eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa i instalacja oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej wraz z portalem zdalnej rejestracji(CRM)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Jelenia Góra: Dostawa i instalacja oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej wraz z portalem zdalnej rejestracji(CRM)
Numer ogłoszenia: 398878 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze, ul. Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6473160-163, 6473185, faks 075 6473163

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej wraz z portalem zdalnej rejestracji(CRM).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania SEPI i CRM. instyalacja serwera SEPI oraz serwera CRM, dostarczenie schematów elektronicznych zaświadczeń w celu wymiany informacji pomiędzy podmiotami, szkolenie administratora i użytkowników, nazór autorski w tym poprawa błędów krytycznych, wsparcie techniczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.10.00 - Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Wdrożenie Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej (SEPI) umożliwi płynny, szybki i bezpieczny dostęp do informacji o klientach Urzędu oraz wymianę danych pomiędzy Urzędem a innymi podmiotami. Wdrożenie oparte jest na ingerencji w już wdrożony i działający system Syriusz. Wykonawca, któremu Zamawiający zamierza powierzyć wykonanie zamówienia: Sygnity SA Warszawa, jest jedynym Wykonawcą, który ze względu na specyficzne cechy techniczne zamówienia jest zdolny do realizacji zamówienia. Przedmiotowe oprogramowanie jest autorskim rozwiązaniem wykonawcy, skierowanym m.in. do Powiatowych Urzędów Pracy, gdzie głównym systemem informatycznym do obsługi osób bezrobotnych i pracodawców jest oprogramowanie Syriusz, którego autorem jest również firma Sygnity SA w Warszawie. Użytkowany przez Urząd system informatyczny Si Syriusz wdrożony został -przez firmę Sygnity na mocy umowy zawartej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Wykonanie zamówienia przez inny podmiot nie jest możliwe również ze względów technicznych. Spółka Sygnity jest autorem ww oprogramowania i jedynie ona posiada wiedzę w zakresie struktury bazy danych systemu informatycznego Syriusz, z którego SEPI pobiera niezbędne dane umożliwiające wymianę informacji pomiędzy Urzędem i innymi podmiotami. Zarówno Syriusz jak i SEPI korzystają z tej samej wspólnej bazy danych. Dostępny w SEPI portal CRM umożliwi klientom zainicjowanie kontaktów z Urzędem bez konieczności osobistej wizyty w siedzibie Urzędu. Udostępniany z platformy SEPI portal CRM ściśle ingeruje w struktury bazy danych oraz oprogramowanie systemu informatycznego Syriusz. Dane wprowadzane podczas rejestracji zostaną automatycznie zaimportowane do aplikacji Syriusz. Zakup innego oprogramowania, którego wykonawcą będzie inny podmiot spowodowałby problemy związane z komunikacją między tym systemem a systemem informatycznym SI Syriusz m.in. niemożliwość automatycznego zapisu danych do SI Syriusz, brak możliwości weryfikacji danych z tym systemem, brak możliwości automatycznego pobrania danych z bazy SI Syriusz. Firma Sygnity jest posiadaczem majątkowych praw autorskich do systemu informatycznego Syriusz a także do Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej wraz z Modułem Zdalnej Rejestracji (CRM) i tylko ta firma posiada prawo do instalacji, wdrażania, prowadzenia usług migracji, modyfikacji, konserwacji, szkoleń w zakresie powyższych programów. Powyższe względy powodują, że wykonanie zamówienia przez innego Wykonawcę jest niemożliwe. Wykonawcą może być jedynie podmiot, który posiada prawa autorskie zarówno do systemu informatycznego Syriusz jaki SEPI wraz z modułem CRM.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Sygnity Spółka Akcyjna, Aleje Jerozolimskie 180, 02-468 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.