eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Magnolii we wsi Falenty, Gmina Raszyn wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Raszyn: Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Magnolii we wsi Falenty, Gmina Raszyn wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi
Numer ogłoszenia: 4025 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248145 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Magnolii we wsi Falenty, Gmina Raszyn wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Magnolii we wsi Falenty, Gmina Raszyn, wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi. W ramach budowy kanalizacji sanitarnej realizowanej w miejscowości Raszyn we wsi Falenty Gmina Raszyn w ul. Magnolii zostanie wybudowany kanał sanitarny mający zastąpić istniejący kanał sanitarny, który zostanie wyłączony z eksploatacji. Trasa nowego kanału pokrywa się częściowo z kanałem istniejącym, co będzie wymagało zastosowania rozwiązania problemu odprowadzania ścieków z istniejących obiektów przez zastosowanie prowizorycznej pompowni z przewodami tłocznymi. Włączenie kanału do istniejącej studni na kanale fi250 w ul. Rozbrat. Zagłębienie projektowanego kanału waha się w granicach od 4.15 m do 2.0 m . Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: w zakresie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej : - kanału grawitacyjnego od fi250 (rur PVC) - długość ok. 353,0 m; - kanału grawitacyjnego od fi200 (rur PVC) - długość ok. 46,0 m; - kanału grawitacyjnego od fi160 (rur PVC) - długość ok. 81,0 m; - przyłączy kanalizacyjnych szt 4 fi200 z PVC - długość łączna ok. 26,0 m; - przyłączy kanalizacyjnych szt 1 fi160 z PVC - długość łączna ok. 11,0 m; - studni kanalizacyjnych DN1200 bet - kpl. 18 (na sieci kanalizacyjnej); - studni kanalizacyjnych PVC fi 425 kpl.3 (na sieci kanalizacyjnej); - studni kanalizacyjnych fi1200 bet - kpl. 4 (na przyłączach); - studni kanalizacyjnych PVC fi 425 kpl.1 (na przyłączach); - likwidację kanału sanitarnego istniejącego fi 200 żel. na odcinku 198,0 m; - likwidację istn. studni betonowych fi 1200 szt.14; - w zakresie robót drogowych: odtworzenia nawierzchni na całej szerokości ulicy (ok. 1612 m2) w tym: - warstwa odcinająca z pospółki -10 cm; - podbudowa z kruszywa 0/31,5 - 10 cm; - jw. 31,5/63 - 15 cm; - Nawierzchnia z kostki bet. na podsypce cem-piask 4+8 cm - Regulacja istniejącej infrastruktury technicznej na całej szer. drogi; Przewiduje się monitoring TV poszczególnych odcinków kanalizacji (pomiędzy studniami) oraz na końcu całej wykonanej kanalizacji grawitacyjnej. Roboty w zakresie kanalizacji sanitarnej i drogowe, należy skoordynować tak by umożliwić mieszkańcom, oraz innym pojazdom (np. karetki pogotowia, śmieciarki) dojazd do posesji. Do obowiązków Wykonawcy należy także wykonanie następujących czynności: - wykonanie dokumentacji zdjęciowej stanu istniejącego ul. Magnolii, przed przestąpieniem do prac i przekazanie w formie elektronicznej inwestorowi; -wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu, - organizacji ruchu na czas budowy, - zajęcie pasa drogowego - włączenie w ul.Rozbrat - opłata za m2/dobę według stawek obowiązujących i naliczonych przez zarządcę drogi, - odbudowa istniejącej nawierzchni ulic i chodników, - regulacja istniejącej infrastruktury technicznej, - opracowanie sposobu zapewnienia ciągłości odbioru ścieków, wraz ze szczegółowym harmonogramem prac, który należy uzgodnić eksploatatorem EKO-Raszyn, oraz z Inwestorem; - zabezpieczenie dojazdu i dojścia mieszkańców do posesji poprzez wykonanie przejść i utrzymanie porządku na budowie, - zagęszczenia gruntu, - badań geologicznych w zakresie zagęszczenia gruntu po zasypaniu, - organizacji placu budowy i zaplecza budowy, - zasilenia w energię elektryczną placu budowy, - opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy, - pełnej obsługi geodezyjnej: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 3-ch egz. uzgodnienie w ZUD, - wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 3-ch egzemplarzach, - zlecenie i opłacenie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (MZG, telekomunikacji itp.). - prowadzenie dziennika pracy urządzeń odwadniających wykopy, a także: - wykonanie wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania umowy wynikające wprost z zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej oraz STWiOR), jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać umowy, takie jak w szczególności rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót wynikające z nieuwzględnienia wszystkich elementów, czy prac, błędy w dokumentacji projektowej i przedmiarowej nie uwzględniające wszystkich prac. Wykonanie wszystkich niezbędnych robót tymczasowych i prac towarzyszących oraz robót nieprzewidzianych bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca udziela Zamawiającemu 3 (trzy) letniej gwarancji i 3 (trzy) letniej rękojmi na przedmiot umowy t. j. na wykonane roboty i wbudowane materiały. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.51.11.20 - 41.51.11.20 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MABAU POLSKA Sp. z o.o., ul. Alternatywy 9, 05-532 Baniocha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 853865,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 670457,47

  • Oferta z najniższą ceną: 531163,00 / Oferta z najwyższą ceną: 975396,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.