eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Prudnik: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.
Numer ogłoszenia: 401152 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, faks 077 4067800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących dezynfekcję chemiczno-termiczną bielizny, dezynfekcję komorową materacy oraz przedmiotów nie nadających się do chemiczno-termicznej dezynfekcji w procesie prania (np. poduszki, kołdry), czyszczenie chemiczne, moczenie, maglowanie, prasowanie, bieżące naprawy krawieckie( naprawy zaszywania, cerowania, przyszywania guzików, troczków, zamków błyskawicznych), segregację bielizny czystej z zachowaniem podziału na asortyment, komórkę przeznaczenia, pakowanie w worki oraz transport bielizny fasonowej w pozycji wiszącej, pakowanie, znakowanie oraz transport, bielizny szpitalnej będącej własnością Zamawiającego, (pod pojęciem bielizny szpitalnej należy rozumieć wszystkie rzeczy, które należy prać tzn. pościel, ubrania, koce, firany, zasłony ręczniki, ubrania ochronne itp.). Szacunkowa średnia ilość roczna suchego prania wynosi około 80400 kg w okresie 2 lat, a w skali jednego miesiąca ustala się na około 3350 kg. Do obciążenia będzie liczony każdy 1 kg prania już wypranego, czystego i suchego. Usługi pralnicze obejmują m.in.: a. dostawę i odbiór (czystej, brudnej bielizny i odzieży) od i do Zamawiającego, transport odbywać się będzie transportem oferenta w godzinach i terminach określonych w umowie. Transport musi odbywać się środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny brudnej i czystej z zachowaniem podziału oraz zapewnić przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej i jej nie gniecenie. Miejsca, z których i do których należy odbierać i dostarczać pranie: Szpital przy ul. Piastowskiej 64, budynek ZOL w Głogówku, ul. Konopnickiej 2. b. pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie, obejmować będzie pranie bielizny szpitalnej i operacyjnej połączone z pełną dezynfekcją chemiczno-termiczną, która jest zgodna z zaleceniami PZH; maglowanie wymagane jest w przypadku bielizny pościelowej, operacyjnej, podkładów i ręczników, a prasowanie w przypadku bielizny fasonowej, chyba, że co innego wynika z zaleceń producenta odzieży i bielizny ochronnej. c. dezynfekcja w komorze - materace d. czyszczenie chemiczne - koce, poduszki, inne e. sortowanie i segregacja poszczególnych asortymentów odzieży musi odbywać się według podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia, a następnie powinno być zapakowane do pojedynczych paczek lub worków. f. przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej; g. przeprowadzenie dezynfekcji; h. stosowanie technologii prania zleconej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczno-higieniczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitalnych-odpowiedni do rodzaju bielizny dobór technologii (np. odzież ochronna musi być prana oddzielnie, a pościel skażona poddana dezynfekcji) z zastosowaniem środków i preparatów, posiadających na mocy przepisów odrębnych, atesty oraz dopuszczenia, ze szczególnym uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących w temperaturze 40 stopni. Środki piorące nie mogą zawierać w swoim składzie chloru. i. świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania, j. naprawę, zszywanie, cerowanie, przyszywanie troczków, przyszywanie guzików k. znakowanie odzieży, która uwzględniać ma dane identyfikacyjne szpitala, oddziału, użytkownika. Wykonawca do wykonania niniejszej usługi musi dysponować odpowiednim samochodem transportowym do przewozu bielizny czystej i brudnej dopuszczonym przez odpowiednie służby epidemiologiczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy więcej niż 20% wartości udzielonego zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy aktualne pozwolenie, opinia Państwowego Inspektora sanitarnego na pranie bielizny i odzieży szpitalnej oraz Oświadczenie załącznik nr II.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy wykaz ważniejszych zamówień (co najmniej jedno) w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres działalności jest krótszy niż 3 lata zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna taką usługę, która została zrealizowana lub jest w trakcie realizacji a której wartość zamówienia jest większa lub równa 218 688 zł wraz z co najmniej jednym listem referencyjnym od poprzednich zamawiających zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- załącznik nr III oraz Oświadczenie załącznik nr II.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy załączniki potwierdzające, że posiada: Załącznik I 2 do SIWZ. 1. komorę dezynfekcyjną oraz automatyczny system dozowania środków piorących i dezynfekujących 2. wózki jezdne 3. pralnicę tunelową i automatyczne urządzenie do mycia wózków. Załącznik I4 do SIWZ 4. środki transportu, które muszą być przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej (posiadające szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną (Wymaga się dysponowania min. 2 samochodami), należy załączyć dokument, potwierdzający dopuszczenie środka transportowego, którym Wykonawca będzie świadczył usługi na rzecz Zamawiającego, do przewozu bielizny brudnej i czystej, wydany przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne. Załącznik I 3 do SIWZ 5. Wykaz środków piorących jakich Wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze świadectwami dopuszczenia i certyfikatami zgodności CE oraz Oświadczenie załącznik II.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załącznik II.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • i) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz Oświadczenie załącznik II.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis technologiczny pralni.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - System techniczny (znakowania całości bielizny i odzieży oraz wprowadzania do systemu informatycznego) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Tel. 077/4067885, fax. 077/4067872 e-mail: pcm@pcm.prudnik.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Sekretariat Tel. 077/4067885, fax. 077/4067872.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.