eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce › Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostawie dwudaniowych posiłków obiadowych tj. pełnych obiadów (zupa plus drugie danie) do Szkół na terenie Gminy Brójce w dni nauki szkolnej w okresie od 4 stycznia 2010r. do 22 grudnia 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Brójce: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostawie dwudaniowych posiłków obiadowych tj. pełnych obiadów (zupa plus drugie danie) do Szkół na terenie Gminy Brójce w dni nauki szkolnej w okresie od 4 stycznia 2010r. do 22 grudnia 2010r.
Numer ogłoszenia: 399434 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Brójce , 95-006 Brójce, woj. łódzkie, tel. 0-42 2140398, 2140392, faks 0-42 2996959, 2278656.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostawie dwudaniowych posiłków obiadowych tj. pełnych obiadów (zupa plus drugie danie) do Szkół na terenie Gminy Brójce w dni nauki szkolnej w okresie od 4 stycznia 2010r. do 22 grudnia 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostawie dwudaniowych posiłków obiadowych tj. pełnych obiadów (zupa plus drugie danie) do poniżej wymienionych Szkół na terenie gminy Brójce: 1.1.Zespół Szkół Szkoła Podstawowa w Kurowicach - (50 uczniów x 180 dni= 9.000 posiłków) 1.2.Zespół Szkół Gimnazjum w Kurowicach - (25 uczniów x 180 dni= 4.500 posiłków) 1.3.Szkoła Podstawowa w Bukowcu - (26 uczniów x 180 dni= 4.680 posiłków) 1.4.Zespół Szkół Filia Szkoła Podstawowa w Woli Rakowej - (18 uczniów x 180 dni= 3.240 posiłków) 2.Okres objęty zamówieniem - 12 miesięcy, 3.Ilość dni w miesiącu ok. - 18, 4.Ilość dzieci: 4.1.Zespół Szkół Szkoła Podstawowa w Kurowicach - 50 uczniów, 4.2.Zespół Szkół Gimnazjum w Kurowicach - 25 uczniów, 4.3.Szkoła Podstawowa w Bukowcu - 26 uczniów, 4.4.Zespół Szkół Filia Szkoła Podstawowa w Woli Rakowej - 18 uczniów, 5.Posiłki wydawane będą w Szkołach w godzinach od: 10:00 do 11:30, 6.Dwudaniowym posiłkiem obiadowym objętym zamówieniem jest: 5 razy w tygodniu zupa o objętości nie mniejszej niż 350 ml, na wywarze mięsnym lub warzywnym, 4 razy w tygodniu drugie danie składające się z: - mięsa w ilości 100 g, - ziemniaków, kaszy, makaronu, bądź ryżu w ilości ok. 180 g - surówki w ilości ok. 100 g - kompotu w ilości ok. 200 ml bądź deseru, 1 raz w tygodniu (piątek) posiłek bezmięsny, co drugi tydzień ryba. Wartość kaloryczna drugiego dania 850 - 900 kcal 7. Posiłki wydawane będą w naczyniach jednorazowych, dostarczonych przez Wykonawcę. 8. Wykonawca odpowiada za terminowe dostarczenie posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. stołówkę szkolną. 9. Wydawaniem posiłków zajmuje się Wykonawca. 10. Wykonawca odbierze naczynia i pozostałości po obiedzie ze Szkół.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustęp 1 pkt 1 - 4 ustawy tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga, żeby Wykonawca w wykazie usług, o których mowa w pkt 8.2 SIWZ, wykazał się realizacją min. dwóch usług w zakresie zbiorowego żywienia w wysokości odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu min. 20.000 posiłków w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie -wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ-, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zezwolenie Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego na przygotowanie i rozwożenie posiłków do szkół i przedszkoli. 2.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, min. dwóch usług w zakresie zbiorowego żywienia w wysokości odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu min. 20.000 posiłków w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - informację zamieścić w załączniku nr 3 do SIWZ. 2.3. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich -Wykonawców-występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno - prawnego porozumienia. 1. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych) podpisuje pełnomocnik. 2.Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. 2.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć. 1. Oświadczenia - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, Dokumenty wymienione w pkt III.2)2. ogłoszenia wykonawcy składają w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt III.2)1. ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brojce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Urzędu Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.