eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Rozbiórka części estakady i wzmocnienie pozostałej części estakady przy Miejskim Ośrodku Kultury AMFITEATR w Radomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Radom: Rozbiórka części estakady i wzmocnienie pozostałej części estakady przy Miejskim Ośrodku Kultury AMFITEATR w Radomiu
Numer ogłoszenia: 405192 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury "Amfiteatr" , ul. Parkowa 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3642968, faks 048 3642968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amfiteatr.radom.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka części estakady i wzmocnienie pozostałej części estakady przy Miejskim Ośrodku Kultury AMFITEATR w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe - wszelkie instalacje elektryczne w obrębie estakady przez uprawnionego elektryka, - tymczasowe podparcie płyt kanałowych w połowie ich rozpiętości, na czas ich rozbiórki, - barierki w części estakady przeznaczonej do rozbiórki, - usunięcie warstwy asfaltu i izolacji z części rozbieranej estakady, - rozebranie żelbetowych ścianek podpierających balustrady, - skucie wieńców żelbetowych wieńczących płyty kanałowe, - dokonanie oceny stanu płyt kanałowych w celu stwierdzenia sposobu ich demontażu, - zdemontowanie podciągu stalowego I260 w części demontowanej estakady, - zdemontowanie podciągu stalowego I450 w części demontowanej estakady odcinając i rozcinając na mniejsze odcinki, - usunięcie słupów stalowych 2C240 w części demontowanej estakady, - usuwanie na bieżąco materiałów z rozbiórki i wywożenie na zewnątrz poza obręb budynku do utylizacji, - rozbiórka części istniejących przęseł ogrodzenia wraz z cokołem betonowym, - usunięcie części żywopłotu. 2. Tymczasowe zabezpieczenie estakady. W celu tymczasowego zabezpieczenia płyt kanałowych w pozostawionej części estakady projektuje się podparcie ich od spodu dodatkową konstrukcją stalową. Podpory te będą wykonane z I120 o rozpiętości 1,5m. I120 będą się opierały na dodatkowych belkach stalowych z dwuteownika HEB160. Zakres robót: - naprawa płyt kanałowych od spodu w systemie naprawczym konstrukcji żelbetowych, - zabezpieczenie konstrukcji stalowej nowej i istniejącej antykorozyjnie poprzez oczyszczenie i pomalowanie, - obniżenie nawierzchni pod częścią pozostałej estakady z uwagi na trudności wjazdu wyższych pojazdów, - wykonanie wieńca W-1 pod nowoprojektowane barierki zabezpieczające, - wykonanie nowych balustrad estakady. - wykonanie nowego ciągu pieszego o nawierzchni z kruszywa oraz w części schodów z palisady i kostki brukowej, - wykonanie nowej furtki stalowej w istniejącym ogrodzeniu terenu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował roboty budowlane o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym - w tym przynajmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (w zakresie wznoszenia konstrukcji stalowych), stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100.000,00 PLN brutto każde).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150.000,00 PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, do oferty należy dołączyć także stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla wszelkich zmian w niniejszej Umowie wymagana jest forma pisemna w postaci aneksu z tym, że ewentualne zmiany mogą nastąpić jedynie w sytuacjach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności gdy: 1. w trakcie trwania umowy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT w zakresie prac lub materiałów objętych niniejszą umową - może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy; 2. nastąpi wstrzymanie robót przez Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 3. wystąpi konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 4. okaże się, że zastosowanie przewidzianych w dokumentacji projektowej rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zadania - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, głównie poprzez zapisy dotyczące rozwiązań technicznych/ technologicznych innych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub wykonanie robót polegających na zmianie ilości robót pomiędzy pozycjami kosztorysu ofertowego; 5. nastąpi konieczność zmiany inspektora nadzoru lub osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w tym zakresie; 6. z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego brak będzie możliwości prowadzenia prac - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w tym zakresie w szczególności terminu realizacji zamówienia; 7. zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy , zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w tym zakresie w szczególności terminu realizacji zamówienia; 8. nastąpi inna okoliczność, której w chwili zawierania umowy nie można było przewidzieć, a wprowadzona zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w tym zakresie w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amfiteatr.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury AMFITEATR Ul. Parkowa 1 26-600 RADOM.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 09:15, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury AMFITEATR Ul. Parkowa 1 26-600 RADOM pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: umowę regulującą współpracę wykonawców, jeżeli zadanie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółkę cywilną), kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie przedmiaru robót (zał. Nr 8 do SIWZ). Kosztorys ofertowy będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.