eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Olsztyn: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 10113 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn , Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości dla Urzędu Miasta Olsztyn. 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące warunki: muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny lub inny równoważny dokument potwierdzający, że produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom i przepisom bezpieczeństwa, muszą posiadać ważny termin przydatności, nie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostawy, środki płynne do utrzymania czystości powinny być pakowane w plastikowe pojemniki o pojemności zgodnej z opisem asortymentu. 3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie. Wielkości poszczególnych partii określi zamawiający. O wielkości każdej partii oraz terminie dostawy Zamawiający będzie zawiadamiał Wykonawcę telefonicznie, faksem lub pisemnie. 4. Przy każdorazowym odbiorze artykułów objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy przedłożenia odpowiednich dokumentów potwierdzających, iż dostarczone produkty spełniają wymagania określone w punkcie 2 niniejszego rozdziału SIWZ 5. Zamawiający sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy reklamację w formie pisemnej lub faksem. 6. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe środków i materiałów do utrzymania czystości zawarte jest w WYKAZIE PRODUKTÓW zawartym w rozdziale III SIWZ. Ilości poszczególnych środków i materiałów do utrzymania czystości zostały podane jako ilości maksymalne. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. 7. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych środków i materiałów do utrzymania czystości w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 8. Dostawy poszczególnych partii towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy w ilości i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wielkości poszczególnych partii towaru będzie określał Zamawiający w formie zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą pisemną na warunkach określonych w ogólnym wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 9. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych środków i materiałów do utrzymania czystości, zgodnie z przedłożoną ofertą. 10. Specyfika zamówienia, dotychczasowe doświadczenie oraz potrzeby Zamawiającego w zakresie utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Olsztyn wykazały, że sprawdzają się wyłącznie produkty określonej marki i o odpowiedniej gramaturze - przedstawione w WYKAZIE PRODUKTÓW. Stąd też część artykułów objętych przedmiotem niniejszego postępowania została opisana przez Zamawiającego w sposób określony w art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (poprzez podanie nazw własnych niektórych pożądanych wyrobów). W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, obejmujących środki lub materiały niezbędne do utrzymania czystości o wymaganiach jakościowych (parametrach, funkcjach lub właściwościach) nie gorszych niż wymienione w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który zaproponuje produkt równoważny ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jaki produkt równoważny proponuje w miejsce artykułu pożądanego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje artykuł równoważny (tj. o innej nazwie) o parametrach, funkcjach lub właściwościach nie gorszych niż wymagane w SIWZ, należy w formularzu cenowym pn. WYKAZ PRODUKTÓW WRAZ Z KALKULACJĄ CENY podać odpowiednie parametry, funkcje, właściwości oraz nazwę proponowanego produktu równoważnego oraz dołączyć jego próbkę wraz ze szczegółowym opisem produktu, a także zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany produkt równoważny będący przedmiotem zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ. Natomiast w przypadku gdy parametry, funkcje, właściwości lub nazwa oferowanego produktu są zgodne z wymaganymi (takie same jak w opisie), należy wpisać: zgodnie z opisem. Ww próbki, opisy i zaświadczenia są wymagane tylko w przypadku, gdy Wykonawca proponuje równoważny produkt do utrzymania czystości o parametrach, funkcjach lub właściwościach nie gorszych niż wymagane w SIWZ. W przypadku gdy oferowany produkt jest taki sam jak w opisie, ww próbki oraz dokumenty nie są wymagane. 11. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca zaproponował produkty, wymienione w poz. Nr 20 WYKAZU PRODUKTÓW (tj. ręczniki papierowe) w opakowaniach innych niż określone w SIWZ, z tym, że całkowite ilości oferowanych produktów muszą być zgodne z ilościami wymaganymi przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00 - Rękawice 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 37.82.38.00 - Papier wielowarstwowy i tektura 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1)zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną dostawę środków czystości o wartości co najmniej równej kwocie 100.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 4) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt. 1.3) zostały zrealizowane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) Wypełniony Formularz cenowy na dostawę środków i materiałów do utrzymania czystości - wg załączonego wzoru, który stanowi zał. nr 3 do SIWZ, 6) Próbka artykułu wraz ze szczegółowym opisem produktu, a także zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany produkt równoważny będący przedmiotem zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje artykuł równoważny (tj. o innej nazwie) o parametrach, funkcjach lub właściwościach nie gorszych niż wymagane w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ będzie do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 w godz. 8:00 - 15:30, lub zostanie przesłana za pośrednictwem Poczty Polskiej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 402), Pl. Jana Pawła II 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Informacje dodatkowe: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Otwarcie ofert nastąpi 20.01.2009 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402 (IV p.). 3. Znak sprawy: ZP.d.3410-2/09..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.