To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-11
Toruń: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej podsumowującej działalność Obserwatorium Integracji Społecznej, działającego w strukturach Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, pn. Rola i znaczenie badań społecznych w kreowaniu regionalnej i lokalnej polityki społecznej, wraz z usługą cateringową
Numer ogłoszenia: 406360 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354788 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu, ul. Słowackiego 114, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70, faks 0-56 657 14 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej podsumowującej działalność Obserwatorium Integracji Społecznej, działającego w strukturach Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, pn. Rola i znaczenie badań społecznych w kreowaniu regionalnej i lokalnej polityki społecznej, wraz z usługą cateringową.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej podsumowującej działalność Obserwatorium Integracji Społecznej, działającego w strukturach Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, pn. Rola i znaczenie badań społecznych w kreowaniu regionalnej i lokalnej polityki społecznej, wraz z usługą cateringową. Konferencja będzie skierowana m.in. do: a) przedstawicieli wojewódzkich władz administracji samorządowej i rządowej, b) radnych województwa kujawsko-pomorskiego, c) pracowników ośrodków pomocy społecznej z województwa kujawsko-pomorskiego, d) pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie z województwa kujawsko-pomorskiego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia według opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ, a w szczególności do: 1) merytorycznego opracowania, przeprowadzenia i obsługi konferencji; 2) ustalenia szczegółowego programu konferencji w uzgodnieniu z Zamawiającym; Wykonawca przekaże Zamawiającemu zaakceptowany program w wersji elektronicznej z możliwością edycji (w wersji Word lub cdr) najpóźniej w terminie 2 dni roboczych po zawarciu umowy; 3) zapewnienia, w porozumieniu z Zamawiającym, w sesji plenarnej: 1 przedstawiciela Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich; pracownika naukowego - specjalistę w obszarze badań społecznych, legitymującego się dorobkiem naukowym i udziałem w charakterze wykładowcy w konferencjach (z wyłączeniem wykładów akademickich) o zbliżonej tematyce; 3 przedstawicieli 3 różnych ośrodków pomocy społecznej/powiatowych centrów pomocy rodzinie, (każde wystąpienie zaprezentowane jest przez innego prelegenta); 4) zapewnienia opiekunów organizacyjnych obecnych podczas trwania konferencji oraz obsługi technicznej konferencji (3 osoby); 5) przygotowania, w porozumieniu z Zamawiającym, banera tematycznego w formie prezentacji multimedialnej, wyświetlanej na ekranie na wstępie i w przerwach konferencji; zawierającej m.in. treści: tytuł konferencji, informacje o organizatorze oraz o finansowaniu ze środków unijnych, wymagane logotypy; 6) przygotowania identyfikatorów imiennych dla prelegentów i osób prowadzących konferencję oraz organizatorów konferencji; 7) dystrybucji wśród uczestników konferencji materiałów informacyjnych i promocyjnych dostarczonych przez Zamawiającego, np. ulotki, publikacje; 8) aranżacji przestrzennej miejsca konferencji z wykorzystaniem materiałów promocyjno-informacyjnych powierzonych przez Zamawiającego, m. in. stojaków reklamowych, ścianki reklamowej, plakatów; 9) zapewnienia sali konferencyjnej spełniającej wymagania Zamawiającego; 10) zapewnienia obsługi cateringowej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 11) zorganizowania i obsługi recepcji konferencji, rejestracji gości; 12) przygotowania prezentacji prelegentów, które będą wykorzystane podczas konferencji, w jednolitej szacie graficznej i przekazania ich Zamawiającemu drogą mailową najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą konferencji; 13) rozdania wszystkim uczestnikom konferencji pakietu materiałów konferencyjnych; 14) wydrukowania 250 zaproszeń oraz 250 kart zgłoszeniowych /wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego/ i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego wzoru zaproszenia oraz karty zgłoszeniowej; 15) wydrukowania, rozdania wszystkim uczestnikom i zebrania ankiet ewaluacyjnych, podczas konferencji; 16) wydania uczestnikom konferencji zaświadczeń o udziale w konferencji według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym; 17) sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonej konferencji i przekazania go Zamawiającemu po jej przeprowadzeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.59.00.00 - Usługi seminaryjne 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Konferencja zorganizowana w ramach projektu systemowego pn. Koordynacja na rzecz aktywnej integracji, realizowanego w ramach Priorytetu I Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHIN Consulting Sp. z o.o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14040,45
Oferta z najniższą ceną: 14040,45 / Oferta z najwyższą ceną: 18975,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji.
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa leku Eltrombopagum
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TOWAROWO-OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH I 7 OSÓB
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- "Kompleksowa organizacja imprezy pn: "Piknik rodzinny z okazji 20 lat Polski w Unii Europejskiej"
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.