eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › przebudowa drogi powiatowej Libusza - Lipinki - Pagorzyna - Granica Powiatu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40705

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorlice: przebudowa drogi powiatowej Libusza - Lipinki - Pagorzyna - Granica Powiatu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, do kontaktów: Maria Sowa, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, fax 018 3537545, e-mail: inwestycje.sp.gorlice@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej Libusza - Lipinki - Pagorzyna - Granica Powiatu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Libusza-Lipinki-Pagorzyna-Granica Powiatu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Chodnik w Libuszy k/remizy 2. Nawierzchnia (w-wa ścieralna) 3. Chodnik w Libuszy k/szkoły 4. Nawierzchnia (w-wa ścieralna) 5. Przebudowa drogi 6. Nawierzchnia (profil + w-wa ścieralna) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: dysponują właściwym i udokumentowanym potencjałem kadrowym niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, zatrudniają osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi + aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 500 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku konsorcjum dostęp do linii kredytowej Wykonawcy / partnera głównego / nie może być mniejszy niż 50 % a dla uczestnika konsorcjum nie mniej niż 10 % , - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, - udokumentują wartość ofertową kosztorysem ofertowym jednocześnie przy sporządzeniu tego kosztorysu nie można pominąć jakiejkolwiek pozycji przedmiaru , zmienić obmiaru lub podstawy nakładów, wprowadzić propozycji rozwiązań alternatywnych , wariantowych , - wykonali w latach 2002 - 2006 przynajmniej dwa zamówienia o wartości minimum 1 000 000 zł każde oraz wykonali nawierzchnię bitumiczną w ilości co najmniej 15 000 m2 , co potwierdzą referencjami wystawionymi przez poprzednio zamawiających (referencje muszą zawierać zapis dotyczący zakresu wykonanych robót ), - udzielą minimum 60 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, - przedłożą w ofercie podpisany projekt umowy (zał. Nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikiem do umowy (Zasady z tytułu odpowiedzialności oraz z tytułu rękojmii za wady i zasady odbioru). - przedłożą w ofercie polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub deklarację zawarcia umowy ubezpieczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcą przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należytych składek lub zaświadczenie z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (jeżeli dotyczy) lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia wraz z posiadanymi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wynikającymi z Ustawy - Prawo Budowlane (zał. nr 5 do SIWZ), - wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w latach 2002 - 2006, odpowiadających charakterowi przedmiotowego zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ), potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających; - wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione - formularz ofertowy (zał. nr 3 do SIWZ); - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); - podpisany przez osoby uprawnione - projekt umowy (zał. nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikiem do umowy; - dane dotyczące ewentualnych podwykonawców angażowanych do realizacji zamówienia z podaniem zakresu robót przewidzianych im do przekazania przy czym maksymalny stopień zleconego podwykonawstwa może wynosić 30% wartości zamówienia - na formularzu ofertowym str.1; - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego, - polisa ubezpieczeniowa lub deklaracja zawarcia umowy ubezpieczenia / zał. Nr 7 / , - informacja na temat Kierownika budowy oraz jego kwalifikacji wraz z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa / zał. Nr 8 /, - informacja z banku o dostępie do linii kredytowej, - dowód wpłacenia / wniesienia wadium ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.gorlicki.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odebrac osobiście (10zł) w Starostwie Powiatowym w Gorlicach, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. nr 306, IIIp, w godzinach od 8.00 do 15.00 w dni robocze, za zaliczeniem pocztowym (10 zł + koszt przesyłki) lub pobrać bezpłatnie ze strony internetowej: www.powiat.gorlicki.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. 11Listopada 6 pok. nr 309.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.