eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM NA ROK 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Mińsk Mazowiecki: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM NA ROK 2010
Numer ogłoszenia: 405142 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7598700 do 65, faks 025 7598702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM NA ROK 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2010 roku 323 500 litrów oleju opałowego lekkiego, zawierającego znacznik służący do identyfikacji produktu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie podatku akcyzowego), stosowanego jako paliwo do ogrzewania domów i spełniającego podstawowe wymagania fizykochemiczne: gęstość w temp. 150C - nie wyższa niż 860 kg/m3; wartość opałowa - nie niższa niż 42,6 MJ/kg; zawartość siarki - nie wyższa niż 0,20 % (m/m); barwa - czerwona; Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony niżej wymienionym jednostkom: 1. Dom Pomocy Społecznej w Kątach - 29 000 litrów; 2. Zespół Szkół Specjalnych im. J. Porazińskiej w Ignacowie - 25 000 litrów; 3. Dom Pomocy Społecznej Jedlina w Mieni - 90 000 litrów; 4. Dom Dziecka w Falbogach - 30 500 litrów; 5. Zespół Szkół im. H.i K. Gnoińskich w Siennicy - 60 000 litrów; 6. Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni - 89 000 litrów. Termin obowiązywania umowy:12 m-cy. Sposób realizacji umowy: sukcesywne dostawy zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez kierownika jednostki. W zależności od faktycznych potrzeb ilość zamówionego oleju może zostać zmniejszona bez konieczności dokonywania zmian w umowie. Każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania zostanie dokonane przez Kierownika jednostki lub osobę upoważnioną - telefonicznie oraz faksem. Termin realizacji poszczególnych dostaw wynosi do 24 godzin od momentu zgłoszenia. Odbiór dostawy zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem dostawy, do którego realizujący zlecenie ma obowiązek dostarczyć atest - świadectwo jakości oleju oraz wydruk informacji o cenie - zawarty na stronie internetowej producenta - z dnia złożenia przez odbiorcę zamówienia. Dostawy będą realizowane w litrach rzeczywistych bez przeliczana ilości oleju do temperatury +15 0C. Jako bazę cenową przyjmuje się wskazaną na stronie internetowej cenę producenta z dnia złożenia zamówienia. Zmiana ceny wskazanej w ofercie może nastąpić wyłącznie na skutek zmiany ceny u producenta oleju i zgodnie z wysokością tej zmiany. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się ze wszystkimi obiektami, dla których będą realizowane dostawy. Wartość pojedynczej dostawy oleju nie będzie mniejsza niż 1 000 litrów. Wykonawca, w celu realizacji zamówienia powinien dysponować przewodem o długości 40 metrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) przedłożą oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców, d) wnieśli wadium w wysokości 12 000 zł, e) posiadają koncesję uprawniającą do obrotu paliwami, f) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, g) przedłożą aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, h) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie oleju opałowego, przy czym wielkość dostaw dla każdego z tych Zamawiających wynosiła minimum 100 000 litrów, i) dysponują lub będą dysponowali co najmniej dwoma samochodami dostawczymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, które umożliwią bezkolizyjną obsługę zleceń wpływających w tym samym czasie, j) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, 1. Do udziału kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Starostę Mińskiego, poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę, 2. oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców- załącznik nr 2 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę, 3. Dokument potwierdzający fakt wniesienia wadium w kwocie 12 000 zł., stosownie do zapisów rozdziału XI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) koncesja uprawniająca do obrotu paliwami - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, b) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 5. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie oleju opałowego, przy czym wielkość dostaw dla każdego z Zamawiających wskazanych w wykazie winna wynosić minimum 100 000 litrów. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do przedmiotowego wykazy należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te wykonane zostały należycie np. listy referencyjne - wykaz podpisany przez wykonawcę, kserokopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, b) wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia sporządzony przez Wykonawcę na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - podpisany przez wykonawcę. Wykaz powinien obejmować min. 2 samochody dostawcze umożliwiające bezkolizyjną obsługę zleceń wpływających w tym samym czasie. W przypadku wskazania w przedmiotowym wykazie samochodów, którymi Wykonawca będzie dysponował, do oferty winny być załączone pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia ich Wykonawcy na potrzeby wykonania zamówienia. 6. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów określonych w pkt. 4 lit. b, c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) składa dokumenty wymienione w pkt 1, pkt 2 , pkt 3, pkt 4 lit a, pkt. 5 oraz pkt 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 7 lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument zawierający powyższe oświadczenie powinien być wystawiony w terminach określonych w pkt 7 lit. a ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Kościuszki 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Kościuszki 3, pokój nr 8 - biuro obsługi interesanta..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.