eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Rzeszów: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A
Numer ogłoszenia: 406646 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355496 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie, ul. Kraszewskiego 4a, 35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86 04 500, faks 017 86 04 501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa wykonywana będzie przez Wykonawcę w okresie od 03.01.2011 r. do dnia 30.12.2011 r. w godzinach od 1530 do 2000 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Usługa wykonywana będzie przy użyciu sprzętu i środków czystości Wykonawcy. Zakres wykonywanych czynności : I. Codzienne sprzątanie pomieszczeń obejmujące wykonywanie w szczególności czynności: - mycie posadzek i schodów z płytek klinkierowych, terakotowych z użyciem środków chemicznych, - mycie posadzek z granitu z użyciem środków chemicznych łącznie z polerowaniem po wyschnięciu, - odkurzenie wykładzin, dywanów ( w razie potrzeby odkurzaczem na mokro), - ścieranie kurzu z kaloryferów, parapetów, z półek i nawierzchni meblowych a także czyszczenie elementów szklanych mebli, - czyszczenie powierzchni mebli, biurek, stolików okolicznościowych i elementów drewnianych krzeseł środkami pielęgnująco - czyszczącymi, - opróżnienie koszy na śmieci oraz pojemników znajdujących się w niszczarkach, wymiana worków na śmieci na nowe, - mycie drzwi przeszklonych aluminiowych, ( łącznie z szybami ), - wynoszenie śmieci do pojemnika znajdującego się na zewnątrz budynku, - mycie podłóg i ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach socjalnych i WC oraz luster znajdujących się w WC i holach, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja sedesów, muszli klozetowych, umywalek i zlewozmywaków znajdujących się w pomieszczeniach socjalnych, - bieżące uzupełnianie odświeżaczy powietrza, mydła w dozownikach, wymiana wkładów z płynami w dozownikach w WC, - bieżące uzupełnienie wkładów zapachowych w elektrycznych odświeżaczach powietrza - w pokojach 205, 206, 207, 209, - uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego (papier biały dwuwarstwowy), - bieżące uzupełnianie ręczników papierowych w dozownikach, oraz w pomieszczeniach socjalnych i pokojach gościnnych ręczników kuchennych, - udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym oraz przetykanie z użyciem środków chemicznych - np. kret, - mycie i czyszczenie barierek, poręczy na klatkach schodowych, oraz drzwi windowych z chromoniklu, - utrzymywanie w należytym porządku i czystości schodów zewnętrznych budynku przy ul. Kraszewskiego 4, podestu wejściowego do budynku przy ul. Kraszewskiego 4A, chodników i ciągów komunikacyjnych wokół obiektów, dojazdu do windy samochodowej, - mycie posadzki w garażu podziemnym sprzętem mechanicznym, oraz sprzątanie windy samochodowej, - mycie posadzek w pomieszczeniach piwnic, w tym palarni i zejściu do garażu. W okresie zimowym: - odśnieżanie chodników od strony ulicy Kraszewskiego na całej długości chodnika przy budynkach Sądu, - odśnieżanie całego wewnętrznego placu, oraz usuwanie oblodzeń środkami chemicznymi przed wjazdem do windy samochodowej i na dojeździe do pomieszczenia z koszem na śmieci, - usuwanie sopli z dachów budynków Sądu oraz z przewiązki pomiędzy budynkami, - usuwanie oblodzeń chodników i schodów przy użyciu środków chemicznych, Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu: - pranie, prasowanie i wymiana ścierek w pomieszczeniach socjalnych, pokojach gościnnych, - dokładne czyszczenie i pielęgnacja roślin sztucznych znajdujących się wewnątrz i na zewnątrz budynków, - czyszczenie i konserwacja drzwi drewnianych środkami chemicznymi do drewna, - odkurzanie, czyszczenie krzeseł, foteli, siedzisk, - konserwacja mebli skórzanych środkami do skóry, - czyszczenie posadzek z parkietu środkiem Cleaner, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek), - konserwowanie posadzek z parkietu środkiem Freshen Up, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek), - sprzątanie pomieszczeń magazynowych (piwnice) i archiwum polegające na odkurzaniu i zmywaniu na mokro podłóg i posadzek, Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu: - mycie 18 szt. lodówek w pomieszczeniach socjalnych, biurowych, salach narad i pokojach gościnnych, Czynności wykonywane okresowo - mycie okien otwieranych od wewnątrz i na zewnątrz, elewacji szklanej i z aluminium w miesiącu : marzec, lipiec, wrzesień oraz występujące pojedyncze przypadki zabrudzeń w razie konieczności. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac na zewnątrz, wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie tylko prace od środka budynku, prace niewykonane należy wykonać w pierwszym możliwym terminie, - czyszczenie w miesiącu marcu i wrześniu wszystkich kloszy lamp oświetleniowych w pokojach i ciągach komunikacyjnych, - wymiana pościeli i ręczników w pokojach gościnnych - każdorazowo po zakończonym pobycie gości, - mycie kabin prysznicowych, umywalek, zlewozmywaków, pozostawionych naczyń - naczynia należy włożyć do szafek po opuszczeniu pokoi przez gości. - wystawianie w poniedziałki i czwartki do godziny 730 pojemnika na śmieci przed bramę Sądu. UWAGA: Wykonawca w celu kompleksowego wykonania usługi zobowiązany jest do wykonania ewentualnych innych stwierdzonych przez siebie, lub wskazanych przez zamawiającego czynności nie wymienionych w niniejszym zakresie. Usługa obejmuje prace, oraz sprzęt i materiały ( w tym środki czystości ) niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Środki czystości muszą posiadać atesty PZH, skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie, powinny być odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i nie powodujące uszkodzenia lub zniszczenia powierzchni. Należy stosować środki uznanych na rynku producentów środków czystości. Zamawiający w przypadku stwierdzenia zastosowania środków niskiej jakości, będzie domagał się stosowania środków o jakości gwarantującej wymagane wykonanie usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEMER SYSTEM Sp. z o.o., ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68273,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6941,10

  • Oferta z najniższą ceną: 6941,10 / Oferta z najwyższą ceną: 11560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.