eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa wejść do pomieszczeń w ciągu komunikacyjnym do windy (zmiana na drzwi otwierane do wewnątrz), trzy pary drzwi antywłamaniowych z futrynami, pomalowanie korytarza po pracach przebudowy i dostosowanie jednego pomieszczenia na gabinet dyrektora wraz z pierwszym wyposażeniem, naprawa i cyklinowanie parkietu, drobne prace instalacyjne elektryczne i teletechniczne w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych nr 1 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Warszawa: Przebudowa wejść do pomieszczeń w ciągu komunikacyjnym do windy (zmiana na drzwi otwierane do wewnątrz), trzy pary drzwi antywłamaniowych z futrynami, pomalowanie korytarza po pracach przebudowy i dostosowanie jednego pomieszczenia na gabinet dyrektora wraz z pierwszym wyposażeniem, naprawa i cyklinowanie parkietu, drobne prace instalacyjne elektryczne i teletechniczne w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych nr 1 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 398706 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334732 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy, ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6969015, faks 022 6213045.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wejść do pomieszczeń w ciągu komunikacyjnym do windy (zmiana na drzwi otwierane do wewnątrz), trzy pary drzwi antywłamaniowych z futrynami, pomalowanie korytarza po pracach przebudowy i dostosowanie jednego pomieszczenia na gabinet dyrektora wraz z pierwszym wyposażeniem, naprawa i cyklinowanie parkietu, drobne prace instalacyjne elektryczne i teletechniczne w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych nr 1 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Parter - ciąg komunikacyjny w części biurowej zabezpieczenie istniejących posadzek w korytarzach, usunięcie istniejącej ślusarki drzwiowej w pokojach biurowych (skrzydła drzwiowe i ościeżnice) i wykonanie projektowanej ślusarki drzwiowej (skrzydła drzwiowe i ościeżnice) - trzy komplety, wykończenie ścian, sufitów i posadzek korytarzy i pomieszczeń biurowych objętych przebudową, wyposażenie gabinetu dyrektora - wg. opisów w przedmiarze robót dla poszczególnych elementów wyposażenia , wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych w gabinecie dyrektora. Wykończenie ścian wewnętrznych pomalowanie ścian od strony korytarzy 2x farbą zmywalną, ewentualne istniejące ubytki w powierzchni ścian należy uzupełnić tynkiem cem-wap., pomalowanie ścian od strony gabinetów 2x farbą zmywalną, ewentualne istniejące ubytki w powierzchni ścian należy uzupełnić tynkiem cem-wap. Wykończenie sufitów Po wykonanych naprawach konstrukcyjnych i tynkarskich pomalowanie 2x farbą emulsyjną na kolor biały W internacie na parterze - część biurowa: istniejące posadzki w korytarzach w postaci PVC do zabezpieczenia, istniejące posadzki w pomieszczeniach biurowych z klepki dębowej wymagają drobnych napraw, uzupełnień, cyklinowania i dwukrotnego lakierowania lakierem dwuskładnikowym z gruntowaniem. Ślusarka i drzwiowa Drzwi do pomieszczeń biurowych w internacie antywłamaniowe klasy C, skrzydło drzwi w konstrukcji skrzynkowej z blachy stalowej wzmocnione kratownicą z profili giętych, pokrycie konstrukcji drzwi z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5mm okleinowanej CPL złoty dąb, płat drzwiowy wypełniony wełną mineralną, elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie, zamek centralny na wkładkę cylindryczną, ościeżnica stalowa w kolorze skrzydła, klamki i szyldy stalowe, kolor satynowy nikiel, izolacyjność akustyczna Rw większe 33dB, dwustronna wkładka cylindryczna na czas budowy, dwustronna wkładka cylindryczna docelowa z kompletem 5 kluczy. Poszerzenie otworów drzwiowych w budynku w części biurowej W związku z koniecznością dostosowania drzwi do obowiązujących przepisów i wymogów użytkowych projektuje się poszerzenie części otworów drzwiowych. W przypadku istniejącego nadproża o niewystarczającej długości podparcia lub jego braku należy wykonać nadproże z belek stalowych np. dwuteowników 160cm i obmurować cegłą pełną. W przypadku ścian gazobetonowych w których następuje poszerzenie otworu belkę stalową należy oprzeć na trzech warstwach z cegły pełnej. Wyposażenie gabinetu dyrektora: 1. stanowisko pracy Pinta 1- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 2. stanowisko pracy Pinta 1- wg opisu w przedmiarze robót szt. 1, 3. stanowisko pracy Pinta 1- wg opisu w przedmiarze robót szt. 1, 4. Cupio kontener z 3 szufladami- Cp1 - 1 szt.-wg opisu w przedmiarze robót, 5. Combo szafa 80x42x90 cm - Co3 - 1 szt- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 6. Combo szafa 80x44x128 cm - Co1 - 1 szt, - wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 7. Combo szafa 80x42x128 cm - Co2 - 1 szt- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 8. Combo szafa 60x44x166 cm - Co4 - 1 szt- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 9. Combo szafa 80x42x166 cm - Co5 - 2 szt- wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 10. krzesła gościnne o2 - 4 szt., - wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 11. fotel pracowniczy o2 - 2 szt., - wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 12. szafa na dokumenty, - wg opisu w przedmiarze robót szt.1, 13. lampa stojąca na dwa źródła światła 2x60 Wat - szt. 2, 14. lampa stojąca do stoliczka okolicznościowego, 15. stoliczek okolicznościowy, 16. tablica do przypinania planów. zgodnie z postanowieniami SIWZ nr 24/MBFO/ZPSWR1/2/11, w szczególności zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót załącznik nr 7, projektem załącznik nr 7a, w zakresie wskazanym w przedmiarach robót załącznik nr 7b do SIWZ oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą do przetargu nr 24/MBFO/ZPSWR1/2/11 wraz z innymi oświadczeniami złożonymi podczas postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zobowiązania Wykonawcy: a.Wykonawca zobowiązany jest także w cenie zamówienia do dostarczenia i zamontowania wszystkich par drzwi z futrynami, dostarczenie oraz montaż mebli i wyposażenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 45442100-8 45432100-5 45421114-6 45310000-3 4.Każda z wykonywanych robót remontowo-budowlanych musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 7.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcy gwarancji. 8.Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 6 pzp, Zamówienie uzupełniające może polegać, w szczególności, na wykonaniu innych robót budowlanych związanych z modernizacją ZPSWR nr 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.14-6, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elimpex Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Elżbieta Idzikowska, ul. Czubatki 5, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60894,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60894,58

  • Oferta z najniższą ceną: 52177,97 / Oferta z najwyższą ceną: 65964,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.