eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla medycznego dla pacjenta do laparoskopii i podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli dla PCM S.A. w Prudniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Prudnik: Dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla medycznego dla pacjenta do laparoskopii i podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli dla PCM S.A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 400902 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, faks 077 4067800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla medycznego dla pacjenta do laparoskopii i podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli dla PCM S.A. w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla medycznego i podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli dla PCM S.A. w Prudniku. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do:Szpitala przy ul. Piastowskiej 64 w Prudniku, ZOL przy ul. Konopnickiej 2 w Głogówku Zamówienie składa się z trzech części: I część zamówienia: dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli i transportem II część zamówienia: dostawa podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli i transportem III część zamówienia: dostawa dwutlenku węgla wraz z dzierżawą butli i transportem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia A. Tlen medyczny: Tlen medyczny wykorzystywany będzie przy leczeniu pacjentów PCM SA NZOZ w Prudniku. Minimalna zawartość tlenu: 99,5%. Dostawa tlenu związana jest bezpośrednio z dzierżawą butli, w których tlen będzie dostarczany. a. Dostawa tlenu w butlach o pojemności 40 l. Ogólna planowana ilość zamawianych m3 tlenu: w butlach 40 l poj. wynosi ok. 18 432 m3 na 2 lata (9216 m3/rok). Przedmiotem zamówienia będzie dostawa łącznie ok. 30 butli tygodniowo, przy czym butle dostarczane będą do: 1. Szpitala przy ul. Piastowskiej 64 w Prudniku w ilości ok. 25 butli na tydzień 2. ZOL przy ul. Konopnickiej 2 w Głogówku w ilości ok. 5 butli na tydzień. b. dostawy tlenu w butlach o pojemności 10 l. w ilości ok. 384 m3 na 2 lata c. dostawy tlenu w butlach 2 l pojemności w ilości ok. 103,2 m3 dla ratownictwa medycznego do szpitala w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64. B. Podtlenek azotu. Planowane dostawy podtlenku azotu w ilości ok. 56 kg (8 szt. butli o poj. 10 l.w ciągu 2 lat) w okresie obwiązywania umowy. C. Dwutlenek węgla. Planowane dostawy w ilości ok. 36 kg (6 szt. butli o poj. 10 l. w ciągu 2 lat) w okresie obowiązywania umowy . D. Dostawa podtlenku azotu i dwutlenku węgla do szpitala przy ul. Piastowskiej 64 w Prudniku. Dostawa w butlach 10l. E. Tlen i Podtlenek azotu wykorzystywany będzie przy leczeniu pacjentów w związku z tym powinien spełniać wymagania Europejskiej Farmakopei. F. Wielkość dostaw poszczególnych gazów uzależniona będzie od potrzeb placówek PCM S.A.. G. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych butli z tlenem, podtlenkiem azotu i dwutlenkiem węgla, w tym również dzierżawy butli. Ilości zamawianego tlenu, podtlenku azotu i dwutlenku węgla uzależnione będą od zapotrzebowania na poszczególnych oddziałach, a te z kolei od ilości pacjentów, którzy wymagają podawania tych gazów. H. Ustala się, że tlen dostarczany będzie w butlach 40 litrowych, w których znajdować się będzie 6,4m3 tlenu medycznego, oraz butlach 10 litrowej i 2 litrowej pojemności dla potrzeb ratownictwa medycznego, podtlenek azotu i dwutlenek węgla w butlach 10 litrowych, w których znajdować się będzie odpowiednio 6 kg dwutlenku węgla i 7 kg podtlenku azotu. Butle muszą być zakonserwowane i zalegalizowane. I. Zamawiający będzie dzierżawił butle, w których dostarczany będzie tlen medyczny, podtlenek azotu medyczny dla pacjenta do laparoskopii i dwutlenek węgla medyczny płacąc kwotę za tzw. butlodzień, czyli okres, w którym butle znajdować się będą w posiadaniu Zamawiającego. J. Zamawiający zastrzega sobie możliwość posiadania większej ilości butli, ze względu na konieczność zagwarantowania rezerwy. Za butle będące w posiadaniu na cele rezerw, Zamawiający uiszczać będzie również opłatę dzierżawną. K. Kwota za transport będzie rozliczana w stawkach za transport- kurs niezależnie od ilości dostarczanych butli. L. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zamawiania transportu do dwóch swoich jednostek organizacyjnych tj. Szpital Prudnik ul. Piastowska 64 i ZOL Głogówek ul. Konopnickiej 2 dostawa zostanie policzona jako jeden kurs -jedna trasa. M. Jeśli Oferent wygra więcej niż jedną część zamówienia, będzie on obciążał jedną kwotą za 1 kurs Zamawiającego, przypadku zamawiania przedmiotu zamówienia wchodzącego w skład np. dwóch przedmiotów zamówienia. Działania te mają na celu ograniczyć koszty Zamawiającego związane z usługami transportowymi. N. Ustala się, że dostawy realizowane będą jeden raz w tygodniu - dotyczy tlenu medycznego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy tlenu w okresach krótszych niż tygodniowych, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy więcej niż 20% wartości udzielonego zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek bedzie spełniony jeżeli oferent dołączy koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy wykaz ważniejszych zamówień w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, wraz z co najmniej dwoma referencjami od poprzednich zamawiających zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości oferty netto - załącznik nr III oraz oświadczenie Załącznik nr II

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy oświadczenie Załącznik nr II.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy oświadczenie Załącznik nr II.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz oświadczenie Załącznik nr II .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający, że tlen medyczny jest produktem leczniczym dopuszczonym do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Specyfikacja produktu dla tlenu medycznego. Dokument potwierdzający, że podtlenek azotu jest produktem leczniczym dopuszczonym do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dokument potwierdzający, że dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii jest wpisany do rejestru wyrobów medycznych. Certyfikat CE na dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii. Deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę na dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Tel. 077/4067885, fax. 077/4067872.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Sekretariat Tel. 077/4067885, fax. 077/4067872.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli i transportem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen medyczny wykorzystywany będzie przy leczeniu pacjentów PCM SA NZOZ w Prudniku. Minimalna zawartość tlenu: 99,5%. Dostawa tlenu związana jest bezpośrednio z dzierżawą butli, w których tlen będzie dostarczany. a. Dostawa tlenu w butlach o pojemności 40 l. Ogólna planowana ilość zamawianych m3 tlenu: w butlach 40 l poj. wynosi ok. 18 432 m3/2 lata (9216 m3/rok). Przedmiotem zamówienia będzie dostawa łącznie ok. 30 butli tygodniowo, przy czym butle dostarczane będą do: 1. Szpitala przy ul. Piastowskiej 64 w Prudniku w ilości ok. 25 butli / tydzień 2. ZOL przy ul. Konopnickiej 2 w Głogówku w ilości ok. 5 butli / tydzień. b. dostawy tlenu w butlach o pojemności 10 l. w ilości ok. 384 m3 / 2lata c. dostawy tlenu w butlach 2 l pojemności w ilości ok. 103,2 m3 dla ratownictwa medycznego do szpitala w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli i transportem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane dostawy podtlenku azotu w ilości ok. 56 kg (8 szt. butli o poj. 10 l.w ciągu 2 lat) w okresie obwiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dwutlenku węgla wraz z dzierżawą butli i transportem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane dostawy w ilości ok. 36 kg (6 szt. butli o poj. 10 l. w ciągu 2 lat) w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.