eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Krok do przodu realizowanego przez MOPS w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Bydgoszcz: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Krok do przodu realizowanego przez MOPS w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 400224 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy , ul. Ogrodowa 9, 85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 325-44-10, faks 52 3215535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsbydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Krok do przodu realizowanego przez MOPS w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Krok do przodu realizowanego przez MOPS w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 2 do nr 17..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ dot. części nr 14-spawanie metodą MAG.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy to: wiedzy i doświadczenia; osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów,potencjału technicznego zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy (dot. każdej części) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko w przypadku, gdy zmiany będą wynikały z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj: a) zmiana lub przedłużenie terminu realizacji szkolenia Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 9 85-043 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 9 85-043 Bydgoszcz II piętro p.46.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.11.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Krok do przodu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: barman-kelner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: -blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h dydaktycznych na 1 osobę ( w tym 20h teorii, 100h praktyki), -1 godzina dydaktyczna - 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, -termin realizacji: od III dekady października do 6 grudnia 2013 r. -zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), -szkolenie BHP, -podstawy działania lokalu gastronomicznego i baru, -podstawy sztuki kelnerskiej, -wyposażenie sali konsumpcyjnej, -przygotowanie stołu dla konsumenta, -typologia potraw, -obsługa klienta przy stole, -podstawy sztuki barmańskiej, -szkło barowe i jego zastosowanie, -obsługa sprzętu używanego przez barmanów, -typologia napojów bezalkoholowych i alkoholowych, -przygotowanie i serwowanie napojów bezalkoholowych i alkoholowych, -rozwój umiejętności interpersonalnych, -techniki sprzedaży w lokalu gastronomicznym i barze, -obsługa kas fiskalnych, -ćwiczenia kompletnej obsługi klienta przy barze i w lokalu gastronomicznym,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Brukarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje : 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 120 h dydaktycznych na 1 osobę ( w tym 20h teorii, 100h praktyki), 2)termin realizacji: od III dekady października do 6 grudnia 2013 r. 3)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 4)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 5)szkolenie BHP, 6)odczytywanie projektów brukarskich, 7)szkicowanie projektów brukarskich, 8)obsługa niwelatora i poziomicy, 9)zastosowanie i obsługa narzędzi brukarskich ręcznych, 10)zastosowanie i obsługa maszyn brukarskich, 11)systematyka materiałów stosowanych w brukarstwie, 12)organizacja pracy i rozliczanie prac brukarskich, 13)przygotowanie podłoża do prac brukarskich, 14)ustawianie obrzeży, krawężników, oporników, 15)układanie kostki betonowej i granitowej w różne wzory..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: catering - kompleksowe przygotowywanie imprez okolicznościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1) blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h dydaktycznych ( w tym 20h teorii, 100h praktyki), 2) termin realizacji: od III dekady października do 6 grudnia 2013 r. 3) 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 4) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 5) szkolenie BHP, 6) struktury organizacyjne imprez, 7) rodzaje i gatunki szkła, 8) techniki składania serwetek, 9) obsługa baru, 10) sporządzanie potraw i ich dekorowanie, 11) techniki nakrywania stołów 12) przyjęcia cocktail-party i inne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Florystyka (bukieciarstwo) z obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 80 godzin dydaktycznych na 1 osobę, 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)pielęgnacja kwiatów, narzędzia i środki techniczne, 5)kompozycje z roślin suchych, sztucznych i żywych, 6)dekoracje i kompozycje z kwiatów ciętych, 7)kompozycje w naczyniach, 8)układanie bukietów i wiązanek okolicznościowych (ślubne, komunijne, żałobne itp.), 9)dekoracje i stroiki świąteczne i okolicznościowe, 10)techniki barw, klejenia, drutowania, wiązania, 11)techniki sprzedaży, 12)obsługa kas fiskalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: fryzjerstwo damskie i męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1) blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 150 h dydaktycznych na 1 osobę ( w tym 40h teorii, 110h praktyki), 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)szkolenie BHP, 5)specyfika działania salonu fryzjerskiego, 6)narzędzia i osprzęt fryzjerski, 7)techniki mycia głowy, 8)podstawy stylizacji, stylizacja okazjonalna, najnowsze trendy stylizacji, 9)techniki strzyżeń, 10)koloryzacje, błędy w koloryzacji i sposoby ich korekty, 11)ondulacja i jej sposoby, 12)rozwój umiejętności interpersonalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kierowca wózka widłowego z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 92 h dydaktyczne na 1 osobę ( w tym 40h praktycznej nauki jazdy wózkiem), 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)1 grupa szkoleniowa: 10-12 osób, 5)wiadomości z zakresu BHP, 6)typy stosowanych wózków jezdniowych, 7)budowa wózka, 8)czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózka, 9)czynności kierowcy w czasie pracy z wózkami, 10)wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, 11) wiadomości o dozorze technicznym, 12) wiadomości związane z wymianą butli gazowych, 13) wymiana butli gazowych - pokaz instruktora i samodzielna wymiana przez uczestnika, 14) praktyczna nauka jazdy wózkiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: