eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Przesył sygnału wizyjnego do Centrum Dozoru Wizyjnego (centrala monitoringu w Redzie) oraz konserwacja kamer i urządzeń zamontowanych w miejskim systemie monitoringu w Redzie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Reda: Przesył sygnału wizyjnego do Centrum Dozoru Wizyjnego (centrala monitoringu w Redzie) oraz konserwacja kamer i urządzeń zamontowanych w miejskim systemie monitoringu w Redzie.
Numer ogłoszenia: 403270 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda , ul. Pucka 9, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 58 6788023, faks 58 6783124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przesył sygnału wizyjnego do Centrum Dozoru Wizyjnego (centrala monitoringu w Redzie) oraz konserwacja kamer i urządzeń zamontowanych w miejskim systemie monitoringu w Redzie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający jest właścicielem systemu monitoringu w skład którego wchodzą: - kamery obrotowe marki Bosch zainstalowane na 7 m słupach o lokalizacji i odległości w linii prostej do centrum dowodzenia wizyjnego wg poniższej tabeli Lp Lokalizacja Odległość w km Właściciel 1 ul. Leśna (tunel) 1,06 UM 2 Tunel PKP 1 UM 3 Tunel PKP 0,97 UM 4 ul. Gdańska Dworzec PKP 0,99 UM 5 ul. Łąkowa 30 0,41 UM 6 ul. Fenikowskiego 0,8 UM 7 ul. Łąkowa - Park 0,51 UM 8 ul. Fenikowskiego/Brzechwy 0,7 UM 9 ul. Buczka - sklep (WSM) 1,24 UM 10 ul. Buczka 33 (WSM) 1,42 UM 11 ul Nowej i Brzozowej 1,04 UM Razem: 10,14 - nadajniki światłowodowe jednomodowe, zainstalowane są w skrzynkach kablowych przy kamerach Przyłącza energetyczne do zasilania kamer i nadajników są własnością Gminy Reda. Zamawiający nie posiada własnej sieci teleinformatycznej do przesyłu sygnału wizyjnego z kamer po kablach światłowodowych. Wobec powyższego należy za pomocą łączy światłowodowych doprowadzić sygnał z powyższych kamer do Centrum Dowodzenia Wizyjnego. Ponadto w czasie trwania umowy przy konserwacji kamer i urządzeń zamontowanych w miejskim systemie monitoringu należy przeprowadzić czynności kontrolne i utrzymujące system wg poniższego zakresu. 1) Konserwacja kamer zintegrowanych a) sprawdzenie jakości zamocowania kamer do słupów b) sprawdzenie szczelności obudowy, i wprowadzeń kablowych c) mycie kloszów i obudów d) sprawdzenie układów wentylatorów i termostatów e) sprawdzenie układów zasilających energii elektrycznej 230V. f) sprawdzanie parametrów zasilających konwerter i kamer g) sprawdzanie okablowania (patchcordów) dostarczającego sygnał wizyjny z konwertera do kamery h) dokonywanie napraw nie wymagających wymiany elementów podlegających gwarancji 2) Sprawdzenie ustawień systemowych: a) adresowanie b) funkcje pan/lilt/zoom c) sterowanie obiektywem d) zapis i odtwarzanie tras dozorowych, e) zapis i wywoływanie presetów f) ocena jakości obrazu, zakłóceń, barw, funkcji autofocus 3. Centrum Dozoru Wizyjnego a) sprawdzenie połączeń w szafie montażowej i na pulpicie sterującym, b) odkurzenie urządzeń, c) sprawdzenie urządzeń wentylujących odpowiedzialnych za odprowadzenie ciepła z zamontowanych urządzeń d) kalibracja joysticka konsoli, e) sprawdzenie komunikacji konsoli z poszczególnymi urządzeniami f) sprawdzenie ustawień rejestratora cyfrowego, g) testy zapis/odczyt h) korekta ustawień dotyczących zapisu danych po przeprowadzonej analizie zapisów i) testy wewnętrzne nośników dyskowych na poziomie oprogramowania systemowego j) sprawdzenie komunikacji z komputerem z zewnętrznym komputerem PC, archiwizacji, wyszukiwania ustawień konfiguracyjnych k) sprawdzenie układu multiplekser z pozostałymi portami zewnętrznymi, a w szczególności z kanałem analogowym l) czyszczenie głowic wizyjnych m) dokonywanie napraw nie wymagających wymiany elementów podlegających gwarancji 4. Testy urządzeń podtrzymujących UPS a) testy wewnętrzne układów elektroniki b) sprawdzenie prawidłowości połączenia przy braku napięć c) kontrolne rozładowanie baterii z pomiarem czasu podtrzymania wg zaleceń producenta.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.22.82.00 - (2) Usługi transmisji sygnału radiowego 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień - złożą oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacja ekonomiczna i finansowa. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/reda_miasto
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Redzie Referat Inwestycji Inżynierii Miejskiej i Ochrony Srodowiska ul. Pucka 9 84-240 Reda, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Redzie ul. Pucka 9 84-240 Reda sekretariat pok. nr 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.