eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Modernizacja przełączników sieci LAN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Olsztyn: Modernizacja przełączników sieci LAN
Numer ogłoszenia: 401892 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie , ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5327405, faks 089 5339174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przełączników sieci LAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przełączników sieci LAN Zamawiającego polegająca na dostawie, instalacji i konfiguracji przełączników wg. najlepszych praktyk producenta sprzętu. Zamawiający chce dokonać modernizacji sieci LAN w celu dostosowania infrastruktury do obsługi wykorzystywanego systemu telefonii IP (m.in. zasilanie telefonów IP poprzez przełączniki z możliwością obsługi PoE+), podniesienia jej wydajności oraz bezpieczeństwa. - Celem postępowania jest dostarczenie następujących elementów: Serwerownia 017 - Przełącznik 48-portowy 10 100 1000 PoE+ o wymaganiach szczegółowych zdefiniowanych w Tabeli nr 1 - 2 moduły 10GBase-SR do instalacji w oferowanym przełączniku Parter pok. 19 - Przełącznik 48-portowy 10 100 1000 PoE+ o wymaganiach szczegółowych zdefiniowanych w Tabeli nr 1 - 2 moduły 10GBase-SR do instalacji w oferowanym przełączniku I piętro pok. 126 - Punkt centralny sieci - tworzony przez 3 przełączniki 48-portowe 10 100 1000 PoE+ o wymaganiach szczegółowych zdefiniowanych w Tabeli nr 2 - 6 modułów 10GBase-SR do instalacji w oferowanych przełącznikach - UWAGA - Aby zapewnić bezproblemowe zamknięcie pętli stakującej (zarówno danych, jak i zasilania) należy przewidzieć przynajmniej po jednym kablu o długości co najmniej 1 metra dla magistrali danych i zasilania III piętro pok. 314 - Przełącznik 48-portowy 10 100 1000 PoE+ o wymaganiach szczegółowych zdefiniowanych w Tabeli nr 1 - 2 moduły 10GBase-SR do instalacji w oferowanym przełączniku Przełączniki z pomieszczeń Serwerowania 017, Parter pok. 19 i III piętro pok. 314 będą dołączane do przełącznika centralnego umieszczonego na I piętrze pok. 126 za pomocą zagregowanego łącza światłowodowego 2x10GBase-SR, które jest już zainstalowane u Zamawiającego. Długości traktów światłowodowych: - I piętro pok. 126 - III piętro pok. 314 - 59m - I piętro pok. 126 - Serwerowania 017 - 46m - I piętro pok. 126 - Parter pok. 19 - 35m Nie jest wymagane, aby moduły SFP SFP+ i inne wykorzystywane w projekcie wkładki optyczne oferowane w tym postępowaniu pochodziły od tego samego dostawcy, co oferowane przełączniki. Dostarczone moduły SFP SFP+ muszą w pełni współpracować z dostarczonymi przełącznikami oraz być w pełni kompatybilne z dostarczonym sprzętem. Nowe urządzenia będą instalowane dokładnie w tych samych lokalizacjach, co poprzednie. Pozwoli to na podłączenie sprzętu dokładnie do tych samych wtyczek kabli światłowodowych. Wykonawca w razie nieodpowiednich zakończeń przewodów światłowodowych u Zamawiającego zapewni wszystkie potrzebne przewody połączeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ do pobrania na stronie Zamawiającego : www.nfz-olsztyn.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.40.00.00 - Sieci 32.42.80.00 - Modernizacja sieci 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: A. Wniesienie wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK Nr: 48 1130 1189 0025 0005 8820 0003 5. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Wykonawca musi dołączyć do oferty. B. Zwrot i zatrzymanie wadium: 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art 46 ust. 4a ustawy PZP. 2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających oferowane dostawy/usługi wskazane w SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien złożyć wykaz wykonanych prac dostaw o wartości nie mniejszej jak 200 tys. zł podobnych urządzeń sieciowych - przełączników w raz z instalacją i konfiguracją u co najmniej 2 użytkowników wraz z dokumentami potwierdzającymi dostawę, instalację, konfigurację (referencje, pisma potwierdzające), że zostały wykonane należycie i dla jakiej instytucji/firmy lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, iż dysponuje bądź będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającą tytuł inżyniera z certyfikatem oferowanego sprzętu potwierdzonym przez producenta sprzętu tj: - Dysponować minimum jednym inżynierem z najwyższym stopniem certyfikacji producenta oferowanego sprzętu z zakresu wdrażania sieci LAN, - Dysponować minimum jednym inżynierem z średnim stopniem certyfikacji producenta oferowanego sprzętu zakresu wdrażania sieci LAN; - Dysponować minimum jednym inżynierem z zaawansowanym stopniem certyfikacji producenta oferowanego sprzętu z zakresu instalacji i zarządzaniem technologiami głosowymi opartymi na sieciach IP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz wykonanych prac dostaw o wartości nie mniejszej jak 200 tys. zł podobnych urządzeń sieciowych - przełączników wraz z instalacją i konfiguracją u co najmniej 2 użytkowników wraz z dokumentami potwierdzającymi dostawę, instalację, konfigurację (referencje, pisma potwierdzające), że zostały wykonane należycie i dla jakiej instytucji/firmy lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujących się kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającą tytuł inżyniera z certyfikatem oferowanego sprzętu potwierdzonym przez producenta sprzętu (do wykazu osób należy dołączyć kopie certyfikatów) tj: - Dysponuje minimum jednym inżynierem z najwyższym stopniem certyfikacji producenta oferowanego sprzętu z zakresu wdrażania sieci LAN, - Dysponuje minimum jednym inżynierem z średnim stopniem certyfikacji producenta oferowanego sprzętu zakresu wdrażania sieci LAN; - Dysponuje minimum jednym inżynierem z zaawansowanym stopniem certyfikacji producenta oferowanego sprzętu z zakresu instalacji i zarządzaniem technologiami głosowymi opartymi na sieciach IP.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia (w dniach kalendarzowych) - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki ul. Żołnierska 16; 10-561 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki ul. Żołnierska 16; 10-561 Olsztyn I piętro, pokój 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.