eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Wykonanie ewidencji dróg gminnych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Kobierzyce wraz z dostawą i wdrożeniem oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg i obiektów mostowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Kobierzyce: Wykonanie ewidencji dróg gminnych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Kobierzyce wraz z dostawą i wdrożeniem oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg i obiektów mostowych
Numer ogłoszenia: 404066 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ewidencji dróg gminnych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Kobierzyce wraz z dostawą i wdrożeniem oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg i obiektów mostowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewidencji dróg gminnych - o długości ok. 600 km znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Kobierzyce wraz z dostawą i wdrożeniem oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg i obiektów mostowych. 2. Zakres prac obejmuje: 1) dostarczenie i instalację komputerowego oprogramowania do ewidencji oraz zarządzania drogami i obiektami mostowymi, 2) opracowanie systemu referencyjnego dla całej sieci dróg (o długości ok. 600 km), 3) zebranie danych o wszystkich naziemnych obiektach w pasie drogowym zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. (Dz. U. Nr 67 poz. 582 i poz. 583) dla sieci dróg będących przedmiotem zamówienia, 4) wprowadzenie pozyskanych danych do systemu, 5) przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia dla 3 pracowników urzędu gminy Kobierzyce z obsługi programu do ewidencji dróg i obiektów mostowych. 3.Dane powinny być pozyskane z następujących źródeł: - Inwentaryzacje i pomiary w terenie, w tym należy uwzględnić również: wykonanie inwentaryzacji oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie wymaganym przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. (Dz. U. Nr 67 poz. 582 i poz. 583), - Geodezyjne mapy cyfrowe (wektorowe) w wersji pełnej (wszystkie warstwy aktywne) zapewnia wykonawca, w przypadku braku mapy cyfrowej na danym obszarze mapy papierowe. 4. Ewidencja powinna być wykonana i przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej poprzez zasilenie wdrażanego systemu oraz na płycie CD, DVD lub innych elektronicznych nośnikach danych w formacie zgodnym z dostarczonym programem do ewidencji dróg i mostów. Mapę sieci dróg należy wykonać również w formie tradycyjnej (drukowanej na formacie A-0) w 2 egzemplarzach. 5. Realizacja wykonywania ewidencji obejmuje: 5.1. Dostarczenie i instalację komputerowego oprogramowania do ewidencji i zarządzania drogami oraz obiektami mostowymi. 5.1.1.Wymagania ogólne. 5.1.1.1. Podstawowym zadaniem systemu jest stworzenie cyfrowego obiektowego modelu pasa drogowego będącego odzwierciedleniem rzeczywistości. 5.1.1.2. System musi być zgodny z obowiązującymi przepisami: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005r Nr 67, poz. 582) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach (Dz. U. z 2005 r Nr 67, poz. 583). 5.1.1.3. Pozyskane i udostępnione mapy należy wprowadzić do systemu jako kolejne warstwy. 5.1.1.4. Reprezentacja graficzna w postaci wektorowej mapy terenu pasa drogowego musi być zintegrowana z danymi opisowymi tj. książką drogi. 5.1.1.5. Wprowadzenie lub zmiana danych metodą rysowania obiektów na mapie musi automatycznie generować zmiany w odpowiednich tabelach bazy danych, książce drogi i zestawieniach zbiorczych. 5.1.1.6. System musi automatycznie rzutować obiekty drogi na odcinek referencyjny wyliczając ich kilometraże, pole powierzchni, długość i automatycznie wkładać je do bazy danych i książki drogi. 