eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Olsztyn: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 40194 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10113 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1, Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn. 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące warunki: muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny lub inny równoważny dokument potwierdzający, że produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom i przepisom bezpieczeństwa, muszą posiadać ważny termin przydatności, nie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostawy, środki płynne do utrzymania czystości powinny być pakowane w plastikowe pojemniki o pojemności zgodnej z opisem asortymentu. 3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie. Wielkości poszczególnych partii określi zamawiający. O wielkości każdej partii oraz terminie dostawy Zamawiający będzie zawiadamiał Wykonawcę telefonicznie, faksem lub pisemnie. 4. Przy każdorazowym odbiorze artykułów objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy przedłożenia odpowiednich dokumentów potwierdzających, iż dostarczone produkty spełniają wymagania określone w punkcie 2 niniejszego rozdziału SIWZ 5. Zamawiający sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy reklamację w formie pisemnej lub faksem. 6. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe środków i materiałów do utrzymania czystości zawarte jest w WYKAZIE PRODUKTÓW zawartym w rozdziale III SIWZ. Ilości poszczególnych środków i materiałów do utrzymania czystości zostały podane jako ilości maksymalne. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. 7. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych środków i materiałów do utrzymania czystości w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 8. Dostawy poszczególnych partii towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy w ilości i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wielkości poszczególnych partii towaru będzie określał Zamawiający w formie zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą pisemną na warunkach określonych w ogólnym wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 9. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych środków i materiałów do utrzymania czystości, zgodnie z przedłożoną ofertą. 10. Specyfika zamówienia, dotychczasowe doświadczenie oraz potrzeby Zamawiającego w zakresie utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Olsztyn wykazały, że sprawdzają się wyłącznie produkty określonej marki i o odpowiedniej gramaturze - przedstawione w WYKAZIE PRODUKTÓW. Stąd też część artykułów objętych przedmiotem niniejszego postępowania została opisana przez Zamawiającego w sposób określony w art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (poprzez podanie nazw własnych niektórych pożądanych wyrobów). W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, obejmujących środki lub materiały niezbędne do utrzymania czystości o wymaganiach jakościowych (parametrach, funkcjach lub właściwościach) nie gorszych niż wymienione w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który zaproponuje produkt równoważny ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jaki produkt równoważny proponuje w miejsce artykułu pożądanego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje artykuł równoważny (tj. o innej nazwie) o parametrach, funkcjach lub właściwościach nie gorszych niż wymagane w SIWZ, należy w formularzu cenowym pn. WYKAZ PRODUKTÓW WRAZ Z KALKULACJĄ CENY podać odpowiednie parametry, funkcje, właściwości oraz nazwę proponowanego produktu równoważnego oraz dołączyć jego próbkę wraz ze szczegółowym opisem produktu, a także zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany produkt równoważny będący przedmiotem zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ. Natomiast w przypadku gdy parametry, funkcje, właściwości lub nazwa oferowanego produktu są zgodne z wymaganymi (takie same jak w opisie), należy wpisać: zgodnie z opisem. Ww próbki, opisy i zaświadczenia są wymagane tylko w przypadku, gdy Wykonawca proponuje równoważny produkt do utrzymania czystości o parametrach, funkcjach lub właściwościach nie gorszych niż wymagane w SIWZ. W przypadku gdy oferowany produkt jest taki sam jak w opisie, ww próbki oraz dokumenty nie są wymagane. 11. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca zaproponował produkty, wymienione w poz. Nr 20 WYKAZU PRODUKTÓW (tj. ręczniki papierowe) w opakowaniach innych niż określone w SIWZ, z tym, że całkowite ilości oferowanych produktów muszą być zgodne z ilościami wymaganymi przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00 - Rękawice 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 37.82.38.00 - Papier wielowarstwowy i tektura 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 110694.26 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAKO OPAKOWANIA A. Bartkowska, J. Wiszowaty Spółka Jawna, ul. Bielska 61, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 110694.26
  • Oferta z najniższą ceną: 110694.26 oferta z najwyższą ceną: 116243.65
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.