eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, wapna sodowanego i metronidazolu do wlewów dożylnych wraz z użyczeniem nowych pomp do żywienia dojelitowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-10

Nowy Targ: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, wapna sodowanego i metronidazolu do wlewów dożylnych wraz z użyczeniem nowych pomp do żywienia dojelitowego
Numer ogłoszenia: 404418 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, wapna sodowanego i metronidazolu do wlewów dożylnych wraz z użyczeniem nowych pomp do żywienia dojelitowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, wapna sodowanego i metronidazolu do wlewów dożylnych wraz z użyczeniem nowych pomp do żywienia dojelitowego w ilościach, dawkach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.69.22.00-9, 33.65.11.00-9, 33.69.50.00-8, 33.69.20.00-7, 33.67.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz/e cenowy/e oferty. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty. 3. Oświadczenie, że zaoferowane pompy są w pełni kompatybilne z oferowanymi produktami (pakiet 8,9,10).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Funkcjonalność - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi zł (słownie: złotych). Kwota podatku VAT wynosi: zł (słownie: złotych) Wartość zamówienia brutto wynosi zł (słownie: złotych). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załączniku numer przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto - cena netto pozostanie bez zmian. 4. Zmiana o której mowa w ust. 3 następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów i nie wymaga zawierania pisemnych aneksów. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianie stawki podatku VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. d) dostarczenia odpowiedników produktów w przypadku szczególnych okoliczności takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, przy czym cena nie może być wyższa niż podana w formularzu cenowym, o ile na rynku taki odpowiednik istnieje. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 7 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony. §3 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy: od do 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu, o jakim mowa w ust.1, jednak nie dłużej, niż na okres do 6 miesięcy. §10 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art. 145 ustawy Pzp). 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego - ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego - ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego w ilościach, dawkach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.69.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa metronidazolu do wlewów dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa metronidazolu do wlewów dożylnych w ilościach, dawkach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wapna sodowanego 4,5 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wapna sodowanego 4,5 kg w ilościach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego w ilościach, dawkach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.69.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego w ilościach, dawkach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.69.25.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego w ilościach, dawkach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.67.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego w ilościach, dawkach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9, 33.69.25.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego wraz z użyczeniem pomp w ilości 8 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego wraz z użyczeniem pomp w ilości 8 sztuk, w ilościach, dawkach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego wraz z użyczeniem pomp w ilości 6 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego wraz z użyczeniem pomp w ilości 6 sztuk, w ilościach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego wraz z użyczeniem pomp w ilości 3 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego wraz z użyczeniem pomp w ilości 3 sztuki, w ilościach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Funkcjonalność - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.