5.1.1.7. System musi posiadać bibliotekę znaków pionowych i poziomych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego aby na mapach tematycznych odpowiednio prezentować oznakowanie. 5.1.1.8. System musi posiadać edytor znaków i tablic umożliwiający tworzenie przez Zamawiającego nowych znaków i tablic oraz umieszczanie ich w bibliotece. 5.1.1.9. System musi być oparty na relacyjno-obiektowej bazie danych gromadzącej zarówno dane opisowe jak i geometrię obiektów. Baza danych musi umożliwiać zakładanie indeksów przestrzennych. 5.1.1.10. System musi umożliwiać zapis do bazy danych załączników w postaci plików jpg, tiff, avi, dwg, dxf, dgn, mif, shp, txt, doc, xls. 5.1.1.11. System musi automatycznie generować: - książkę drogi, - książkę obiektu mostowego, - kartę obiektu mostowego, - dziennik objazdów, - mapę techniczno - eksploatacyjną, - mapę oceny stanu technicznego nawierzchni, - formularze wymagane przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach (Dz. U. z 2005r Nr 67, poz. 583). 5.1.1.12. System musi posiadać możliwość podglądu stanu danych z określonego dnia. 5.1.1.13. System musi posiadać rejestr wprowadzania danych uwzględniając nazwę użytkownika wprowadzającego zmiany, datę i czas zmiany. 5.1.1.14. Zamawiający wymaga dostarczenia 1 licencji systemu (z uwzględnieniem warunków opisanych w Rozdz. III SIWZ) wraz z nośnikami z oprogramowaniem niezbędnym do instalacji całego systemu w ilości: - relacyjna baza danych z licencją dostępu na minimum 5 użytkowników, - program do ewidencji dróg i obiektów mostowych - 1 licencja, - program do wyceny majątku - 1 licencja, - program do inwentaryzacji zieleni - 1 licencja, - program do organizacji ruchu - 1 licencja, - program CAD/GIS - 1 licencja 5.1.1.15. Zamawiający wymaga zainstalowania i skonfigurowania oferowanego oprogramowania na wskazanych: serwerze i 3 stacjach roboczych wraz z podaniem nazw użytkowników i haseł dostępowych. 5.1.1.16. Zamawiający wymaga przeszkolenia 3 pracowników w zakresie obsługi oferowanego oprogramowania oraz 3 w zakresie wprowadzania i aktualizacji danych. 5.1.2. Składniki systemu. 5.1.2.1. Program do prowadzenia ewidencji dróg publicznych i obiektów mostowych zgodny z obowiązującymi przepisami, o których mowa powyżej. 5.1.2.2. Program do wyceny majątku drogowego, dający możliwość przypisania wartości do każdego obiektu i generowania raportów o dowolnej ustalanej przez operatora zawartości tematycznej. 5.1.2.3. Program do szczegółowej inwentaryzacji zieleni z prezentacją obiektów na mapach zasadniczych w układzie współrzędnych geodezyjnych i odniesieniu do przyjętego systemu referencyjnego. Musi zapewnić obsługę wycinek i nasadzeń. Musi generować wniosek na wycinkę według zadeklarowanego formularza w formacie .rtf. 5.1.2.4. Program do organizacji ruchu zapewniający wykonywanie, wydruk i archiwizowanie projektów organizacji ruchu drogowego. 5.1.2.5. Program CAD/GIS umożliwiający: - przeglądanie, edycję i drukowanie w zadanej skali map zasadniczych rastrowych i wektorowych, - przeglądanie, edycję i drukowanie w zadanej skali map wektorowych obiektów drogi zgromadzonych w bazie danych, - możliwość wykonywania operacji logicznych takich jak suma, część wspólna, różnica, różnica symetryczna, dzielenie, dołączanie i scalanie na obiektach, - tworzenie topologii na dowolnie wybranych obiektach liniowych i punktowych, - automatyczne przeliczanie kilometraży odcinków, - wyszukiwanie najkrótszej drogi, - narzędzia ułatwiające rysowanie typu: snap, polar snap, snap bliski, snap po długości, - drukowanie formatki według sekcji geodezyjnej lub rozmiaru papieru A3 zgodnie z kierunkiem osi drogi; orientacja rzutni musi być zgodna z kierunkiem przebiegu osi drogi, - obsługę danych zapisanych w formatach: shp, dxf, dgn, mif, tif oraz Oracle Spatial, - obsługa serwisów WMS i WFS, - obsługa chmur punktów z mobilnego skaningu laserowego, - możliwość jednoczesnej pracy na kilku źródłach danych będących w różnych układach współrzędnych geodezyjnych (transformacja układów czasie rzeczywistym), - eksport do standardowych plików wymiany do formatu DXF, DGN i SHP, dane zawarte w pliku eksportu muszą zawierać pełną informację o zinwentaryzowanych obiektach, - przeglądanie zdjęć z warstwy objazdu wideo, - tworzenie map tematycznych według atrybutów obiektów. 