eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów administracyjno - biurowych lub kalendarzy na 2012 rok dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 lub kalendarzy na 2012 rok dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr sprawy 75/2011/PN/JW2414,12 RWT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Warszawa: Dostawa materiałów administracyjno - biurowych lub kalendarzy na 2012 rok dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 lub kalendarzy na 2012 rok dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr sprawy 75/2011/PN/JW2414,12 RWT
Numer ogłoszenia: 398786 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344244 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów administracyjno - biurowych lub kalendarzy na 2012 rok dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 lub kalendarzy na 2012 rok dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr sprawy 75/2011/PN/JW2414,12 RWT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa materiałów administracyjno - biurowych lub kalendarzy na 2012 rok dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 lub kalendarzy na 2012 rok dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych w podziale na trzy części. 2. Szczegółowy wykaz materiałów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 przedmiotowego ogłoszenia. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały będące przedmiotem zamówienia, były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, w opakowaniach opatrzonych znakiem producenta. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.97.92 - Kalendarze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: SPRZEDAŻ I DOSTAWA KALENDARZY NA 2012 ROK DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2414.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7446,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8250,23

  • Oferta z najniższą ceną: 8250,23 / Oferta z najwyższą ceną: 9503,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: SPRZEDAŻ I DOSTAWA KALENDARZY NA 2012 ROK DLA 12 REJONOWYCH WARSZTATÓW TECHNICZNYCH.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 460,02

  • Oferta z najniższą ceną: 419,18 / Oferta z najwyższą ceną: 460,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.