eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek Wielkopolski › Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowegoRecepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski Nr umowy POKL.09.01.02-30-101/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Borek Wielkopolski: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego: Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski Nr umowy POKL.09.01.02-30-101/11
Numer ogłoszenia: 400514 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borek Wlkp. , Rynek 1, 63-810 Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5716120, faks 065 5715893.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.borekwlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego: Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski Nr umowy POKL.09.01.02-30-101/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla dzieci z klas I - III szkół podstawowych z Gminy Borek Wlkp. w ramach projektu systemowego pn: Recepta na lepsze jutro -Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie: - zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, - zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, - zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, - zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy, - zajęć gier i zabaw ogólnorozwojowych, - zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, - zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych. Zajęcia prowadzone będą w wymiarze 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla każdej z grup w wymienionych niżej placówkach oświatowych. Do obowiązków prowadzącego będzie należało: -uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach; -sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka; -dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć; -opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski i przedstawienie do akceptacji koordynatorowi projektu; -prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ( ... godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012r. wg zaakceptowanego planu pracy; -dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; -informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów, -przeprowadzenie ewaluacji zajęć - dwa razy w trakcie trwania projektu oraz przekazanie wniosków szkolnemu koordynatorowi; -prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. -wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; -ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; -zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; -decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; -bieżące informowanie koordynatora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy; -oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z koordynatorem projektu. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 25 części. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z koordynatorem projektu. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć wg harmonogramu opracowanego i uzgodnionego z dyrektorem szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie. Celem głównym (ogólnym) projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Borek Wlkp. Do celów szczegółowych projektu należą: a) zapewnienie dzieciom klas I-III szkół podstawowych gminy Borek Wlkp. oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnej z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, b) zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w w/w szkołach aktywizujących metod nauczania, c) zwiększenie dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy pedagogiczno-psychologicznej udzielanej dzieciom, w szczególności dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, realizowanej na zajęciach terapeutycznych (terapii psychologicznej), d) wyszczególnienie i opis metod realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, e) wyszczególnienie i opis form realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, f) zadania, g) treści i struktura programu zajęć, h) procedury/ metody osiągania celów, i) spodziewane efekty/rezultaty (ze szczególnym uwzględnieniem rezultatów zawartych w projekcie), j) ewaluacja programu ( ocena przydatności i skuteczności przeprowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów), k) ewentualne załączniki (np. zdjęcia, rysunki)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium celem udziału w przetargu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, b) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki lub  w zakresie rewalidacji; wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z tyflopedagogiki lub w zakresie rewalidacji; wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie rewalidacji do realizacji specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, - wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki opiekuńczej; lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie terapii pedagogicznej do realizacji zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii do realizacji zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej do realizacji zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej do realizacji zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do realizacji zajęć artystycznych, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do realizacji zajęć muzycznych, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do realizacji zajęć plastycznych, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej języka angielskiego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Zamawiający wymaga: dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, odpowiednio do wybranej części zamówienia: a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, b) wykonawcy poszczególnych zadań musza spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki lub  w zakresie rewalidacji; wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z tyflopedagogiki lub w zakresie rewalidacji; wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie rewalidacji do realizacji specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, - wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki opiekuńczej; lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie terapii pedagogicznej do realizacji zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii do realizacji zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej do realizacji zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej do realizacji zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do realizacji zajęć artystycznych, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do realizacji zajęć muzycznych, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do realizacji zajęć plastycznych, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej języka angielskiego. Jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, nie jest pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymuje się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowegoco najmniej nauczyciela kontraktowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Zamawiający wymaga: dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, odpowiednio do wybranej części zamówienia: a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, b) wykonawcy poszczególnych zadań musza spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki lub  w zakresie rewalidacji; wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z tyflopedagogiki lub w zakresie rewalidacji; wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie rewalidacji do realizacji specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, - wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki opiekuńczej; lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie terapii pedagogicznej do realizacji zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii do realizacji zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej do realizacji zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej do realizacji zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do realizacji zajęć artystycznych, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do realizacji zajęć muzycznych, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do realizacji zajęć plastycznych, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej języka angielskiego. Jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, nie jest pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymuje się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowegoco najmniej nauczyciela kontraktowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy (projekcie) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borekwlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Borku Wlkp. ul. Rynek 1 63-810 Borek Wlkp. BIURO OBSŁUGI KLIENTA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Borku Wlkp. ul. Rynek 1 63-810 Borek Wlkp. SEKRETARIAT pokój Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski Nr umowy POKL.09.01.02-30-101/11 złożony i wyłoniony w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Liczba godzin ogółem: 60 h Podział na grupy: 2 grupy Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Liczba godzin ogółem: 60 h Podział na grupy: 2 grupy Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Borku Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Wycisłowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Wycisłowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Wycisłowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Gry i zabawy ogólnorozwojowe - Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Wycisłowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: gry i zabawy ogólnorozwojowe Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Wycisłowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - Szkoła Podstawowa w Zalesiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Gry i zabawy ogólnorozwojowe - Szkoła Podstawowa w Zalesiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: gry i zabawy ogólnorozwojowe Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - Szkoła Podstawowa w Zalesiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Liczba godzin ogółem: 60 h Podział na grupy: 2 grupy Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - Szkoła Podstawowa w Zalesiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - Zespół Szkół im. Jana Pawła II Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zimnowodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - Zespół Szkół im. Jana Pawła II Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zimnowodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - Zespół Szkół im. Jana Pawła II Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zimnowodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Liczba godzin ogółem: 60 h Podział na grupy: 2 grupy Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy - Zespół Szkół im. Jana Pawła II Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zimnowodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - Zespół Szkół im. Jana Pawła II Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zimnowodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia korekcyjno-kompensacyjne Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - Zespół Szkół im. Jana Pawła II Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zimnowodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Liczba godzin ogółem: 30 h Podział na grupy: 1 grupa Harmonogram: - od września 2011 do 30 czerwca 2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.