawę zestawu do terapii nerkozastępczej do posiadanego przez Miejski Szpital Zespolony aparatu do hemofiltracji PRISMAFLEX firmy Gambro przez okres 12 miesięcy. Zamawiający wymaga pełnej kompatybilności oferowanego zestawu z posiadanym aparatem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.