eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2006/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39921

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lwówek Śląski: zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2006/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim, do kontaktów: Justyna August, ul. Ogrodowa 1, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7822610, fax 075 7822610, e-mail: zdplwowek@rcs.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://ogloszenia.propublico.pl/zdplwowek/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2006/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: drogi powiatowe Powiatu Lwóweckiego : gmina Mirsk, gmina Gryfów Śląski, gmina Lubomierz, gmina Lwówek Śląski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2006/2007 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: I.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póżn.zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. II.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1)Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia, 2)Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a.oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu; b.oświadczenie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu c.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (licząc wstecz od daty otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu); d.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc wstecz od daty otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu). 3)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem: Zadanie 1: nośnik z pługiem min. 2 szt. nośnik z pługiem i piaskarką min. 3 szt. Zadanie 2: nośnik z pługiem min. 1 szt. nośnik z pługiem i piaskarką min. 1 szt. Zadanie 3: nośnik z pługiem min. 2 szt. nośnik z pługiem i piaskarką min. 2 szt. Na każdym nośniku - środki łączności bezprzewodowej. Ponadto Wykonawca musi dysponować ładowarką do załadunku materiałów uszorstniających. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował taką ilością ładowarek ile posiada miejsc składowania materiałów. Uczestnik przetargu musi wskazać czy wymieniony w wykazie sprzęt jest jego własnością, jest wynajęty lub używany przez podwykonawcę. b.wykaz osób i podmiotów /podwykonawcy/, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji /załączyć kserokopie praw jazdy oraz uprawnień na ładowarkę/ niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynność; c.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie zimowego utrzymania dróg/ulic , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest świadczenie usług zimowego utrzymania /odśnieżanie i usuwanie śliskości/ na obszarze min. 30 km przez okres jednego sezonu zimowego i potwierdzonych referencjami. 4)W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest załączenie: a)informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc wstecz od daty otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 01.11.2006; lub data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 2 200.00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 PLN) Zadanie nr 2: 600.00 PLN (słownie: sześćset 00/100 PLN) Zadanie nr 3: 800.00 PLN (słownie: osiemset 00/100 PLN) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1)Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia, 2)Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a.oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu; b.oświadczenie z art.44 o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu; c.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (licząc wstecz od daty otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu); d.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc wstecz od daty otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu). 3)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem: Zadanie 1: nośnik z pługiem min. 2 szt. nośnik z pługiem i piaskarką min. 3 szt. Zadanie 2: nośnik z pługiem min. 1 szt. nośnik z pługiem i piaskarką min. 1 szt. Zadanie 3: nośnik z pługiem min. 2 szt. nośnik z pługiem i piaskarką min. 2 szt. Na każdym nośniku - środki łączności bezprzewodowej. Ponadto Wykonawca musi dysponować ładowarką do załadunku materiałów uszorstniających. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował taką ilością ładowarek ile posiada miejsc składowania materiałów. Uczestnik przetargu musi wskazać czy wymieniony w wykazie sprzęt jest jego własnością, jest wynajęty lub używany przez podwykonawcę. b.wykaz osób i podmiotów /podwykonawcy/, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji /załączyć kserokopie praw jazdy oraz uprawnień na ładowarkę/ niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynność; c.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie zimowego utrzymania dróg/ulic , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest świadczenie usług zimowego utrzymania /odśnieżanie i usuwanie śliskości/ na obszarze min. 30 km przez okres jednego sezonu zimowego i potwierdzonych referencjami. 4)W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest załączenie: a)informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc wstecz od daty otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena za 1 godz. pracy nośnika z pługiem 40 2. cena za 1 godz. pracy pługopiaskarki 40 3. cena za 1 godz. pracy ładowarki 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/zdplwowek/. Opłata: 27 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto BZ WBK S.A. 1 O/Lwówek Śląski nr 57 1090 1939 0000 0001 0406 0290. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 09:00, Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim ul. Ogrodowa 1 59-600 Lwówek Śląski pokój nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Gmina Mirsk, Gmina Gryfów Śląski. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie przy użyciu sprzętu specjalistycznego (nośnik z pługiem, pługopiaskarka) na drogach powiatowych na terenie gminy Mirsk, Gryfów Śląski oraz ulic w mieście Mirsk i Gryfów Śląski będących drogami powiatowymi, zgodnie z wykazem ewidencyjnym dróg oraz zasadami i standardami ZUD. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Gmina Lubomierz. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie przy użyciu sprzętu specjalistycznego (nośnik z pługiem, pługopiaskarka) na drogach powiatowych na terenie gminy Lubomierz oraz ulic w mieście Lubomierz będących drogami powiatowymi, zgodnie z wykazem ewidencyjnym dróg oraz zasadami i standardami ZUD. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena za 1 godz. pracy nośnika z pługiem 40 2. cena za 1 godz. pracy pługopiaskarki 40 3. cena za 1 godz. pracy ładowarki 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Gmina Lwówek Śląski. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie przy użyciu sprzętu specjalistycznego (nośnik z pługiem, pługopiaskarka) na drogach powiatowych na terenie gminy Lwówek Śląski oraz ulic w mieście Lwówek Śląski będących drogami powiatowymi, zgodnie z wykazem ewidencyjnym dróg oraz zasadami i standardami ZUD. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena za 1 godz. pracy nośnika z pługiem 40 2. cena za 1 godz. pracy pługopiaskarki 40 3. cena za 1 godz. pracy ładowarki 20 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.