eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa materiałów biurowych na potrzeby ENEA S.A. w latach 2006/2007

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-02

POZYCJA 29338

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Poznań: dostawa materiałów biurowych na potrzeby ENEA S.A. w latach 2006/2007 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ENEA S.A., do kontaktów: Stanisław Duchowski, Wojciech Klimowicz, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, tel. +48 61 8561243, +48 618504021, +48 61 8504187, fax +48 61 8504207, e-mail: stanislaw.duchowski@enea.pl, wojciech.klimowicz@enea.pl, www.enea.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: ENEA S.A., Stanisław Duchowski, Wojciech Klimowicz, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań, tel. +48 61 8561243, +48 61 8504021, +48 61 8504187, fax +48 61 8504207, e-mail: stanislaw.duchowski@enea.pl, wojciech.klimowicz@enea.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: ENEA S.A., Stanisław Duchowski, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań, tel. +48 61 8561243, fax +48 61 8504207, e-mail: stanislaw.duchowski@enea.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: ENEA S.A. budynek Departamentu Korporacyjnego, pok. 109 (kancelaria I piętro), ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych na potrzeby ENEA S.A. w latach 2006/2007. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów biurowych (obejmujących: artykuły biurowe, artykuły papiernicze oraz artykuły eksploatacyjne do sprzętu biurowego (np.: tusze, tonery)) na potrzeby całej Spółki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: - dostawa papierniczych materiałów biurowych - dostawa piśmiennych materiałów biurowych - dostawa eksploatacyjnych materiałów biurowych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: kwota wadium: 42 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) potwierdzić posiadanie zdolności finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia poprzez przedstawienie informacji z banku o ilości posiadanych środków lub zdolności kredytowej Wykonawcy do kwoty 2 mln zł, e) wykazać wykonanie równoważnych dostaw w ilości nie mniejszej niż 1 w zakresie asortymentu i o wartości powyżej kwoty 1 mln zł dla jednego Zamawiającego w ciągu ostatnich trzech lat, tj. w latach 2003-2005, f) posiadać obroty w ostatnich trzech latach obrotowych (tj. w latach 2003-2005), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniejsze niż 4 mln zł w każdym roku, g) wnieść wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) stosowne pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynikają one z przepisów lub innych dokumentów dołączonych do oferty (np. z odpisu właściwego rejestru KRS). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) bilanse oraz rachunki zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe (2003-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, albo, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 w/w lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: Ponadto, Wykonawcy obowiązani są dołaczyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium, b) wykaz podwykonawców i powierzony im zakres zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca będzie realizował zamówienie siłami własnymi, informację tę należy zawrzeć w formularzu oferty, a załącznika nie dołączać do oferty, c) po jednej sztuce oferowanych materiałów biurowych (jedna sztuka dla jednej pozycji tabeli). Dotyczy to pozycji, które w tabeli cenowej oznaczone zostały "gwiazdką" [*], dla których wymagana jest próbka. Dokumenty przedkładane w ofercie mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RPUZ/P/0331/2006/BL. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.07.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 18.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.07.2006, godzina 10:30, ENEA S.A. Departament Korporacyjny w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 58, świetlica (parter).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.