eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Budowa świetlicy w miejscowości Wierzbice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Kobierzyce: Budowa świetlicy w miejscowości Wierzbice.
Numer ogłoszenia: 40205 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311969 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy w miejscowości Wierzbice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p/n /Budowa świetlicy w miejscowości Wierzbice./ Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: a) Projekt budowlano-wykonawczy b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana c) Dokumentacja geotechniczna - określająca warunki gruntowo-wodne terenu pod projektowane posadowienie budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr 158 w Wierzbicach, gm. Kobierzyce. d) Przedmiar robót - roboty budowlane e) Przedmiar robót - instalacje sanitarne f) Przedmiar robót - instalacje elektryczne g) Przedmiar robót - sieci wodociągowe Dokumentacja została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /FTM/ Tomasz Murmyło 51-212 Wrocław ul. Chmielna 1a, oraz Geoskop s. c. 50-424 ul. Krakowska 29 c i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Zakres zamówienia obejmuje: budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Wierzbice wraz z infrastrukturą towarzyszącą, wyposażeniem i oświetleniem na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Teren objęty zamówieniem: dz. nr 158, 72, 177/1, 85, 76, 75/4 obręb Wierzbice. Parametry projektowe obiektu: Powierzchnia zabudowy: 465 m2 Powierzchnia użytkowa: 400,48 m2 Długość obiektu: 33,19 m Szerokość obiektu: 15,79 m Wysokość budynku: 7,97 m Kubatura: 2.745,00 m3 Powierzchnia chodników: 188 m2 Zieleń: 1.651 m2 Przyłącze wodociągowe do świetlicy: PEHD 90 - 62 m Przyłącze kanalizacji sanitarnej do świetlicy: fi 160 PCV - ok. 85 m Parametry projektowe rozbudowywanej sieci wodociągowej: sieć wodociągowa PEHD 165: 272 m. Parking na 59 samochodów osobowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych i 1 miejsce postojowe dla autobusu (pow. łączna 796 m2). Oświetlenie parkingu - słupy parkowe ocynkowane o wysokosci 4 m., oprawy np. OCP (70 W), metalohalogenowe z metalową osłoną od góry (wg. załącznika nr 13) lub /równoważne/ - sztuk 7. Sprzęt p.poż. zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną (pkt. 2.13 dokumentacji). Wyposażenie kuchni w meble gastronomiczne zamiast zawartego w dokumentacji projektowo-technicznej i przedmiarze robót dokonać wg. załącznika nr 1 i 2 do pisma nr RŚZiZP 271.0105.11-009/12 z 10.01.2012 r. (ująć w kosztorysie ofertowym). Na Wykonawcy spoczywa dostawa i zamontowanie wyposażenia kuchni w sposób umożliwjający jej kompleksowe podłączenie, także wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych. Szczegóły w /w wymienionej dokumentacji projektowo-technicznej. Zamówienie obejmuje także (Wykonawca zawiera w kosztorysie ofertowym): 1) dostawę oraz montaż 1 sztuki tablicy przestrzennej z grafiką drukowaną, laminowaną z bokiem malowanym lub oklejanym w kolorze drewna lub brązu o wymiarach 960/400 mm zgodnie z załącznikiem graficznym - Tablica, 2) dostawę oraz montaż przy wszystkich drzwiach odbojów ściennych lub podłogowych, 3) dostawę wraz montażem mebli do świetlicy. Specyfikacja mebli: - Krzesło na stelażu metalowym (chromowanym), siedzisko eco skóra, kolor olcha - ilość 160 szt. (wg. orientacyjnej wizualizacji - załącznik graficzny nr 11), - Stół na stelażu metalowym (chromowanym), wymiary stołu 120x80x75, prostokątny z możliwością łączenia w jedną całość, płyta koloru olcha - ilość 30 szt. (wg. orientacyjnej wizualizacji - załącznik graficzny nr 12). UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje regałów bibliotecznych. Do Wykonawcy należy ponadto: Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznej, przedmiarów robót jak również inne tj. np. koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu, pozwolenia na użytkowanie itd. Wykonawca zobowiązany jest do brania udziału w imieniu Zamawiającego w czynnościach z związanych z włączeniem obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu jak np. zezwolenie z Urzędu Dozoru Technicznego, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wraz z pozwoleniem na użytkowanie włącznie. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje instrukcję przeciwpożarową, dokona wyposażenia i oznakowania w tym zakresie (a także dostawę i montaż koniecznego sprzętu p-poż. w tym zakresie, zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną), a także opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej wybudowanego obiektu. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na swój koszt uzyska opinię sanitarną wydaną przez Powiatowowego Inspektora Sanitarnego w zakresie wyrażonej zgody na zastosowanie użytych materiałów do wykonania przyłącza wodociągowego. Po wykonaniu zadania przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody. Wykonawca na swój koszt wykona badanie wydajności hydrantów (jeśli występują) przeprowadzone przez uprawnioną osobę (odpowiednio pobór próbek oraz wydajności przy obecności Inspektora Nadzoru). Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na gruntach przyległych. Wykonawca zobowiązany będzie do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zależności od potrzeb. Na spotkaniu przekazane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i służbami przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego, w szczególności w zakresie spełnienia wymagań służb eksploatujących sieć. Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym. Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren składowiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach (w tym 1 oryginał.), w skład której wejdą m. in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Wrocławiu na zastosowane materiały, f) ocena jakości wody na podstawie sprawozdań z laboratoryjnych badań wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym wykonane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną (pobór wody przez pracownika stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy obecności w miarę możliwości Inspektora Nadzoru). g) protokół z przeprowadzonej próby ciśnieniowej szczelności sieci wodociągowej, h) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, i) protokół włączeniowy do sieci podpisany przez przedsiębiorstwo wodno-kanal. (obecnie P.R.I.M. Exprim Sp. z o. o.), j) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, k) protokół wydajności hydrantów, l) dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na prezentowanej budowie, m) protokoły badań i prób, n) świadectwo energetyczne, o) geodezyjna mapa powykonawcza potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl, p) dokumentacja fotograficzna. q) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. Wykonawca utrzymuje i ponosi koszty utrzymania obiektu do czasu uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie oraz odbioru końcowego. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowo-technicznej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego uwzględniającego informacje zawarte w projekcie umowy dotyczące możliwości finansowania i SIWZ oraz uzgodni go z Zamawiającym. Łączna wartość wystawianych faktur częściowych VAT w poszczególnych latach finansowania nie może przekroczyć kwoty brutto: w roku 2012 - 1.200.000 zł, w roku 2013 - reszta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 31.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych Adam Ciepichał, ul. Kosynierów 42 C, 49-340 Lewin Brzeski, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3502236,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1797489,91

  • Oferta z najniższą ceną: 1797489,91 / Oferta z najwyższą ceną: 3105262,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.