konserwator terenów zielonych + pracownik gospodarczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych -150 h dydaktycznych na 1 osobę ( w tym 40h teorii, 110h praktyki), 2) 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)szkolenie BHP, 5)prace porządkowo-konserwacyjne, 6)urządzenia wodno-kanalizacyjne, 7)czynności naprawcze, 8) prace ogrodnicze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kosmetyczka z elementami wizażu, przedłużania i zdobienia paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h dydaktycznych na 1 osobę ( w tym 20h teorii, 100h praktyki), 2) 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3) zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)szkolenie BHP, 5)anatomia dłoni i stóp, 6)dermatologia schorzeń, 7)manicure tradycyjny, biologiczny, pedicure kosmetyczny, hybrydowy, 8)budowa paznokcia, 9)masaż dłoni i stóp, 10)zabiegi pielęgnacyjne, 11)zdobienie paznokci, metody przedłużania paznokci, 12)depilacja ciała, 13)techniki makijażu, 14)elementy kosmetyki ciała, 15)podstawy wizażu, kreacja wizerunku w pracy zawodowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 160 h (w tym 30h teorii, 130 h praktyki), 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)szkolenie BHP, 5)wymogi systemu HACCP, 6)zasady żywienia, 7)wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych, 8)technologia gastronomiczna z towaroznawstwem, 9)podstawy sztuki kucharskiej, 10)systematyka składników mięsnych i jarskich, 11)typologia potraw, 12)metodologia przyrządzania potraw jarskich, 13)przepisy kulinarne kuchni staropolskiej i międzynarodowej, 14)sposoby serwowania dań, 15)zajęcia praktyczne z wykorzystaniem poznanych metod i przepisów, 16)obsługa kasy fiskalnej, 17)rozwój umiejętności interpersonalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: magazynier z obsługą wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 160 h (w tym 68h - magazynier; 92h - kurs kierowców wózka), 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)elementy gospodarki magazynowej, 5)obsługa komputera, 6)prowadzenie księgowości materiałowej i obrotu towarowego z wykorzystaniem komputera (tworzenie kartotek, dokumenty, inwentaryzacja, archiwizacja danych itp.), 7)kurs kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowej (w tym 40h praktycznej nauki jazdy wózkiem)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ochroniarz + palacz c.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 160 h, 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)zasady organizacji i działania ochrony osób i mienia, 5)uprawnienia pracowników ochrony, 6)obowiązki pracowników ochrony, 7)odpowiedzialność cywilna i karna pracowników ochrony, 8)ochrona danych osobowych, 9)łączność, 10)zajęcia praktyczne, 11)wiadomości ogólne z zakresu eksploatacji centralnego ogrzewania, 12)budowa i podział kotłów, 13)armatura kotłów, 14)paleniska kotłowe i ich podział, 15)woda w eksploatacji urządzeń kotłowych, 16)uruchamianie kotła, 17)prowadzenie dokumentacji, 18)postępowanie w przypadku wybuchu kotła, 19)zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opiekun dzieci oraz osób przewlekle chorych i niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h (w tym 40h teorii, 80 h praktyki), 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)elementy pedagogiki opiekuńczej, psychologii - komunikacja interpersonalna, zagadnienia prawne, 5)zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka, 6)stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania, 7)dobór zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka, 8)literatura dziecięca, 9)choroby wieku dziecięcego, wstępne objawy i rozpoznanie, profilaktyka, 10)opieka nad chorym dzieckiem, 11)żywienie niemowląt i małych dzieci, 12)pielęgnacja i opieka nad osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi (podstawy higieny i pielęgnacji, utrzymanie czystości w otoczeniu podopiecznego, dietetyka, żywienie i przygotowywanie posiłków, pierwsza pomoc przedlekarska, podawanie leków, problemy zdrowotne ludzi starszych, osób przewlekle chorych i niepełnosprawnych, stosowanie wybranych form terapii zajęciowej, wybrane zagadnienia z rehabilitacji, elementy masażu leczniczego, profilaktyka, organizacja czasu wolnego podopiecznych, organizacja pracy własnej oraz zasady BHP, etyka w zawodzie opiekuna) 13)zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: profesjonalne sprzątanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 80 h (w tym 20h teorii, 60 h praktyki), 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)problematyka czystości, 5)rodzaje i typy podłóg, 6)środki chemiczne, ich rodzaje i zastosowanie, 7)podstawowe technologie sprzątania, 8)BHP w podstawowych procesach sprzątania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: spawanie metodą MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 257 h metodą MAG (blachy i rury spoinami pachwinowymi oraz blachy spoinami czołowymi), 2)zajęcia mogą się odbywać do 6 razy w tygodniu (oprócz niedziel), 3)procesy spawania, 4)materiały spawalnicze, 5)urządzenia do spawania, 6)technologie i techniki spawania, 7)przygotowanie materiału do spawania, 8)zakres zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h, 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)obsługa kasy fiskalnej, 5)obsługa kasy systemowej (kasa fiskalna współpracująca z komputerem), 6)rozliczenia finansowe, 7)minimum sanitarne, 8)BHP na stanowisku pracy, 9)praca z gotówką, 10)techniki sprzedaży i obsługi klienta detalicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: uproszczona księgowość, kadry, płace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie obejmuje: 1)blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 120 h (w tym 30 h teorii, 90 godzin praktyki), 2)1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 8h dydaktycznych dziennie, 3)zajęcia 5 razy w tygodniu (bez weekendów), 4)podstawy księgowości, 5)podstawy rachunkowości i finansów, 6)rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza, 7)wykorzystanie programu komputerowego Płatnik, 8)klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych, usytuowanie w nich działu kadr i płac, 9)wybrane zagadnienia z prawa pracy, 10)kadry, 11)ubezpieczenia społeczne, 12)płace, 13)szkolenie BHP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.