5.1.2.6. System musi posiadać narzędzia administracyjne umożliwiające nadawanie i kontrolę uprawnień użytkowników na różnych poziomach zabezpieczeń. 5.1.2.7. Struktura bazy danych ewidencji dróg musi być zgodna ze strukturą bazy ewidencji dróg Systemu WROSIP. 5.2. Opracowanie systemu referencyjnego dla całej sieci dróg. 5.2.1. Wymagania 5.2.1.1. System referencyjny musi być opracowany dla całej sieci dróg publicznych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Kobierzyce i dowiązany do krajowego systemu referencyjnego. 5.2.1.2. System referencyjny musi być oparty na systemie współrzędnych geodezyjnych. Opracowanie systemu referencyjnego powinno zawierać określenie: - punktów węzłowych - odcinków międzywęzłowych - określenie numerów, kategorii oraz nazw poszczególnych ulic 5.2.1.3. Przebieg dróg należy zdefiniować jako ciąg następujących po sobie punktów referencyjnych i odcinków międzywęzłowych. 5.2.1.4. Przebiegi dróg należy zweryfikować z mapą własności gruntów. 5.2.1.5. Nie jest wymagana stabilizacja mechaniczna punktów węzłowych. 5.2.1.6. System referencyjny powinien zostać opracowany w dwóch formach: - elektronicznej - w postaci komputerowej mapy wektorowej, możliwej do obróbki i edycji, w dostarczonym przez Wykonawcę oprogramowaniu do ewidencji dróg i obiektów mostowych; - pisemnej - 2 egzemplarze map w kolorze w skali 1:10 000, z uwzględnionymi atrybutami systemu referencyjnego. 5.3. Zebranie danych o wszystkich naziemnych obiektach w pasie drogowym dla sieci dróg będących przedmiotem zamówienia. 5.3.1. Dane należy zebrać i opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ewidencji dróg i obiektów mostowych. Opracowanie ewidencji dróg obejmuje łącznie sieć o długości ok. 600 km. 5.3.2. Zakres prac. Pomiar elementów dróg w terenie powinien być uzupełnieniem istniejących map zasadniczych gminy. Zebrane dane należy opracować w formie elektronicznej mapy dróg w dostarczonym systemie oraz nanieść z zachowaniem topologii i prawidłowej geometrii na oddzielne warstwy tematyczne według następującego podziału rzeczowego: - osie dróg z nazwami, numerami i kilometrażem, - jezdnie, - zjazdy, - krawężniki - ścieżki rowerowe, - opaski, - chodniki, - pasy zieleni, - obrzeża, - oznakowanie pionowe, - oznakowanie poziome, - sygnalizacja świetlna, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - parkingi, miejsca parkingowe, - zatoki autobusowe, przystanki autobusowe, - kanalizacja deszczowa, studzienki kanalizacyjne i kratki ściekowe, kanalizacja sanitarno-wodociągowa, - słupy energetyczne, oświetleniowe i telefoniczne, - obiekty mostowe (mosty, wiadukty, kładki dla pieszych), - tunele - przepusty Prace inwentaryzacyjne należy przeprowadzić w granicach pasa drogowego. Dla dróg nie posiadających wydzielonego pasa drogowego lub położonych na działkach ewidencyjnych, których linie graniczne znajdują się w znacznej odległości od zewnętrznej krawędzi wykopu, nasypu, rowu lub urządzeń technicznych związanych z prowadzeniem, zabezpieczeniem i obsługą ruchu-do ustalenia zakresu aktualizacji map zasadniczych oraz inwentaryzacji elementów pasa drogowego - jako granicę pasa drogowego należy przyjąć linię odległą co najmniej o 0,75m od w/w krawędzi lub urządzeń. Wszystkie naziemne obiekty pasa drogowego mają być lokalizowane w globalnym układzie