Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny, do kontaktów: Mariusz Mariak, Iwona Czebatul, ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229822, e-mail: Wieslaw.Kowalski@arimr.gov.pl, http://www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny, Mariusz Mariak, Iwona Czebatul, ul. Św. Wojciecha 2/15, 10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210913, 089 5230033, fax 089 5229834, e-mail: warminsko_mazurski@arimr.gov.pl, http://www.arimr.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny, Mariusz Mariak, Iwona Czebatul, ul. Św. Wojciecha 2/15, 10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210913, 089 5230033, fax 089 5229834, e-mail: warminsko_mazurski@arimr.gov.pl, http://www.arimr.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny, Mariusz Mariak, Iwona Czebatul, ul. Św. Wojciecha 2/8, 10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210913, 089 5230033, fax 089 5229834, e-mail: warminsko_mazurski@arimr.gov.pl, http://www.arimr.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych (wkładów drukujących, głowic drukujących, zestawów konserwacyjnych) do urządzeń biurowych (drukarek, faksów, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych): I dostawa - w terminie 10 dni od daty udzielenia zamówienia, II dostawa w terminie 7 dni od momentu złożenia zapotrzebowania, które nastąpi nie później niż do dnia 30.11.2005 r. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: I dostawa: Oddział Regionalny w Olsztynie i 19 Biur Powiatowych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego; II dostawa: Oddział Regionalny w Olsztynie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 07.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 5000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na kwotę nie mniejszą niż cena brutto oferowanych materiałów objętych I dostawą. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż cena brutto oferowanych materiałów objętych I dostawą. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.09.2005, cena - 10.74. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 45 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.09.2005, godzina 12:30, Olsztyn, ul. Św. Wojciecha 2/12 pokój nr 2.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.08.2005.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę pieca do mineralizacji mikrofalowej ciśnieniowej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie oraz podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie w 2024 roku
- "Usługa wykonania nasadzeń kompensacyjnych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie"
- Zakup samochodu typu bus do przewozu osób zatrzymanych i nietrzeźwych
- Dostawa podłoży i pożywek do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.