eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce › Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostawie dwudaniowych posiłków obiadowych tj. pełnych obiadów (zupa plus drugie danie) do Szkół na terenie Gminy Brójce w dni nauki szkolnej w okresie od 4 stycznia 2010r. do 22 grudnia 2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Brójce: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostawie dwudaniowych posiłków obiadowych tj. pełnych obiadów (zupa plus drugie danie) do Szkół na terenie Gminy Brójce w dni nauki szkolnej w okresie od 4 stycznia 2010r. do 22 grudnia 2010r.
Numer ogłoszenia: 235885 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399434 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Brójce, , 95-006 Brójce, woj. łódzkie, tel. 0-42 2140398, 2140392, faks 0-42 2996959, 2278656.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostawie dwudaniowych posiłków obiadowych tj. pełnych obiadów (zupa plus drugie danie) do Szkół na terenie Gminy Brójce w dni nauki szkolnej w okresie od 4 stycznia 2010r. do 22 grudnia 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostawie dwudaniowych posiłków obiadowych tj. pełnych obiadów (zupa plus drugie danie) do poniżej wymienionych Szkół na terenie gminy Brójce: 1.1.Zespół Szkół Szkoła Podstawowa w Kurowicach - (50 uczniów x 180 dni= 9.000 posiłków) 1.2.Zespół Szkół Gimnazjum w Kurowicach - (25 uczniów x 180 dni= 4.500 posiłków) 1.3.Szkoła Podstawowa w Bukowcu - (26 uczniów x 180 dni= 4.680 posiłków) 1.4.Zespół Szkół Filia Szkoła Podstawowa w Woli Rakowej - (18 uczniów x 180 dni= 3.240 posiłków) 2.Okres objęty zamówieniem - 12 miesięcy, 3.Ilość dni w miesiącu ok. - 18. 4.Ilość dzieci: 4.1.Zespół Szkół Szkoła Podstawowa w Kurowicach - 50 uczniów. 4.2.Zespół Szkół Gimnazjum w Kurowicach - 25 uczniów. 4.3.Szkoła Podstawowa w Bukowcu - 26 uczniów. 4.4.Zespół Szkół Filia Szkoła Podstawowa w Woli Rakowej - 18 uczniów. 5.Posiłki wydawane będą w Szkołach w godzinach od: 10:00 do 11:30. 6.Dwudaniowym posiłkiem obiadowym objętym zamówieniem jest: 5 razy w tygodniu zupa o objętości nie mniejszej niż 350 ml, na wywarze mięsnym lub warzywnym. 4 razy w tygodniu drugie danie składające się z: - mięsa w ilości 100 g, - ziemniaków, kaszy, makaronu, bądź ryżu w ilości ok. 180 g, - surówki w ilości ok. 100 g,- kompotu w ilości ok. 200 ml bądź deseru, 1 raz w tygodniu (piątek) posiłek bezmięsny, co drugi tydzień ryba. Wartość kaloryczna drugiego dania 850 - 900 kcal 7. Posiłki wydawane będą w naczyniach jednorazowych, dostarczonych przez Wykonawcę. 8. Wykonawca odpowiada za terminowe dostarczenie posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. stołówkę szkolną. 9. Wydawaniem posiłków zajmuje się Wykonawca. 10. Wykonawca odbierze naczynia i pozostałości po obiedzie ze Szkół.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 119095.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXI-FOOD Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik, ul. Przyszkole 42, 93-552 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 119095,20
  • Oferta z najniższą ceną: 119095,20 oferta z najwyższą ceną: 119095,20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.