odniesienia z błędem lokalizacji nie przekraczającym 1 m a geometria tych obiektów wyznaczana z błędem pomiaru nie przekraczającym 0,1 m. Wszystkie informacje opisowe przypisane danym obiektom odzwierciedlonym na mapach numerycznych muszą być udostępnione równolegle z ich przeglądaniem w warstwie graficznej. Opracowanie należy wykonać w układzie współrzędnych geodezyjnych zgodnym z układem stosowanym przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej we Wrocławiu dla mapy zasadniczej . Opracowanie nie zawiera badania nośności konstrukcji jezdni dróg i mostów. Realizacja zadania przewiduje skaning laserowy wraz z wykonaniem objazdu wideo oraz utworzenie warstwy tematycznej -objazd wideo na mapie - z podłączonymi do punktów mapy zdjęciami z objazdu i umożliwiającej równoczesne przeglądanie zdjęć i trasy objazdu oraz utworzenie warstwy umożliwiającej podłączanie chmur punktów. Objazd powinien być wykonany z użyciem minimum 2 skanerów laserowych oraz dwóch kamer o rozdzielczości minimum 1280x1024 z częstotliwością minimum 5m. Powinien zostać wprowadzony do bazy danych z uwzględnieniem współrzędnych geodezyjnych i plików graficznych. Skaningiem laserowym i zapisem wideo winny być objęte wszystkie elementy drogi wraz z oznakowaniem i innymi urządzeniami występującymi w liniach rozgraniczających pasa drogowego oraz terenem bezpośrednio przyległym. Skaning laserowy i przejazd wideo należy wykonać wzdłuż osi drogi zgodnie z kierunkiem jej przebiegu oraz w kierunku przeciwnym. 5.4. Wprowadzenie pozyskanych danych do systemu. Wprowadzenie danych do systemu powinno umożliwiać prowadzenie ewidencji zgodnie z obowiązującym: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005 r Nr 67, poz. 582) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach (Dz. U. z 2005 r Nr 67, poz. 583). 5.5. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi programu do ewidencji dróg i mostów - Wykonawca po zrealizowaniu zakresu prac objętych zamówieniem przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie personelu (3 osób) w zakresie obsługi systemu w ilości po 5 godzin w ciągu 6 dni. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wsparcia technicznego trwającego 1 rok od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wsparcie techniczne polegać będzie na pomocy pracownikowi urzędu w obsłudze programu przez udzielenie informacji telefonicznie, mailowo lub w innej uzgodnionej przez strony formie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie usług uzupełniających, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu usługi

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 48.61.00.00 - Systemy baz danych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.23.31.00 - 80.23.31.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację ?- nazwę przetargu. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BS Kobierzyce nr: 82 95750004 0000 0130 2000 0380 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci bez odsetek , ponieważ zgodnie z umową rachunku bankowego jaką zawarł Zamawiający jest to konto nieoprocentowane, prowadzone bez kosztów i prowizji. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - kasa UG Kobierzyce pok. 22, 8. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 usług wykonania elektronicznej ewidencji dróg w oparciu o system GIS o długości pozyskanych danych drogowych minimum 300 km każda oraz min. 1 usługi w zakresie mobilnego skaningu laserowego dróg długości minimum 300 km z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji), że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewidział dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian w Rozdz. XV SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pok. 51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.