To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-01-02
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA SEKTOROWEGO - dostawy Poznań: dostawa materiałów biurowych na potrzeby Enea S.A. w latach 2006/2007 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ENEA S.A., do kontaktów: Stanisław Duchowski, Wojciech Klimowicz, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, tel. 061 8561243, 8504021, fax 061 8561004, e-mail: stanislaw.duchowski@enea.pl, wojciech.klimowicz@enea.pl, www.enea.pl.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych na potrzeby Enea S.A. w latach 2006/2007. 5) Krótki opis: Dostawa materiałów biurowych (obejmujących: artykuły biurowe, artykuły papiernicze oraz artykuły eksploatacyjne do sprzętu biurowego (np. tusze, tonery) na potrzeby całej Spółki. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 4 200 000 PLN.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 1.2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zamówienie nr: 1 V. 1 Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum firm w składzie: PW Biuro-Serwis sp. z o. o., al. Marcinkowskiego 27, 61-745 Poznań, tel. 061 8561310, fax 061 8561327, BSP WDB Mirosław Hoffman, ul. Strzeszyńska 37, 60-479 Poznań. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 2236650,66 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 3) Cena zapłacona za zakupy okazyjne:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RPUZ/P/0331/2006/BL. 3) Data udzielenia zamówienia: 27.10.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 3 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2006/S 104 - 111644 z dnia 02.06.2006 6) Rodzaj zaproszenia do ubiegania się o zamówienie: Ogłoszenie o zamówieniu. 7) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 8) Informacje dodatkowe: 9) Data wysłania ogłoszenia: 03.11.2006
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- dostawa części i akcesoriów do komputerów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie(ZP-43/2024)
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.